Μέρος 2ο

317 18 0
                                    

Katerina’s Pov

Αθήνα, επιτέλους! Πήραμε ένα ταξί και  είπαμε στον οδηγό  να μας πάει στην περιοχή που βρισκόταν το ξενοδοχείο. Όταν φτάσαμε άρχισε να βρέχει, έριξα μια γρήγορη μάτια στο ξενοδοχείο και μετά έβγαλα την ομπρέλα μου από την τσάντα. Το ξενοδοχείο φαινόταν σαν εγκαταλαλημένο αν και είχε μόνο 2 χρόνια που ήταν κλειστό. Η Σοφία με την Ιωάννα άνοιξαν την κεντρική πόρτα του ξενοδοχείου. Μπήκαμε όλες μέσα. Το εσωτερικό ήταν ευτυχώς ήταν καλύτερο. Ανοίξαμε τα παράθυρα και μπήκε φως. Μας είχαν ειδοποιήσει  πως δεν είχαμε ρεύμα και ότι έπρεπε να περιμένουμε για 2-3 μέρες.

Maria’s Pov

Άρχισα να ψάχνω τον χώρο,  πήγα στην ρεσεψιόν άνοιξα τα ντουλάπια και βρήκα τις κάρτες για τα δωμάτια και ταμπελάκια με ονόματα..~Μιχαλης,Τακης,Εμμανουελα~ Σκέφτηκα πως πρέπει να είναι από το προσωπικό που δούλευε εδώ.

Ευ.- Είναι τέλειο! Αλλά έχουμε παρά πολύ δουλεία!

Μαρ.-Μαα..δεν  μπορούμε 5 κορίτσια να φτιάξουμε ένα ολόκληρο ξενοδοχείο μόνες μας χρειαζόμαστε βοήθεια..εννοώ..τι λέτε να πούμε στα αγόρια να έρθουν ;

Ευ.- Ναι. Θα το πω σε όλους στον Γιώργο μου, στον Γιάννη και στον Φλο…

ΤΙ?!? Θα το πει στον ΦΛΟ? (Το αληθινό του όνομα είναι Γιώργος αλλά εμείς τον λέμε Φλο γιατί συχνάζει στα φλο καφέ ). Έχω να τον δω τόσο καιρο…νομιζω πως..μου αρέσει λίγο καλα ένταξη μου αρέσει πολύ! Ανυπομονώ να έρθει..Θα έρθει και το αγόρι της Εύας ο Γιώργος!

Our Lives with One DirectionWhere stories live. Discover now