-Savas-
Nazli suan altimda ben ise onun ustundeydim. Nefesi nefesime degiyordur. O sarhos oldugundan dolayi gulumsuyor elleri saclarimin arasinda asagi yukari gidiyordu. Ama bilmiyordu ki bu harekteleri beni daha cok tahrik ettigini.
Hafifce ona yaklasarak saclarini boynundan cekip burnumu boynuna hafiften surttum. Kokusu.. Insanin kplayca ulasamadigi huzuru verirken daha cok tahrik ediyordu. Kendimden gecmistim.
Nazli sarhoslugun etkisiyle altimda kipirdamaya cakisiyordu. Elleri saclarimdan boynuma gitti. Ensemdeki elleri buz gibiydi.
Elleri ordan yuzume gitti. Hafif kirli sakalimin uzerinde dolasiyordu. Gozleri yari acikti. Kapanmakta direniyordu. Ben ise hala onun o muhtesem kokusunun etkisindeydim.
Elim yanagina gitti hafifce dokundum. Bas parmagim dudaklarina geldiginde durdu. O dudaklari benim pisligimde kirleticekmiydim? Yapmalimiydim?
Selimin merveyle goruntuleri geldi aklima. O anki hayal kirikligim, dost kazigim, hayallerim ve en onemlisi askim geldi.
Ya ben.. Bunlarin hepsini selime yasatabilirdim. Suan hersey benim elimdeydi. Acimak yoktu.. Acirsam eger acinacak hale duserdim..
Acimayacaktim.. Bu kiz zaten selimle birlikte olmustur ki selim normalde kizlarla dusup kalkan birisi sozlusuylemi olmayacakti. Hesap vakti geldi Selim Inan. Artik benin cektigim acilari sende cekiceksin..
-Sebnem-
Resmen suan selim dibimde bana dayanmisti. Adamlardan sonra selimin sozleri ve bana bu tavirla yaklasmasi.. Suan cok sinirlenmistim hemde cok.
Hizla selimin kasiklarina tekme attim. Selim acidan iki buklum olurken
Sen nasil birisisin ya. Nazlinin arkadasiyim ben farkinda misin? Hani sozlun nazli varya onun en yakin arkadasiyim
Selim de sinirlenmeye baslamisti. Hizla bilegimi tuttu kendine cekip
Nazli olmasa bana tav olucaksin yani oylemi?
Asla! Sen kendini ne saniyorsun? Dunyanin merkezi falan mi? Ama yok canim dunya senin etrafinda donmuyor. Su igrenc kisiliginle beraber defol git burdan ve bilegimi burak!
Selim sinirle guluyor. Bana bakip bilegimi daha fazla sıkıp gozlerime bakip
Kimse beni reddedemez. Emin ol kucuk hanim senin o kaf dagindaki burnunuda indirmesini bilirim ben.
Hayal etmek guzeldir canim ama sen hayal peretlikte zirvelere oynuyorsun. Bu hayal gucunu baska seyler icin yorsan simdi cok iyi bir yazar, senarist falan olmustun
Ne sacmaliyorsun? Kes sesini
Sana mi soracagim? Ayrica su bilegimi birak acitiyorsun
Selim elini bilegimden cekince diger elimi bilegime goturuyorum. Kip kirmizi olmustu hayvan herif yuzunden!
O zaman sana bir teklifim var diyor selim ben supheyle ona bakiyorum
Aenden gelicek butun tekliflere kapaliyim diyorum ve servisi ariyorum. Arabanin oldugu yeri soyluyorum. Telefonu kaptiyorum.
Korkuyor musun? Selimin bu soruyu sormasi uzerine
Ne korkucagim senden ya sen kimsin ki senden korkucagim ben
O zaman iddiaya girelim
Ne iddiasi?
Mesela araba yarisi yapalim ne dersin?
Biraz dusunuyorum. Selim le araba yarisi yapmak...
Nesine ? Diye soruyorum
Eger ben kazanirsam benimel bir gece geciriceksin- goz kirpiyor- eger sen kazanirsan.. Bende seninle bir gece geciririm diyor siritarak.
Geceyi selimle gecirmek fikri sinirlerimi alt ust ediyordua korkak degildim. Cesurdum her zaman. Selime bakip
Tamam kabul ediyorum.
Selim gulumsedi ve arabayi isaret etti.
Senide birakayim istersen
Asla.. Dedim
Peki.. Yarin saat 2 de her sene duzenlenen yarislarin oraya gel.
O sirada araba cekici geldi. Selimde yanimdan uzaklasip arabasina yurumeye basladi.
-Ertesi Gun-
Nazlinin Agzindan
Basim catliyordu. Elimi basima goturdum. Gozlerime gelen isik gozlerimi kamastiriyordu. Zorlukla yerimde dogruldum. Gozlerimi guclukle actim.
Etrafa baktigimda odamda olmadigimi farkedince hizla uzerime baktim. Ortunun altina baktigimda sadece ic camasirlarim vardi uzerimde.
Ben bunu yapmis olamazdim dimi? Neler oluyordu. Ben nerdeydim. Cildiricak gibiydim. Icerden su sesi geliyordu. Hizla yataktan kalkip kiyafetlerimi bulup giyindim. Ama nasil giyindigimo bilmiyordum.
Elim ayagim titriyordu. Tam o sirada dustaki kisi cikti. Savasti bu savas. Ustu ciplak sadece beline sardigi havlu vardi belinde.
Kaslarima bakmayi daha ne kadar surdurceksin?
N-Ne kasi b-ben anlami-yorum birsey
Savas yavasca bana dogru gelince bende refleks olarak geri geri gittim.
Iyi misin nazli neden titriyorsun?
Birde soruyor musun? Benim burda ne isim var ve o halde-- getiremiyorum cumlemin devamini
Ne halde?
Anladin sen onu
Savas siritiyor. Bana daha cok yaklasip
Benim evimdesin, beni yatagimdasin, ustelik ciplaktin ve ben dustan ciktim. Sence ne olmus olabilir nazli. Buni anlamayacak kadar da saf olamazsin dimi
Hatirlamiyordum hic birsey ben boyle birsey yapmis olamazdim. Bu adamla sebnem takiliyordu ve ben sozluydum. En onemlisi ben yapmazdim boyle birseyi ama suan ki durum.. Yerin dibine girmek istiyordum. Utanctan kipkirmizi oldugumu biliyordum.
Ben sarhostum sen resmen bundan faydalandin mi?
Nazli bende icmistim. Ki gayette hevesliydin dun gece. Ayrica fena degilmissin oldukca ates--
Kes diye bagiriyorum. Hizla onu itip merdivenlerden asagi iniyorum. Kapidan ciktigim gibi kosuyorum.
Burdan uzaklasmak istiyordum bir an once. Ancak bahceden gecerken ayagim kayiyor ve havuza dusuyorum. Bir bu kesikti. Gozlerimden yaslar akmaya baslamisti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Izmir in kızları (SavNaz-SebSel)
RandomSavNaz ve ŞebSel aski.. Engellerle dolu iki ask ve onlari birbirlerine ceken tutkulari..