---Vorbești serios, întreabă Blake, eu aprobându-l. Cum adică nu ai mai băut sânge de o săptămână?!
---Cum nici tu nu mai suporți gustul sângelui, Blake, îi reproșez. Se vede pe fața ta că sângele îți provoacă acum dezgust. Nu știu ce se întâmplă.
---Blake, Astra, se întâmplă ceva ciudat, dă buzna în bucătărie Sage, în spatele ei fiind Ethan. Nu ne mai putem transforma. Nu ne mai simțim lupii interiori.
---Ce dracu', spune Blake. Ce se întâmplă? Nu numai vouă vi se întâmplă lucruri ciudate. Acum o zi am încercat să îmi folosesc viteza de vampir, și pur și simplu nu puteam.
---Țineți minte când am spus că faza asta cu vârcolaci și vampiri a fost doar o pregătire, îi întreb, aceștia aprobându-mă. Dacă...aceea pregătire s-a terminat, iar noi suntem doar gardieni.
---Vrei să insinuezi că, spune Sage dar se oprește când realizează ce se întâmplă.
---Eu cu Sage nu mai suntem vârcolaci, iar voi doi nu mai sunteți vampiri, continuă Ethan. Dar, de ce suntem așa. Adică, eu chiar nu regret că nu mai sunt vârcolac.
Nici eu nu simt nimic. Nu simt disperarea aceea de la început de a fi vampir. Încă țin mine prima dată când mă simțisem vampir. Când gustasem prima picătură de sânge fără să vomit, să îmi folosesc viteza de vampir, și să mă simt și eu în sfârșit normală printre ceilalți vampiri. Privind toate cele din trecut, îmi dau seama că aceea nu era viața mea. Asta e viața mea. Să fiu gardiană.
---Ai dreptate, îi spun. Suntem gardieni. Faptul că celelalte laturi ale noastre au dispărut ne face să realizăm gravitația situației. Bătălia se apropie, iar noi suntem salvarea lor.
---Vrei să spui că toate lucrurile pe care le-am trăit cât am fost vampir să le uit, întreabă Blake.
---Da, asta înseamnă, îi zic. Ești aer. Lucrurile o iau razna. Iar noi, trebuie să le ținem sub control, chiar dacă acest lucru înseamnă moartea noastră.
---Astra, se aude țipătul lui Scarlett, noi fugind imediat spre sufragerie. Cristopher a venit!
---Nuera tipul acela care era mâna dreaptă a lui Tayler, fostul conducător al tău, o întreb.
---Cere să discute cu gheața. În privat, îmi spune aceasta.
---Cheamă-l aici, îi ordon. Ce animal controlează?
---E singurul care controlează patru animale, îmi spune aceasta. Șuricată, cangur, urs panda și panteră.
---Astra Everdeen, Blake Miller, Ethan Smith, Sage Moon, o plăcere să vă întâlnesc, se aude o voce impunătoare, întorcându-ne și dând un bărbat, o cicatrice imensă aflându-se pe obrazul lui.
---Ai grijă Asta, mă avertizează Blake în timp ce iese din casă împreună cu ceilalți, doar eu și Cristopher rămânând aici. Ce vrei de la mine?
---Să îți spun despre tine, Astra, zice acesta, eu încruntându-mă.
CITEȘTI
Gardiana-Volumul I
Fantasy"Goana după putere"-primul volum din seria "Gardiana" O nebunie curată. Viața Astrei Everdeen nu a fost niciodata una aproapiată de termenul "normal". Cu parinții morți, cu o limita V, și un viitor neprevizibil, Astra încearcă pe cât mai mult posibi...