Μέρος 20

146 12 4
                                    

Niall's Pov ~Στο δωμάτιο του ξενοδοχείου~

         Όλοι ήρθαν στο δωμάτιο μου και με περίμεναν να ντυθώ. Ο Λούις, ο Λίαμ, ο Ζειν και φυσικα ο Χάρυ.

     " Ναιαλ τελείωνε! Σε 30' πρέπει να ήμαστε στο club!" Μου είπε ο Λίαμ.

Δεν του απάντησα. Πηγα στην βαλίτσα μου και άρχισα να ψάχνω για ρούχα.

   " Έτοιμος.." Είπα μετά από λίγο.

      Βγήκαμε όλοι έξω από το δωμάτιο μου και πήγαμε προς τις σκάλες.

    "Θα παμε όλοι μαζί..ενοω..σαν παρέα όχι ξεχωριστά.." ρωτησε ο Λουις καθως περπατουσαμε.

    "Εε..οχι ακριβως εγω θα παω να παρω την Ιωαννα για να παμε μαζι-"  ειπε ο Χαρυ

  "Οχι θα παμε ολοι μαζι...και θα συναντιθειτε εκει.."  Ειπε ο Λιαμ.

"Καλααα...αα..και θυμιθητε μην πιειτε πολυ! Βασικα μην πιειτε καθολου! Και να ειστε ευγενικοι  μπροστα στην παρεα της Ιωαννας μου! Δεν θελω οι φιλες της να μας παρουν με κακο ματι ή κατι τετοιο..!" Ειπε ο Χαρυ με αυστηρο τονο.

"Ουαου..σαν να ακουω τον Λιαμ και τους ξενερωτους κανονες του!"  Ειπε ο Λουις και ολοι αρχισαμε να γελαμε. Ολοι εκτος τον Λιαμ που χτιπησε τον Λουις ελαφρα στο κεφαλι.

      Πηγαμε στο αμαξι και ξεκινησαμε για το κλαμπ.Αρχισα να κοιταω εξω απο το παραθυρο και να σκεφτομαι.Φαινετε πως το κοριτσι που ειμαι ερωτευμενος ειναι η Ευα, αλλα πρεπει να ειναι ερωτευμενη με καποιον αλλο.  Αρχισα να την σκεφτομαι και ενας αναστεναγμος  'βγηκε' καταλαθως απο το στωμα μου.

    Στο αμαξι, υπηρχε απολυτη ησυχια ετσι ολοι ακουσαν τον αναστεναγμο μου και γυρισαν προς το μερος μου.

  "Ναιαλ..συμβαινει κατι..;" Με ρωτησε ο Ζειν.

"Οχι ...ηταν αυθορμιτο...!" Του απαντησα προσπαθωντας να καληψω το λαθως μου.

       Μετα απο λιγο φτασαμε στο κλαμπ.Μπηκαμε μεσα. Δυνατη μουσικη, ανθρωποι να χορευουν και να πινουν. Πηγαμε σε ενα τραπεζι και καθησαμε. Πηγα στο μπαρ και παραγγηλα μια βοτκα. Οταν γυρησα στο τραπεζι ειδα τον Χαρυ  να φιλαει την Ιωαννα και να κατευθυνει το χερι του κατω απο την μεση της. Μετα απο λιγο εφυγαν και πηγαν να χορεψουν. Ειχαν ερθει ολοι οι φιλοι της Ιωαννας. Εκτος απο μια..εκεινη που προσωπικα εγω ηθελα πολυ να ερθει.

        Εφυγαν  ολοι απο το τραπεζι και πηγαν να χορεψουν. Ολοι εκτος απο εμενα και τον Λουις. Εγω προσωπικα δεν ειχα κεφια. Εκατσα στην καρεκλα και αρχισα να πινω την βοτκα μου αναστεναζωντας.

Our Lives with One DirectionWhere stories live. Discover now