Meros 6o

222 14 1
                                    

~Loipon koritsares sorry pou den anebasa toso kairo alla me ta sxoleia kai ta frontistiria den prolabena..episeis h karta grafikwn tou laptop xalase kai ton esteila sthn athhna gia episkeuh (yayy -_- ) tr tha anebazw ta meroi apo to kinito(sta greekglish) tespa respect me xox~

Niall's Pov

Kateuhkame apo to tzet kai phgame grhgora se ena oxhma pou mas perimene.

"Auth den ein h Akropolh?" Rwthse o Louis ton Harry

"Nai! Liam na pame gia episkepsh?" Apanthase o Harry me en8ousiasmo.

'Kala,Kalaa..tha doume pame prwta sto ksenodoxeio kai ta suzhtame ekei Haz.." Eipe o Liam xahdepse paixnidiarika ta mpouklakia tou Harry.

~20 Lepta argotera~

"Barethika pote ftanoume ? " Rwthsa oloi gurisan kai me koitaksan.

"Se kanena misawro...elpizw..alla..se pio ksenodoxeio pame?"

Rwthse o Zayn ton Harry afou ekeinos ta eixe kanonisei ola.

"Na...gia na eimai hlikrineis den sugkrathsa to onoma akribws..to egrapsa se ena xarti kai to edwsa ston odhgo..alla apo oti thumame to dieu8inoun 5 koritsia kai ein makrua apo to kentro ths Athinas gia na apofugoum tis fans pou ourliazoun" Apanthse o Harry.

"Kalh skepsh Harry" Eipe o Louis kai elegkse to kinito tou.

"Ftasame" Eipe o Luke (O odhgos mas)

"Tha ftaname se ena misawro etsi Zayn?" Tou eipa koroideutika

Ekeinos me koitakse kai mou apanthse

"To eipa tuxea..den eimai kai kanena GPS.." Mou eipe egw tou xamogelasa.

Bghkan prwtoi o Paul kai o Ashton (boyguards). Meta bghkame kai emeis kai kateuthinthikame pros to ksenodoxeio..

Our Lives with One DirectionWhere stories live. Discover now