Μερος 22

88 7 3
                                    

Eva's Pov

          Μετα που έφυγα απο το κλαμπ, πήγα στην ακρογυαλια που είναι λίγο πιο κάτω απο το ξενοδοχείο. Ήθελα να μείνω λίγο μονη μου και να σκεφτώ. Το φεγγάρι εκείνο το βράδυ έλαμπε και καθρεφτιζώταν τόσο μοναδικά στην ήρεμη θάλασσα.
    Είμαι μπερδεμένη. Νόμιζα πως ημουν ερωτευμένη με τον Λουίς..αλλά όταν με φίλησε ο Νάιαλ.. ενιωσα διαφορετικά. Πως να το πω..μου άρεσε..αλλά αναστατώθηκα και έφυγα. Και τώρα αισθάνομαι διαφορετικά για τον Νάιαλ, και νομιζω πως τον ερωτεύτηκα. Αλλά ενα πράγμα με προβληματίζει..ενοούσε οτι είπε ή όλο αυτό έγινε επειδή είχε πιεί;  Ειμαι τοσο μπερδεμένη, δεν ξέρω τι να κάνω.  
   Ξαφνηκα άκουσα φωνές. Κάποιοι ηταν στην παραλία. Πέρασαν απο μπροστά μου αλλά ευτυχώς δεν με είδαν. Ηταν ο Χάρυ, ο Λίαμ και ο Ζειν και περπατουσαν στην παραλία. Ευτυχώς δεν ήταν ο Νάιαλ μαζί τους. Δεν ξέρω θέλω να του μιλήσω, αλλά μάλλον δεν είναι η κατάληλη στιγμή. 

Louis' Pov

   Περπατούσαμε στην άμμο. Όλα ήταν τοσο γαλήνια, το κυμα έσκαγε στην άμμο και ο ήχος του ήταν τοσο χαλαρωτικός. Καθήσαμε στην άμμο. Ο Χάρυ αφησε κάτω την πλαστική σακούλα, έβγαλε τα γυάλινα μπουκάλια με την μπύρα και έδωσε ένα στον κάθε εναν μας. Μετά μας έδωσε και το ανοιχτίρι, βγάλαμε τα καπάκια και αρχίσαμε  να πίνουμε.

" Πάω μια βόλτα..επιστρέφω σε λίγο."  Είπα και σηκώθηκα πάνω. 

  Έπρεπε να σκεφτώ ένα σχέδιο να κάνω το Νάιαλ να 'ομολογίσει' τον έρωτα του για την Εύα. Θα προσποιηθώ πως δεν άκουσα τίποτα άπο ό,τι είπε ο Νάιαλ απόψε το βράδυ. Και θα βρω έναν τρόπο. Καθώς περπατούσα είδα την Εύα να κάθετε κάτω από ένα δέντρακι.

 "Γειά σου.."  Της είπα και εκείνη με κοίταξε.

" Γειαα...λοιπόν τι κάνεις εδώ;"  Με ρώτησε.

" Μια βόλτα κάναμε..εμ..δεν σε είδα απόψε το βράδυ στο πάρτυ..που ήσουν;" Την ρώτησα και ήπια λίγη ακόμα από την μπύρα μου.

"Ήρθα αλλά..κάτι συναίβει και έφυγα γρήγορα"

"Αααα.."

"Δεν αντέχω άλλο θα σκάσω αν δεν το πω σε κάποιον. Άκου πως έγιναν τα πράγματα. Όταν πήγα στο κλαμπ, έκατσα στο τραπέζι, και εκεί ήταν ένας..ένας άντρας. είχε πιεί και  μου είπε πως είναι ερωτευμένος μαζί μου και με φίλησε, εγώ εκείνη την ώρα ένιωσα πολύ περίεργα..και νομίζω πως είμαι ερωτευμένη μαζί του. Αλλά δεν ξέρω αν εκείνος το ενοούσε. Δεν ξέρω τι να κάνω.."

"Εύα..τον ήξερες αυτόν τον άνδρα έτσι;"  Ρωτησα και την κοίταξα. Άν η απάντηση ήταν 'ναι' τότε ήξερα ποιός ήταν..!

"Εεεε..ναι.." Είπε χαμηλόφωνα.

"Ουαου..δεν περίμενα ο Νάιαλ να εκφράσει τα συναισθήματα του με τέτοιο τρόπο.." Της είπα. Εκείνη έμεινε έκπληκτη.

"Τι;! Πως έμαθες πως αυτός ήταν;" Με ρωτησε. Εγώ άρχισα να γελάω.

"Τώρα μου το επιβεβαίωσες" Της είπα, εκείνη με χτύπησε απαλά στο μπράτσο και είπε

"Είσαι απίστευτος!!"

"Βασικά είχα καποιες υποψίες..και τώρα είμαι σίγουρος πια..λοιπόν άκου τι θα γίνει..αύριο το πρωί θα πάω εκεί να κάνουμε μια κουβεντούλα..και πίστεψε με θα τα τακτοποιήσω όλα.." Της είπα και το ενοούσα το πρωί θα πήγαινα στον Νάιαλ.

                                                                                                                                                                                                

Our Lives with One DirectionWhere stories live. Discover now