3 Μέρες αργότερα
Sofia’sPov
Σήμερα ήρθαν τα αγόρια, και το προσωπικό ολοκληρώθηκε. Φαίνονται όλοι πολύ πρόθυμοι να μας βοηθήσουν, πράγμα περίεργο! ‘’ Μοιράσαμε’’ και τις δουλειές του προσωπικού. Εγώ είμαι στην ρεσεψιόν, η Ιωάννα είναι σερβιτόρα στο μπαρ-καφετέρια έξω στην πισίνα, Η Κατερίνα με την Μαρία περιποιούνται τα δωμάτια, ο Φλο στην κουζίνα , και ο Γιώργος με τον Γιάννη γκρουμ. Σε μια εβδομάδα θα κάνουμε εγκαίνια και μετά το ξενοδοχείο θα αρχίσει να λειτουργεί κανονικά. Σήμερα δεν κάνουμε τίποτα έχουμε φέρει τεχνικούς, φτιάχνουν διάφορα πράγματα όπως το τηλέφωνο το ασανσέρ και άλλα πράγματα που χρειάζονται ηλεκτρικό. Φέραμε και υδραυλικούς για τα είδη υγιεινής. Τα βασικά στάδια για το ξενοδοχείο ήταν έτοιμα. Τώρα χρειάζεται βάψιμο εξωτερικά και εσωτερικά, να γεμίσουμε την πισίνα , να αγοράσουμε : ποτά για το μπαρ, σαπούνια , αφρόλουτρα , σαμπουάν..Και άλλα πολλά.
Gianni’sPov
Φτάσαμε επιτέλους .Είχα περιέργεια να δω αυτό το ξενοδοχειο.Πραγματικα ωραίο. Αλλά δεν ήρθα για το ξενοδοχείο ήρθα για άλλον λόγο. Και ο λόγος αυτός ονομάζετε Μαρία. Πάει πολύς καιρός που την γνώρισα και άρχισε να μου αρέσει. Αλλά δεν έβρισκα το θάρρος να της το πω ούτε καν να της ζητήσω να βγουμε. Ελπίζω μόνο ο Φλο να μην ήρθε για τον ίδιο ‘’λόγο’’ που ήρθα και εγώ..Πριν φύγει η Μαρία από την Κρήτη ήθελε να της ζητήσει να βγούνε αλλά δεν πρόλαβε ευτυχώς. Δεν ξέρω αν ήρθε με αυτόν τον σκοπό εδώ. Πάντως θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να μην βγει μαζί της. Και γενικός να μην την πλησιάσει. Καθόμουν στην καφετέρια στην πισίνα. Πήγα στην κουζίνα και τι να δω..τον Φλο και την Μαρία να αγκαλιάζονται!! Ένοιωσα ένα συναίσθημα μίσους εκείνη την ώρα. Πήγα προς το μέρος τους..
Γιαν.-Εππ...παιδιά τι γίνετε εδώ? ~Μόλις μίλησα και οι 2 γύρισαν και με κοίταξαν και σταμάτησαν την αγκαλιά~
Μαρ.-Γεια σου Γιάννη..εδώ τα λέγαμε με τον Φλο και του έδειχνα την κουζίνα..? ~Μου απάντησε~
Γιαν.-Εντάξει ..εμμ..Φλο μπορώ να σου μιλήσω λίγο? Ιδιαιτέρως?
Φλο.- Ναι..Μαρία περίμενε εδώ και έρχομαι..
Βγήκαμε έξω από την κουζίνα και πήγαμε στην καφετέρια
Γιαν.- Ένα έχω να σου πω! ΜΕΙΝΕ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!
Φλο.-Δεν κατάλαβα τι πάει να πει Μαρία ΣΟΥ? Δεν έχετε καν βγει μαζί..
Γιαν.-Ξέρεις πως μου αρέσει εδώ και πολύ καιρό και προσπαθώ να βρω την κατάλληλη ευκαιρία να το ζητήσω..Σε παρακαλώ μείνε μακριά της.
Φλο.-Καλλααα..
Flo’s Pov
ΧΑ! Σιγά μην μείνω μακριά της! Ψέματα του είπα. Έφυγα και πήγα πίσω στην κουζίνα, η Μαρία με περίμενε. Σήμερα θα της ζητήσω να βγούμε.
Μαρ.-Λοιπών τι σε ήθελε?
Φλο.-Τίποτα σημαντικό με ρώτησε που ήταν η Σοφία γιατί κάτι την ήθελε..Τέλος πάντων να συνεχίσουμε την ξενάγηση.??
Μαρ.-Εμ..ναι..φυσικά..Από εδώ είναι ο πάγκος που θα ετοιμάζεις το φαγητό και..
Φλο.-Συγνώμη που σε διακόπτω αλλά μπορώ να σου κάνω μια ερώτηση?
Μαρ.-Ναι..
Φλο.-Ξέρω ένα καλό εστιατόριο εδώ κοντά θέλεις να πάμε μαζί?
Μαρ.-Για μισώ λεπτό..μόλις μου ζήτησες να βγούμε έτσι δεν είναι?
Φλο.-Ναι! Λοιπόν θες ή όχι?
Μαρ.-Μμμ..γιατί όχι..εντάξει..
Φλο.- Ωραία να είσαι έτοιμη στις 7:30.
YOU ARE READING
Our Lives with One Direction
Fanfiction( Αυτή είναι η πρώτη μου ιστορία οπότε σας παρακαλώ πολύ να μου γράψετε τις παρατηρήσεις σας) Όλα ξεκίνησαν από ένα ξέγνοιαστο καλοκαιρινό απόγευμα που μια παρεα 5 κοριτσιων που περιμεναν με ανηπομονησια την άφιξη μιας φίλης τους από Αθήνα . Όμως ε...