Μέρος 19

164 13 6
                                    

A/N: Ας δούμε τις σκέψεις και τις αποκαληψεις μερικών  ηρώων της ιστορίας μας πριν από ένα πάρτυ σε κλαμπ που θα είναι και η μεγάλη ανατροπή της ιστορίας.. ο Ναιαλ θα ερωτευτεί  , ο Λίαμ θα τσακωθεί με τον Γιώργο και πολλά αλλά στό επόμενο κεφαλαίο...

Liam's Pov

    

      Από τότε που χωρίσαμε με την Σοφία, δεν μπορώ να βρω άλλη που να συμπληρώνει το κενό μέσα μου. Το μόνο κορίτσι που γνώρισα και μου άρεσε ήταν η Μαρία, αλλά έχει αγόρι. Σήμερα το βράδυ θα παμε όλοι σε ένα κλαμπ, να γνωρίσουμε τους φίλους και τις φίλες της Ιωάννας. Πιστεύω θα περάσουμε καλά..θα διασκεδάσουμε, θα χορεψουμε, θα πιούμε..

  

  
Zayn's Pov

   Επιτέλους, αυτή είναι η κατάληξη ευκαιρία να γνωρίσω στα αγόρια την νέα μου κοπέλα την Ηλέκτρα. Δεν είχα βρει την κατάληλη ευκαιρία να το πω κατάφερα να ξεπεράσω την Περη και να προχωρήσω. Δυσκολεύτηκα να το κάνω..αλλά τα κατάφερα..

    Niall's Pov

      

       Υπέροχα, Party απόψε! Ίσως σήμερα να βρω το κορίτσι που έψαχνα τόσο καιρό..η όπως την αποκαλούσα 'πριγκίπισσα μου'. Αυτή την φορά το αποφάσισα..θα βρω κορίτσι..θα βρω την καταληλη..το ξέρω..εχω ένα πολύ καλό προαίσθημα για απόψε..

Giwrgo's Pov

      Εχω άγχος για σήμερα! Φοβάμαι μήπως το μυστικό μου αποκαλυφθεί.! Η αλήθεια είναι πως η Μαρία δεν ειναι το μόνο κορίτσι που εχω ερωτευτεί. Η Ελένη, είναι το άλλο κορίτσι ερωτεύτηκα και έχουμε σχέση. Δηλαδή εχω σχέση και με την Μαρία και με την Ελένη ταυτόχρονα. Βασικα όταν ήμουν ακόμα στην Κρήτη ήμουν ερωτευμένος με την Μαρία, από την αρχή που την είδα. Μα, ήμουν δειλός και δεν της είπα πως ένοιωθα για αυτην. Μετά εφυγα, μετακομισα στην Αθήνα και δεν μπορούσα να σταματήσω να την σκέφτομαι. Τότε μετάνιωσα που δεν της είχα πεί τίποτα για τα συναισθήματα μου, γιατί τότε τα πράγματα ίσως και να αλλάζαν..όμως τότε ήταν πολύ αργά...

       Και έτσι για να την ξεχάσω βρήκα μια άλλη κοπέλα την Ελένη. Αν και δεν μπορούσε να αντικαταστήσει την Μαρία αλά ήταν.λ όμορφη και έξυπνη. Μετά η Μαρία ήρθε στην Αθήνα και άρχισε να δουλεύει στό ξενοδοχείο.Τότε αφού ακόμα έτρεφα αισθήματα για την Μαρία, της ζήτησα να γίνει το κορίτσι μου (ενώ είχα ακόμα σχέση  με την Ελένη) και εκείνη δέχτηκε. Και τώρα φοβάμαι μην έρθει στό πάρτυ και η Ελένη και τα καταστρέψει όλα..Ακόμα προσπαθώ να διαλέξω με πια θα προχωρήσω στα σοβαρά θα τα καταφέρω άραγε πότε ή θα τα καταστρεψω όλα;

Eva's Pov

  Είμαι αναστατωμενη, για το αποψινό βράδυ..Είμαι ερωτευμένη με τον Louis αλλά δεν δείχνει ενδιαφέρον και αυτό με ανησυχεί..

Our Lives with One DirectionWhere stories live. Discover now