Μερος 21

161 11 8
                                    

Iwanna's Pov

   Υπήρχε μια αναστάτωση στο Λόμπι του ξενοδοχείου. Ο Νάιαλ ζαλισμενος απο το ποτο, ο Λίαμ ματωμένος και με πάγο στο μάτι του και η Εύα είχε εξαφανιστεί. Ο Χάρυ, ο Ζέιν και ο Λουίς δεν είχαν πάθει τίποτα..ευτυχώς. Ο Χάρυ ηταν πολύ αναστατωμένος. Μονο ο Ζειν και ο Λουίς είχαν πάρει το θέμα με ψυχραιμία.
   "Λίαμ, φιλέ έλα πάμε στο νοσοκομείο.." Είπε ο Ζέιν στον Λίαμ.
      "Μα..δεν χρειαζεται σου λέω είμαι μια χαρά.." Του απάντησε ο Λίαμ.
      Ο Ζειν τον τράβηξε απο το χερι και τον πήγε στο ταξί.
        "Θα πάω μαζί τους..σε παρακαλώ αγάπη μου προσπάθησε να πας τον Νάιαλ στο δωμάτιο του..θα σε βοηθήσει και ο Λουίς." Μου είπε ο Χάρυ δίνοντας μου ενα φιλί.
  "Ένταξη.."  Του είπα
     Έβαλα το χερι μου στον όμο του Νάιαλ. Εκείνος αρχισε να μουρμουριζει διάφορα.
       "Σκασε πια Νάιαλ! Δεν φτανει που σε κουβαλαμε ενω είμαστε κουρασμένοι απο το παρτυ , κανεις και φασαρία!"  Είπε ο Λουίς.
      "Να σου πω...πρωτα...προσπαθείς να μου κλεψεις την κοπέλα και μου φωνάζεις κιόλας!" Είπε ο Νάιαλ καθώς  φταναμε στον διάδρομο.
   "Ποια κοπελα;" Ρώτησε ο Λουις.
   "Σήμερα στο κλαμπ, μου ειπες πως σκεφτοσουν να κανεις κάτι μαζί της! Άκου να κανεις κάτι..ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ, ΕΓΩ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΟΧΙ ΕΣΥ!!" Φωναξε ο Νάιαλ.
  "Σουτ! Θα ξυπνήσεις τους ανθρώπους" Επα στον Νάιαλ και διέκοψα την συζήτηση.
     "Όπα..περιμενε ενοεις την Εύα; Γιατί;" Ρώτησε ο Λουίς τον Νάιαλ
      "ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ!" Φώναξε ο Νάιαλ.
       "Τοτε αφού δεν υπαρχει λογος θα της ζητησω να βγουμε..." Ειπε ο Λουις.

"ΟΧΙ! ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΩ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ΜΑΖΙ ΤΗΣ! ΝΑ ΤΗΣ ΦΕΡΕΤΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΙΓΚΊΠΙΣΣΑ...ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ..ΑΥΤΟ ΑΞΙΖΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ..! ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΤΕΤΟΙΟΣ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ.." Φωναξε ο Νάιαλ.

"Σοβαρά; Και ποιός είναι αυτός..;" Ρωτησε οΛουίς

       "Εγώ...." Είπε ο Νάιαλ χαμηλοφωνα.
   


      LouisPov
    


      Δεν μιλούσα..είχα καταλάβει ...ο Νάιαλ..ηταν ερωτευμένος με την Εύα..Για αυτήν αναστέναζε όλη την ώρα και για αυτό 
    Αλλά γιατί να μην μου το πει..και όχι μονο σε εμένα αλλά και σε ολους τους υπόλοιπους..
     Τελικά τον πηγαμε στο δωμάτιο του και τον ξαπλωσαμε στο κρεβάτι. Αμέσως τα βλέφαρα του έκλεισαν και κοιμηθηκε. Εγώ και ή Ιωάννα βγήκαμε απο το δωμάτιο και εγώ πήγα στο δωμάτιο μου και εκείνη πήγε στο λόμπι.
   Είχα ενα σχεδιο για να κάνω τον Νάιαλ να 'ομολογήσει' τα παντα για τον ερωτα του για την Εύα....
     

