Niall's Pov
Ήταν σχεδόν μεσημέρι. Ήμουν ξαπλωμένος και άλλαζα κανάλια στην τηλεόραση. Τίποτα το ενδιαφέρον. Ξαφνικά άκουσα κάποιον να κτυπάει την πόρτα μου. Άφησα κάτω το τηλεκοντρόλ και πήγα στην πόρτα. Ήταν ο Λούις! Μπήκε στο δωμάτιο μου , χωρίς να ρωτήσει αν ήμουν απασχολημένος, ή αν δεν ήταν κατάλληλη στιγμή για να μπει στο δωμάτιο (ο Κλασικός Λούις Τόμλινσον).
‘’Γεια σου και εσένα Λου’’ Του είπα κλείνοντας την πόρτα.
‘’Λοιπόν;’’ Με ρώτησε. ‘’Θα βγείτε;’’
‘’Ναι στις 9 θα πάω να την πάρω και θα πάμε για φαγητό.’’ Του είπα και προσπάθησα να μην δείξω την νευρικότητα μου.
‘’Ααα! Τέλεια! ‘’
‘’Βασικά μπορείς να μου δώσεις μερικές συμβουλές για το ραντεβού..Ξέρεις τι να κάνω και τι να μην κάνω..’’
‘’Γιατί έτσι;’’
‘’Έχω αγχωθεί κάπως..’’
‘’Γιατί; Αφού της αρέσεις και σου αρέσει..όλα καλά..!’’
‘’Όχι, Λου δεν είναι ‘όλα καλά’ και αν δεν της αρέσει ο χαρακτήρας μου; ‘Η αν δεν της αρέσει ο τρόπος που τρώω; Επίσης δεν ξέρω τι να κάνω σε ένα ραντεβού, θα επικρατεί αμηχανία..’’
Άρχισα να περπατάω από την μία πλευρά του δωματίου στην άλλη και να ‘τρώω’ τα νύχια μου.
‘’Νάιαλ ηρέμησε! Τίποτα από αυτά δεν πρόκειται να συμβεί, απλά είσαι υπερβολικός..αυτό είναι όλο. Και σταμάτα να τρως τα νύχια σου είναι αηδιαστικό...!’’
Πήρα μια βαθιά ανάσα και προσπάθησα να ηρεμίσω. Ο Λούις σηκώθηκε, φαινόταν έτοιμος να φύγει. Λίγο πριν φτάσει στην πόρτα γύρισε και μου είπε:
‘’Έχω μια συμβουλή για εσένα, είναι η πιο σημαντική συμβουλή που μπορώ να σου δώσω..’’ Εγώ τον κοίταξα προσεκτικά.
‘’Να είσαι ο εαυτός σου! Μόνο αυτό! ‘’
Εγώ του χαμογέλασα καθώς άνοιγε την πόρτα και έφευγε. Σηκώθηκα και πήγα στην βαλίτσα μου. Άνοιξα προσεκτικά το μεταλλικό φερμουάρ και την άνοιξα. Έβγαλα την αγαπημένη μου κοντομάνικη μπλούζα ‘Polo’ και ένα απλό τζιν. Τέλος έβγαλα τα άσπρα παπούτσια ‘Nike’. Τα έβαλα όλα προσεκτικά σε μία καρέκλα και πήγα πίσω στο κρεβάτι. Ξάπλωσα και περίμενα να περάσει η ώρα…
~Μερικές ώρες μετά~
Άνοιξα τα μάτια μου αργά. Δεν είχα καταλάβει πότε με πήρε ύπνος! Έκλεισα την τηλεόραση και σηκώθηκα από το κρεβάτι. Κοίταξα την ώρα, είχε πάει 8!
YOU ARE READING
Our Lives with One Direction
Fanfiction( Αυτή είναι η πρώτη μου ιστορία οπότε σας παρακαλώ πολύ να μου γράψετε τις παρατηρήσεις σας) Όλα ξεκίνησαν από ένα ξέγνοιαστο καλοκαιρινό απόγευμα που μια παρεα 5 κοριτσιων που περιμεναν με ανηπομονησια την άφιξη μιας φίλης τους από Αθήνα . Όμως ε...