Capitolul 17 ✔

249 22 0
                                    

---Ce naiba vrei să spui, întreb confuză în timp ce mă gândesc la toate variantele posibile la cele spuse.

---Știu că întâlnirea tu cu Igor, îmi spune acesta, eu încruntându-mă, adică bărbatul, adică barbatul acela care v-a atacat în Africa a știut adevărul despre sora ta. Nu te-ai gândit niciodată cum au descoperit ființele supranaturale?

---Mereu evitau subiectul acesta, îi spun.

---Să zicem că părinții tăi nu au fost niște oameni obișnuiți, îmi zice.

---La ce te referi?

---Ei au fost ultimii vânători de gardieni ai animalelor, spune, eu mărând ohii speriată. E ceva foarte periculos, fiindcă trebuie să călătorească pe tărâmul blestemat. De aceea tu ești vampiri. De aceea tu și sora tu sunteți vampire.

---Magia ne-a afectat, constat eu șocată de cele aflate.

---Și-au dat seama că noi anticipam ce se întâmplă în viitor, îmi zice Cristopher. Astfel, a aflat de tapiserie. Semizeii, înainte să fie închiși pe tărâmul lor, au lăsat un dar gardienilor animalelor, cu scopul de a-i ajuta să cucerească pământul și să îi elibereze. Darul de a vedea în viitor. Prima data, a intrat într-un guardian, și a devenit profet. Dar, cu timpul și-au dat seama că e prea riscant și au făcut ceva incredibil de periculos.

---Continuă, îl îndemn.

---Au transpus darul într-o tapiserie. Aceasta arăta, ca și profetl, viitorul, îmi explică. A arătat cum închiderea noastră pe tărâmul zeilor nu poate fi înfrântă. A arătat venirea a altor patru gardieni. Ultima profeție, înainte ca părinții tăi s-o ardă, a fost nașterea ta. Tu jovi un rol important, Astra. Posibil că părinții tăi au menționat de el, cândva.

---Sacifiul suprem, constat șocată când îmi amintesc ultima mea călătorie pe tărâmul morților. Nu crede în sacrificial suprem, repet cuvintele mamei.

---Se referă la moartea ta, pentru protecția tuturor, îmi explică. A știut mereu că tu ești o gardiană. Gardienii, nu își controlează puterile în totalitate. Există, cum s-o numesc, se gândește acesta, parte sălbatică. Nu poate fi controlată. Pur și simplu, nu ține de nicio realitate. Mama ta s-a referit prin faptul că nu trebuie să apelezi la ea. Te va omorî.

---Dacă asta e singura șansă ca ei să trăiască, întreb furioasă. Mor eu, și apoi tată lumea trăiește în pace și armonie!

---E sinucidere curată, îmi explică. E ca și cum a-i da mâna cu moartea! Nu e cale de întoarcere. O să fi trimisă în neant! Știi ce e locul acela? Un loc în care nimeni nu și-ar ori să-l vadă, sau măcar să trăiască în el.

---Tebuie să fac asta, spun în timp ce mă ridic de pe canapea.

---Astra, gândește-te la viața ta, la sora ta! La prietenii tăi, îmi spune în timp ce mă apucă de umeri, obligându-mă să-l privesc în ochii li verzi Gândește-te la Sage, Ethan, la Blake, băiatul ce dezvolți sentimente pentru el!

În adâncul meu, știu că simt ceva pentru Blake. Amintirile cu el pur și simplu mă copleșesc și mă fac să mă simt atât de intrigată față de ființa lui. Nu am vrut să recunosc. Știu că el u s-ar uita la mine. Adică, sunt, sau mai bine am fost un vampir, cu limita V. El are 256 de ani, eu în schimb am doar 17. Adică, ignorând faptul că a fost un vampir, este un adolescent Dar, nu se poate. Știu că eu, și el nu o să fim niciodată împreună. Ce clișeic!

---Îmi pare rău Cristopher, îi zic. O s-o fac. Și, nimeni nu mă va opri, spun, în timp ce îi pun mâna pe piept, acesta devenind imediat o statuie de gheață.

Ca la un semnal, în casă dau buzna Blake și ceilalți, privind șocați cum Cristopher se sparge, devenind doar praf.

---A fost un șiretlic, îi mint, în timp ce Blake mă îmbrățișează, asigurându-se că sunt bine.

---Știam că nu trebuie să intre, spune Scarlett. Avem o problemă. O cameră de supraveghere a prins-o pe Tamara Jones, supranumită și sora Samarei. Au pătruns în America, cu toții. Și, se îndreptă spre Seattle.

Trebuie s-o fac. Trebuie.

Gardiana-Volumul IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum