Μέρος 4ο

300 19 4
                                    

Maria’sPov

Η ώρα είναι 15:40. Βγήκα από το αμάξι και το κλείδωσα. Έτρεξα προς την πόρτα, έβαλα το κλειδί στην κλειδαρότρυπα βιαστικά. Άνοιξα και μπήκα μέσα στο σπίτι και προς έκπληξη μου είδα τα κορίτσια να κάθονται στον καναπέ.

Μαρ.-Τι κάνετε εδώ; Εγώ νόμιζα πως ήσασταν στο ξενοδοχείο..

Εύ.-Μπαα..αφήσαμε τα αγόρια εκεί, και ήρθαμε να χαλαρώσουμε λίγο.

Ιωα.-Θα δούμε και ταινία θα κάτσεις;

Μαρ.- Όχι..εμ..έχω μια δουλειά..τι ταινία θα δείτε?

Σοφ.-Το This is us!!

Μαρ.-Ααα..εντάξει..εγώ πάω στο δωμάτιό μου.

Έφυγα όσο πιο βιαστικά μπορούσα. Μπήκα στο δωμάτιό μου. Άνοιξα την ντουλάπα και άρχισα να ψάχνω τα φορέματα. Το ένα πολύ κοντό το άλλο πολύ μακρύ. Ήταν δύσκολη η επιλογή αλλά τελικά κατέληξα σε ένα. Άρχισα να ψάχνω για παπούτσια…

Eva’sPov

Σηκώθηκα από τον καναπέ. Κάτι δεν πήγαινε καλά με την Μαρία και σκόπευα να το ανακαλύψω.

Σοφ.-Πού πας;

Εύ.-Πάω λίγο στο δωμάτιο μου και έρχομαι ξεκινήστε την ταινία  και θα έρθω σε λίγο.

Ήμουν έξω από το δωμάτιο της Μαρίας. Δεν με είχε καταλάβει. Έψαχνε τα καλά της φορέματα. Έκανα όσο πιο αθόρυβα μπορούσα.

Maria’sPov

Άρχισα να ψάχνω στα κοσμήματά μου. Ξαφνικά άκουσα βήματα , την πόρτα να κλείνει και κάποιον να την κλειδώνει. Γύρισα να δω ποιος είναι. Ήταν η Εύα, με πλησίασε και μου είπε:

Ευ.- Λοιπών.. λέγε!

Μαρ.- Τι να σου πω;

Ευ.-Τι συμβαίνει..

Μαρ.-Τίποτα δεν συμβαίνει..~Δεν σκόπευα να πω  τίποτα σε κανέναν~

Ευ.-Άκου σε ξέρω  πολύ καλά, οι υπόλοιπες μπορεί να μην κατάλαβαν κάτι αλλά εγώ ξέρω πως κάτι συμβαίνει. Εγώ  πάντως δεν ανοίγω την πόρτα μέχρι να μου πεις!

Μαρ.-Καλά θα σου πω..εεμμ..Θα βγω με τον Φλο..

Ευ.-ΣΟΒΑΡΑ ΜΙΛΑΣ?!? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΠΙΟ ΠΡΙΝ?

Μαρ.- Ναα..εμ..είχα σκοπό να μην το πω σε κανέναν..

Ευ.-Καλά θα μου τα πεις μετά πάω να δω την ταινία και να σε αφήσω να ετοιμαστείς.

                             ~  7:30~

Έτοιμη. Κοίταξα μια τελευταία φορά στον καθρέπτη, Χτύπησε το κουδούνι. Κατέβηκα από τις σκάλες και άνοιξα την πόρτα. Ήταν ο Φλο..

Φλο.- Έτοιμη;

Μαρ.-Ναι, πάμε

Βγήκα έξω, κλείδωσα την πόρτα και μπήκα στο αμάξι. Πήρα μια βαθιά ανάσα, το αμάξι είχε μια οικία μυρωδιά. Το αγαπημένο μου αντρικό άρωμα (STR8). Μπήκε και ο Φλο στο αμάξι και άρχισε να ψάχνει τα κλειδιά του. Δεν ήταν κανένα ακριβό ή μεγάλο αμάξι. Αλλά παρ’ όλα αυτά μου άρεσε πολύ.

Μαρ.-Λοιπών πού θα πάμε Φλο;

Φλο.-Γιατί με λες ακόμα Φλο; Δεν μπορείς να με λες απλά Γιώργο; ~Μου είπε και ήρθε πιο κοντά μου, με κοίταξε στα μάτια και περίμενε την απάντηση μου~

Μαρ.-Έχω συνηθίσει να σε λέω έτσι..~Έβαλα τα κλειδιά στο τσαντάκι μου~ Σε πειράζει; ~Γύρισα να το κοιτάξω, ήμασταν σε απόσταση αναπνοής. Με κοίταζε στα μάτια, τον κοίταξα και εγώ, και πριν το καταλάβω τα χείλη μας συγκρούστικαν. Εκείνη την στιγμή ένοιωσα πολύ περίεργα. Ένα ρίγος σε όλο το κορμί. Σταματήσαμε ο φιλί και έβαλε μπρος στο αυτοκίνητο..

Μετά το ραντεβού

Maria’sPov

 Το Καλύτερο βράδυ της ζωής μου! Περάσαμε φανταστικά. Κάτσαμε  σε ένα εστιατόριο και μετά πήγαμε για παγωτό. Τώρα κάνουμε βόλτα κοντά στο λιμάνι. Και με κρατάει από το χέρι. Κάτσαμε σε ένα παγκάκι και αρχίσαμε να παρατηρούμε τον αντικατοπτρισμό του φεγγαριού στην θάλασσα. Ήταν ότι πιο ρομαντικό έχω ζήσει.

Φλο.- Κοίτα Μαρία..υπάρχει κάτι που έπρεπε να σου το είχα πει εδώ και πολύ καιρό.Να..εε..μου αρέσεις πολύ..από τότε που σε γνώρισα..απλά δεν είχα θάρρος να σου το πω..και..ήθελα επίσεις να σου κάνω αύτη την ερώτηση..Θέλεις να γίνεις το κορίτσι μου;

Μαρ.- Ναι γιατί όχι..

Εκείνος γύρισε με κοίταξε στα μάτια και μου έδωσε ένα φιλί, αυτή την φορά ήταν διαφορετικό. Με πήγε σπίτι με το αμάξι μου έδωσε ένα τελευταίο φιλί και με άφησε έξω από την πόρτα…

Our Lives with One DirectionWhere stories live. Discover now