Μερος 15

167 10 3
                                    

A/N Heyy..καταρχιν ευχαριστω πολυ για τα views τα votes και τα comments ♥

Αναφερομαι κυριως στα κοριτσια που μου ειπαν να γυρισω αυτο το φανφικ σε γκει φανφικ(δηλ. να βαλω τον λου και τον χαρη μαζι!!) και που 'αηδιαζουν' να βλεπουν τον χαρη στρειτ! Λοιπον το θρασος σας ειναι πολυ μεγαλο και αμα δεν σας αρεσει αυτη η ιστορια πολυ απλα ΜΗΝ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ!

Αυτα ειχα να πω.

-Evaツ

Iwanna's Pov

  Ξύπνησα στο δωματιο του  Harry. Δεν φορουσα ρουχα, δεν φορουσα τιποτα για την ακριβεια.

"Ξυπνησες μωρο μου?"

Μου ειπε ο Harry. (Η πρωινη φωνη του ειναι πολυ sexy..)

''Ναι.." Του ειπα.

  Ημουν ξαπλωμενη ανασκελα, εκεινος ηρθε απο πανω μου. Αρχισε να με φιλαει. Σταματησε και αρχισε να με φιλαει στον λαιμο αυτη την φορα.

Ενιωσα ενα δυνατο ρηγος σε ολο το κορμι μου.

  Μας σταματησε ο ηχος του κινητου μου. Ηταν ειδοποιηση, ειχα αργησει για την δουλεια!

"Αμαν! Ξεχαστηκα..εχω δουλεια!" Εδωσα ενα φιλι στον Harry και ετρεξα στο μπανιο. Μπηκα γρηγορα στο ντουζ. Ακουσα την πορτα του μπανιου να ανοιγει. "Μωρο μου να σου πω θα παω με τα παιδια μια βολτα να δουμε την Αθηνα θα επιστεψω το μεσιμερι οκ? Αα..σου αφησα τα ρουχα της δουλειας στην κρεμαστρα για τις πετσετες, για να μην αργησεις κι αλλο..."

Μου ειπε ο Harry.

"Ενταξη καλα να περασετε, ευχαριστω" Του ειπα.

Βγηκα απο το μπανιο ντυθηκα και εφτιαξα τα μαλια μου.

Βγηκα εξω για να βαλω τα παπουτσια μου.

"Ακομα δεν εφυγες?" Του ειπα καθως εβαζα το  ενα παπουτσι.

"Σε λιγο θα φυγω ετσι και αλλιως ειμαι ο μονος που εχει ξυπνησει!"

Μου ειπε, εγω του χαμογελασα.

"Φευγω..καλα να περασετε" Του ειπα και του εδωσα ενα φιλι.

Ανοιξα την πορτα και πηγα στην ρεσεψιον..

Our Lives with One DirectionWhere stories live. Discover now