Μέρος 23

268 6 3
                                    

Niall's Pov 

 Ήταν πρωί. Ξύπνησα με έναν δυνατό πονοκέφαλο. Έβαλα τις παλάμες των χεριών μου στο προσωπό μου και προσπάθησα να ξεχάσω τον φρικτό πόνο που είχα στο κεφάλι μου. Σηκώθηκα πάνω από το κρεβάτι μου και πήγα στο μπάνιο. Έβαλα λιγο κρύο νερό στο πρόσωπο μου για να ξυπνήσω λίγο. Έπιασα την πετσέτα και σκούπησα το νερό από το προσωπό μου. Βγήκα έξω και πήγα στο μικρό ψυγείο που βρισκώταν δίπλα από το κομοδίνο του δωματίου και έβγαλα ένα μπουκάλι νερό. Ήταν πολύ παγωμένο και έτσι το έβαλα στο κεφάλι μου.  Μετά ξάπλωσα ξανά.

   Μετά από λίγο άκουσα κάποιον να χτυπάει την πόρτα μου. Ο ήχος κάθε χτυπήματος της πόρτας ακουγώταν σαν χτύπημα  από τύμπανο στο μυαλό μου. 

"Έρχομαι.." Φώναξα.

 Πήγα μέχρι την πόρτα και την άνοιξα. Ήταν ο Λούις, κρατώντας ένα x-box και 2 κονσόλες.

" Οοο..φίλε..ευτυχώς που είσαι ξύπνιος! Όλοι κοιμούνται και βαρίεμαι μόνος μου! Έγω στην αρχή του ταξιδιού σας είπα να μην μπεί ο καθένας μας σε διαφορετικό δωμάτιο και να μπούμε όλοι μαζί σε ένα δωμάτιο όπως κάνουμε πάντα στις περιοδίες αλλά όχι! Ο Λίαμ ήθελε να έχει την άπλα τους στις διακοπές του!" Είπε ο Λούις και μπήκε στο δωμάτιο μου.

"Καλημέρα και σε εσένα Λούις" Του είπα και έκλεισα την πόρτα.

"Γιατι έχεις ένα μπουκάλι νερό στο μετωπό σου;" 

"Έχω έναν πονοκέφαλο! Από την στιγμή που ξύπνησα!" Είπα και έκατσα στην άκρη του κρεβατιού μου.

"Θα είναι από το χθεσινό ποτό." Είπε ο Λού καθως προσπαθούσε να συνδέσει το x-box με την τηλεόραση. Για ποιό ποτό μιλούσε;

"Τι ενοείς;" Τον ρώτησα. 

Ξαφνηκά όλα καθάρησαν στον μυαλό μου.

~FLASHBACK~

 Φτασαμε στο κλαμπ.Πήγα και έκατσα σε ένα τραπέζι. Όλοι οι άλλοι χόρευαν. Είμουν μόνος μου. Είχα παραγγίλει μια Βότκα. Περίμενα καθησμένος στο τραπέζι το κορίτσι που από τότε που την είδα ήμουν ερωτευμένος μαζί της. Και όταν ήρθε άρχησα να πίνω. Μετά γύρησα και την φίλησα. Και της είπα:

"Είμαι ερωτευμένος μαζί σου.." 

~THE END~

 Οι τελευταίες λέξεις που είπα στην Εύα πέρασαν από το μυαλό μου άλλη μια φορα αργά και βασανιστηκά.

Our Lives with One DirectionWhere stories live. Discover now