Μέρος 5ο

273 20 3
                                    

6 μήνες αργότερα

Harry’s Pov

Άνοιξα τα μάτια μου. Ήταν 12:30. Σηκώθηκα από το άβολο κρεβάτι του tourbus.Και πήγα στο μπάνιο, έκανα ένα γρήγορο ντους και βούρτσισα τα δόντια μου. Ντύθηκα και βγήκα έξω. Είδα τον Zayn να κοιτάζει το τηλέφωνο του. Ήταν λίγο ανήσυχος. Μπήκα στο gameroomκαι είδα τον Louis και τον Niall να παίζουν fifa 2013   και τον  Liam να πλένει  τα πιάτα.

Lou.-Καλημέρα haz.~Μου είπε χωρίς να πάρει τα μάτια του από το παιχνίδι~

Har.- Μέρα παιδιά, τι τρέχει με τον Zayn; Φαίνετε πολύ αναστατωμένος.

Li.-Νομίζω πως έχει προβλήματα με την Perie.

Ni.- ΓΓΓΓΓΚΚΚΚΚΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛΛ!!! ΧΑ! 3-1 Σε έχω τσακίσει boo. ~Είπε κοροϊδευτικά στον Louis,άφησε την κονσόλα στο πάτωμα και έπιασε τον μπολ με τα ποπ κορν~

Lou. - Γαμώτο! Τέλος δεν ξαναπαίζω με αυτόν! Με έχει νικήσει 4 φορές σήμερα! ~Είπε και άφησε την κονσόλα στον καναπέ~

Har. - Πάω να μιλήσω στον Zayn!

Zayn’s Pov

Όλα τελείωσαν η Perie με χώρισε. Πέταξα το κινητό μου στην άκρη και σηκώθηκα από το τραπέζι.Δεν ξέρω τι είμαι ακριβώς, πληγωμένος ή θυμωμένος. Άνοιξα το ντουλάπι και έβγαλα το ουίσκι και ένα ποτήρι. Ο Harry βγήκε από το  game room  . Ήρθε κοντά μου, μου πείρε το μπουκάλι και  το έβαλε στην θέση του.

Har. - Με το να πίνεις δεν πρόκειται να γυρίσει πίσω σε εσένα.

Za.-   Έχεις δίκιο.

 Har.-   Σε χώρισε έτσι;

  Za.- Ναι..πριν μισή ώρα

   Har.- Εντάξει, δεν πειράζει  τώρα που θα φτάσουμε θα πάμε σε ένα ωραίο  clubκαι θα γνωρίσεις κάποια άλλη.

Za.-Δεν είναι τόσο απλό Hazθα αργήσω να την ξεχάσω.

   Har.- ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΛΑΤΕ ΕΞΩ! ~Φώναξε ο Harryστους υπόλοιπους~

Lou.- Τι συμβαίνει και φωνάζεις φωτιά πιάσαμε; ~Είπε και ήρθε με τους άλλος 2 και έκατσαν στο τραπέζι. Ο Harryτους τα εξήγησε όλα. ~

Li.- Πρέπει να κάνουμε κάτι για να την ξεχάσεις. Τι λέτε να πάμε διακοπές;

Ni.- Liam είσαι ηλίθιος!

Li.- Γιατί αφού έχουμε ρεπό! Γιατί να μην πάμε διακοπές σε ένα ήσυχο μέρος.

Lou.- Εδώ που τα λέμε έχει ένα δίκιο..

 Har.- Και εμένα μου φαίνετε τέλεια ιδέα. Εγώ είμαι μέσα τι λες εσύ Zayn;

 Za.- Δεν ξέρω.. λέω να πάω στο σπίτι μου για μια- δυο μέρες ..

Ni.- Αφού πάμε για εσένα για ξεχάσεις την..αυτή..πως την λένε;

Lou.-PERIE!

Ni.- Ναι..αυτήν..                                                         

Za. - Καλά, καλά θα έρθω…

Μισή ώρα αργότερα

Har.-Λοιπών που θα πάμε;

Ni.-Λέω να πάμε Ιταλία εσύ Lou;

Lou. - Όχι Ιταλία, εγώ λέω να πάμε Αμερική

Har. - Εγώ λέω να πάμε Τόκυο!

Li.-  Κοιτάξτε εγώ προτείνω να πάμε κάπου που δεν έχουμε ξαναπάει. Στην Ελλάδα για παράδειγμα.

Za.-ΝΑΙ! Τέλεια ιδέα..

Ni.- Γιατί όχι λοιπών όταν φτάσουμε θα ετοιμάσουμε τα πράγματά μας, θα κλείσουμε εισιτήρια και αύριο πετάμε για Αθήνα.

Lou.-Πρέπει να βρούμε και ξενοδοχείο..

Har.-Αφήστε τα όλα πάνω μου! Θα κλείσω τα εισιτήρια και το ξενοδοχείο μέσο ίντερνετ!

Za.-Σε μισή ώρα θα φτάσουμε στο σπίτι και θα συζητήσουμε τα υπόλοιπα.

Our Lives with One DirectionWhere stories live. Discover now