Μέρος 27

98 10 3
                                    

Zayn’sPov

 Ήμουν στο δωμάτιο μου και έβλεπα τηλεόραση, για αρκετές ώρες. Δεν το πιστεύω πως δεν μπορώ να βγω έξω και να διασκεδάσω με την ησυχία μου επειδή κάποιος ειδοποίησε τους παπαράτσι για το που βρισκόμαστε! Έπρεπε να βρούμε ποιος το είχε κάνει και εμένα περισσότερο με νοίαζει το ‘γιατί’ το έκανε.

 Σηκώθηκα από το κρεβάτι,  πήρα το τηλέφωνό μου και έστειλα μήνυμα στους υπόλοιπους :

 «ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΤΩ ΣΤΟ ΜΠΑΡ ΤΗΣ ΠΙΣΗΝΑΣ! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ »

  Ετοιμάστηκα και κατεύηκα κάτω βιαστικά. Ο Λιαμ ήταν είδη εκεί.

''Λοιπόν τι συμβαίνει'' Με ρώτησε.

''Θα περιμένεις να έρθουν οι υπόλοιποι για να σου πω!''

 Μετά από λίγο κατέβηκε ο Λούις, ο Χάρυ και ο Νάιαλ.

''Τι από το ΔΕΚΑ λεπτά δεν καταλάβατε εσείς οι τρείς'' Τους ρώτησα.

''Σορυ..εγώ άργησα..'' Είπε ο Νάιαλ και έκατσε και αυτός σε μια καρέκλα.

''Λοιπόν τι θέλετε να σας φέρω;'' Ρώτησε ο Μπάρμαν που ήταν γυρισμένος με την πλάτη σε εμάς  και ετοίμαζε ένα ποτό.

''Τίποτα ακόμα..ευχαριστούμε'' Είπε ο Λιαμ.

''Γιατί είσαι τόσο ‘ψυχρός’ μαζί μου Λιαμ;'' Ρώτησε ειρωνικά ο Μπάρμαν και γύρισε από την μεριά που μπορούσαμε να τον δούμε.

  Μόλις τον είδε ο Λιαμ, το πρόσωπο του άλλαξε. Τον κοιτούσε σαν να του κρατούσε κακία για πολύ καιρό.

''Γεια σου Γιώργο..'' Είπε ο Λιαμ. Οι υπόλοιποι κοιταχτήκαμε μεταξύ μας.

''Λοιπόν είναι Σάββατο βράδυ γιατί δεν παίρνετε τα κορίτσια σας και να βγείτε να διασκεδάσετε λίγο;'' Ρώτησε ο Γιώργος.

''Αν δεν το έχεις προσέξει εξυπνάκια έξω από το ξενοδοχείο  υπάρχουν πολύ δημοσιογράφοι και παπαράτσι που μας ακολουθούν όπου και να πάμε!'' Είπε ο Νάιαλ με έναν επιθετικό τόνο.

''Ηρέμησε! Δεν θέλουμε άλλα μπλεξίματα…!'' Του ψιθύρισα διακριτικά στο αυτί.

''Ααα..καλά συγγνώμη..! Βασικά νομίζω πως ξέρω ποιός ευθύνεται για όλο αυτό το χάλι..και μπορώ να σας πω γιατί παιδιά αλήθεια σας συμπαθώ και ξέρω πως δεν έκανα και την καλύτερη πρώτη εντύπωση..'' Είπε ο Γιώργος.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 11, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Our Lives with One DirectionWhere stories live. Discover now