Eva’s Pov
Ξύπνησα ακούγοντας την γλυκιά φωνή του Ed Sheeran στο κινητό μου Ήταν 5:30 π.μ. ήμουν η μόνη που είχα ξυπνήσει .Οι υπόλοιπες κοιμόταν για τα καλά. Για μια στιγμή σκέφτηκα να τις ξυπνήσω αλλά αυτή η σκέψη έφυγε από το μυαλό μου αφού το καράβι θα έφτανε στην Αθήνα σε 1 ώρα.Μπήκα στο μπάνιο για να ετοιμαστώ και να πλυθώ, και άρχισα να σκέπτομαι..ποσό γρήγορα έγιναν όλα..πότε πήραμε το ξενοδοχείο, πότε φύγαμε από την Κρήτη όλα έγιναν πολύ γρήγορα. Πλύθηκα, ντύθηκα, βάφτηκα και βγήκα από το μπάνιο. Η Ιωάννα είχε ξυπνήσει και έψαχνε την βαλίτσα της.
‘’Θα φέρεις εσύ καφέ η εγώ?’’ Την ρώτησα.
‘’Είσαι τρελή εγώ ακόμα δεν έχω ετοιμαστεί εσύ που είσαι έτοιμη πήγαινε και θα ξυπνήσω εγώ τις υπόλοιπες.’’ Την περίμενα αυτή την απάντηση..
Βγήκα έξω από την καμπίνα και πηρά τον δρόμο για την καφετερία.
Iwanna’s Pov
Ετοιμάστηκα σε λίγα μόλις λεπτά..ξύπνησα και τις υπόλοιπες (Μαρια,Κατερινα,Σοφια) Σηκωθήκαν και άρχισαν να ετοιμάζονται
‘’ΑΜΑΝ ΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ! και σας το είπα να με θυμίσετε να βάλω ξυπνητήρι τώρα έχουμε μόνο 30’ για να ετοιμαστούμε..πότε θα προλάβω..?’’ Είπε η Κατερίνα, φαινόταν πολύ αγχωμένη, και κατά την γνώμη μου χωρίς λόγο.
‘’ΣΚΑΣΕ Κατερίνα πρωί πρωί..τέλειωνε ετοιμάσου και σταμάτα να μουρμουράς..!!’’ Της φώναξε η Σοφία, έχει την τάση να του διορθώνει όλους. Κάποιες φορές είναι καλό..αλλά κάποιες άλλες φορές όπως τώρα οδηγεί σε καυγά..
‘’Μααα…είναι μόνο 30’ το μόνο που προλαβαίνω είναι να ντυθώ..και να-‘’
‘’Σταμάτα να μιλάς και ετοιμάσου..και σιγά ρε..να μην βαφτείς για μια φορά δεν θα σου κάνει κακό..!’’ Την διέκοψε η Σοφία.
‘’ΤΙ ΕΙΠΕΣ?!? Αφού με ξέρεις δεν βγαίνω ούτε για τσιγάρα στο απέναντι περίπτερο χωρίς να είμαι βαμμένη..!’’ Φώναξε η Κατερίνα και οι δύο φαινόταν πολύ νευριασμένες.
Τέτοιου είδους καυγάδες συμβαίνουν σχεδόν κάθε πρωί στο σπίτι..ή έστω συνέβαιναν..οπότε..δεν ανησυχούσα..
‘’Να ρωτήσω κάτι άσχετο που είναι η μάσκαρα?’’ Πετάχτηκε η Μαρία. Εγώ κάλυψα το στόμα μου με το χέρι μου προσπαθώντας να μην γελάσω.
‘’ΣΚΑΣΕ ΜΑΡΙΑ!’’ Φώναξαν ταυτόχρονα η Σοφία και η Κατερίνα.
‘’Πως κάνετε έτσι μια ερώτηση έκανα..’’ Παραπονέθηκε η Μάρια
Ενώ αυτές μάλωναν εγώ πήγα στο μπάνιο να βουρτσίσω τα δόντια μ. Και καθ’ ολη την διάρκεια αυτή άρχισα να σκέφτομαι..Σε λίγο θα φτάναμε Αθήνα οι ζωές μας θα άλλαζαν τελειωτικά..Τελείωσα και σηκωσα το κεφάλι μ από τον νιπτήρα και είδα στον καθρέπτη την Κατερίνα να με κοιτάζει..μπήκε μέσα στο μπάνιο κρατώντας το νεσεσέρ με τα καλλυντικά της. Με άγγιξε μαλακά στην πλάτη
‘’Λοιπών είσαι έτοιμη?’’ Με ρώτησε καθώς έβαζε την μάσκαρα
‘’Ναι…!’’ Της είπα χωρίς να είμαι σίγουρη για την απάντηση μου
‘’Εγώ όχι και τόσο..βασικά είμαι ανασφαλείς λίγο..γιατί παλιά έμενα στην Αθήνα με τους γονείς και ξέρεις μετά μετακομίσαμε μόνιμα στην Κρήτη..και είχα δει πολλά πράγματα που δεν θα έπρεπε να δω-‘’
‘’ Καταλαβαίνω!’’ Την έκοψα απότομα, δεν ήθελα να ακούσω τι είχε δει η Κατερίνα στην Αθήνα γιατί μπορεί να έδειχνα άνετη αλλά ήμουν ΠΟΛΥ ανασφαλείς δεν ήξερα τι θα συναντούσα εκεί.
Γενικός η Αθήνα είναι μεγάλη πόλη..και έχει πολλούς κίνδυνους. Βγήκα από το μπάνιο, η Μαρία έβαζε τις μαύρες πλατφόρμες της, η Σοφία έπινε καφέ και μιλούσε με την Εύα η οποία μάλλον τώρα θα ήρθε. Πήρα έναν καφέ και άρχισα να ελέγχω τα μηνύματα μου..
Sofia’s Pov
Η Μαρία μπήκε στο μπάνιο για να βαφτεί και αυτή. Η Εύα μου είπε πως το ξενοδοχείο ήταν παλιό και πως θα είχαμε πολύ δουλειά. Κοίταξα το ρολόι μ σε 5 λεπτά φτάνουμε ! Όλες φαίνονται να έχουν αχνός για κάποιο λόγο. Εγώ δεν είμαι καθόλου νευρική. Ξέρω πως στην αρχή θα είναι κάπως δύσκολα αλλά δεν φοβάμαι γιατί ξέρω πως θα τα καταφέρουμε. Πάντα τα καταφέρναμε! Όλες ήμασταν έτοιμες. Πήραμε τα πράγματα μας και βγήκαμε έξω. Εγώ ήμουν τελευταία. Κοίταξα για μια τελευταία φορά το δωμάτιο μήπως και είχαμε ξεχάσει τίποτα. Έκλεισα την πόρτα πίσω μου και έφυγα με ένα μεγάλο χαμόγελο.
YOU ARE READING
Our Lives with One Direction
Fanfiction( Αυτή είναι η πρώτη μου ιστορία οπότε σας παρακαλώ πολύ να μου γράψετε τις παρατηρήσεις σας) Όλα ξεκίνησαν από ένα ξέγνοιαστο καλοκαιρινό απόγευμα που μια παρεα 5 κοριτσιων που περιμεναν με ανηπομονησια την άφιξη μιας φίλης τους από Αθήνα . Όμως ε...