Μέρος 14

194 12 0
                                    

Iwanna’s Pov

Περάσαμε υπέροχα στο εστιατόριο που  φάγαμε. Μετά αποφασίσαμε να πάμε μια βόλτα στην προβλήτα. Είχε πανσέληνο. Η θάλασσα αποτύπωνε πάνω της το φεγγάρι σαν καθρέπτης τόσο γαλήνια ήταν. Σταματήσαμε ο Harry  με είχε στην αγκαλιά του. Πλησιάσαμε τα κάγκελα και αρχίσαμε να κοιτάμε την θάλασσα και το φεγγάρι. Ένα δέντρο και ένα παγκάκι ήταν δίπλα μου. Ήταν τόσο ρομαντικά. Πήρα μια βαθιά ανάσα και έκλεισα τα μάτια μου. Άφησα την θαλασσινή μυρωδιά να μπει μέσα μου. Είχα να το κάνω αυτό πολύ καιρό, από τότε που έφυγα από την Κρήτη.

‘’ Λοιπών πέρασες καλά σήμερα?’’ Μου είπε.

‘’Ναι..τέλεια..διασκέδασα πάρα πολύ..’’ Του απάντησα χαμογελώντας.

‘’Άκου θα είμαι ειλικρινείς μαζί σου εντάξει? Μου αρέσεις..πολύ..και ήθελα να σε ρωτήσω..κάτι από την αρχή που σε είδα..εμ..θα γίνεις το κορίτσι μου?’’

Μου είπε και χαμογέλασε αμήχανα. Είχε κοκκινίσει ολόκληρος. Εκείνη την στιγμή ήθελα να ουρλιάξω! Όμως δεν το έκανα προσπάθησα να φαίνομαι όσο πιο ψύχραιμη γίνετε.

‘’ Ναι’’ Του απάντησα.

Εκείνος ήρθε πιο κοντά μου. Τα πράσινα μάτια του έλαμπαν στις ακτίνες του φεγγαρόφωτος. Με φίλησε. Αυτή την φορά το φιλί ήταν πιο παθιασμένο από τα προηγούμενα. Η πλάτη μου ακούμπησε στο δέντρο.  Μας σταμάτησε η κόρνα του αμαξιού. Ήταν ο Luke έπρεπε να γυρίσουμε στο ξενοδοχείο. Μπήκαμε στο αμάξι και πήραμε τον δρόμο της επιστροφής…

Our Lives with One DirectionWhere stories live. Discover now