Harry'sPov

  Ειμασταν μέσα στο ταξί, πηγαίνοντας τον Λίαμ στο νοσοκομειο. Επικρατούσε απόλυτη ησυχία και ετσι αποφάσησα εγώ να ρωτησω τον Λίαμ για τον λογο που ξεκινησε ο καυγάς του με τον Γιώργο. 

    "Λοιπών...Λίαμ...γιατί εμπλεξες σε αυτον τον καυγά;" Τον Ρώτησα.
       Εκείνος δεν απαντουσε .
        "Ελα τώρα Λίαμ..αφου ξέρεις πως θα μας τον πεις τον λογο γιατί καθηστερεις;" Τον ρώτησε ο Ζειν.
      "Καλά λοιπον..ξέρετε μου αρέσει η Μαρια και ..ο Γιώργος είναι το αγόρι τις..και δεν προσπάθησα να τους χωρησω απλα είδα τον Γιώργο να φιλιεται με μια αλλη κοπελα εξω απο το κλαμπ! Και μετα πήγα να το πω στην Μαρια..αλλά ο Γιώργος με ακολούθησε και μετα μαλωσαμε. Και τώρα  η Μαρια νομίζει πως είμαι ένας ηλιθειος..!" Είπε ο Λίαμ και έβαλε τις παλάμες του στο προσωπο του. 

Κοιταχτηκαμε με τον Ζειν. Ηταν πραγματικα σε δυσκολη θέση.
        "Τουλάχιστον εσείς με πιστεύετε;"  Ρώτησε ο Λίαμ και έβγαλε τα χέρια απο το προσωπο του.
      "Ελα τώρα ρε..γιατί το ρωτάς αυτό;" Ρώτησεο Ζέιν τον Λίαμ.
      " Θέλω να δω αν έχω την πληρη υποστήριξη απο τους κολλιτους μου.."  Απάντησε ο Λίαμ.
      "Φυσικά και την εχεις..σε πιστεύουμε γιατί να τα βγάλεις όλα αυτά απο το μυαλό σου.." Του είπα, εκείνος μου χαμογέλασε..
         Μετα απο λίγο φτάσαμε στο νοσοκομείο. Νοσοκόμες, γιατροί, άνθρωποιχτιπημενοι, άρρωστοι να πηγαινουν εδώ και εκεί. Πήγαμε σε εναν γιατρό για να κοιτάξει τα τραυματα του Λίαμ στην πλάτη μετα απο την πτώση του στο τραπέζι.
    Μετα απο μισή ωρα τελικά φύγαμε απο το νοσοκομείο. Δεν είχε τίποτα σοβαρό..ευτυχώς! Μπήκαμε στο αμάξι και ξεκινησαμε για το ξενοδοχείο. Ο Λίαμ ηταν ακόμα θλιμμένος. Ήθελα να του φτιαξω το κέφι. "Παιδιά  τι λέτε να παμε μια βόλτα όταν φτάσουμε στο ξενοδοχείο;" Τους Ρώτησα.
    "Τρελάθηκες; Είναι 2 ταξημερώματα.!" Είπε ο Ζειν.
        "Δεν πειράζει θα κάνουμε ο,τι κάνουμε και στην Αγγλια . Θα πάμε βόλτα, θα παρουμε μπυρες, θα πούμε αστεια, για να  φτιάξει η διάθεση του Λίαμ." Είπα.
"Ναι! Να πάμε στην ακρογυαλιά που είναι λίγοπιο κάτωαπό το ξενοδοχειο.!" Είπε ο Λίαμ.
"Ναι αλλά να πάρουμε και τον Λου για να μην είναι μόνος του.." Είπε ο Ζέιν
     Τελικά δεν γυρησαμε στο ξενοδοχείο..και πήγαμε κατευθείαν στην ακρογυαλιά...
   

Our Lives with One DirectionWhere stories live. Discover now