+18 sahnerler vardir bilginize..
-Nazli-
Savasla ikimizde ayni anda birbirimize baktik. Tam savasin ustunden kalkicaktim ki beni tutuyor. Birakmiyor.
Sakin ol. Bekle gitsinler oyle kalkariz. Bizi boyle gormelerini istemezsin dimi?
Kafami salliyorum. Ben tedirgin bir sekilde beklerken savas ise bana gulumsuyor. Onun rahat tavirlari beni sinir ediyordu. Yuzune baktigimda burnuma opucuk kondurdu.
Cenemden tuttu. Eli dudaklarima gitti. Dudagimin uzerinde parmagini gezdirdi. Yine kaskati olmustum. Hareket edemiyordum. Savasin diger eli boynuma gitti. Boynumdan tutup yuzumuzu daha cok yaklastirdi.
Dudaklarini dudaklarima surttu. Cenemden optu. Yamagima dadaklarini surttugunde elimle t-shirt ini sıktım. Yanagima kucuk opucukler koyduktan sonra kulagima yaklasip
Farkinda olmadan beni kiskirttiginin farkindamisin. Masumlugun tahrik edici
Kulagima fisildadigi sozlerle az once kapanmis olan gozlerimi aciyorum.
Sey ben-- uzerinden kalkip saclarimi duzeltiyorum. Savasta kalkiyor. Bana bakip
Bos musun?
Bosum evet ama bu kadar etrafda olma. Dikkat cekicegiz.
Tamam tamam diyerek gulumsuyor.
-Sebnem-
Suan barin icine girmis ickilerimizden yudumluyorduk.
Ee hadi baslasak mi artik? Diyorum Selime
Tamam baslayalim. Iyi olan kazansin o zaman
Yani ben kazanacagim.
O kadar emin olma diyerek goz kirpiyor ve 'Sen basla ' diyor
Etrafa bakiyorum. Sonra gulup ona donuyorum.
Kolay basliyalim bakalim. Su ilerdeki cifti goruyor musun?
Selim oraya bakiyor kafasini salliyor
He iste o kadinin telefon numarasini almani istiyorum. Yanindaki sevgilisi galiba diyorum.
Selim kadina bakiyor. Kadin etrafa bakarken gozleri selimi buluyor. Selim bastan asagi suzuyor kadini. Kadinin hosuna gidiyor resmen. Selim yanimdan ayrilip baska yone gitti. Aradan 1 dk gecmedi ki kadinda gitti.
5 dk sonra selim yanima gelip kagidi onume atiyor.
Iyi diyorum kagida bakarak. Sira sende diyorum.
Surdaki adami goruyor musun?
Evet
Evet o adamdan para al
Ne?
Korktun mu?
Yuzune bakiyorum. Sonra ordan ayriliyorum.
-Selim-
Sebnem yanimdan ayrilip adamin yanina gidip oturuyor. Adamin yakasiyla oynamaya basliyor. Adamin eli beline gidiyor. Yukari cikartip sebnemin saciyla oynamaya basliyor.
Sebnem e ne soylediyse kahkaha atiyor sebnem. Serefsiz ad ne dedi bu kiza simdi. Sebnem adamin kulagina birseyler soyluyor. Adam siritarak cizdanindan para cikartip sebneme para veriyor. Sebnem yanindan kalkip yanima geliyor.
Parayi onume atiyor.
Nasil aldin parayi?
Adama bakiyor sonra bana bakiyor ve
Adama bir gecelik fiyat bictim.
Ne! Sebnem adamla sen--
Hayir hayir tabikide oyle olmayacak. Benim senden suan ki istegim beni koruman
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Izmir in kızları (SavNaz-SebSel)
RandomSavNaz ve ŞebSel aski.. Engellerle dolu iki ask ve onlari birbirlerine ceken tutkulari..