Bölüm 24 -FİNAL-

1.1K 68 11
                                    

Saskinlikla gözlerimi kapattim actim. Ne olduguni bile anlayamadim. Fatihe baktigimda bana hala yakindi ama opmemisti. Savas ise bana sinirle bakiyordu. Az once olanlar neydi peki? Zihnimin bana olan oyunumu?

Hizla fatihten uzaklastim. Biraz daha durursam gercekten opecekti beni yoksa. Ayaga kalktigimda Savas a dogru yonelip

Ne isin var burda?

Rahatsiz ettim sanirim seni.

Evet rahatsiz ettin. Bir daha evime gelme.

Ne cabuk bulmussun birini.

Senin buldugun gibi.

Dunden raziymissin birisini bulmaya.

Haddini bil Savas. O benim--

O senin evet devami?

Seni ilgilendirmez.

Haklisin ilgilendirmez beni. Seni yanlis tanimisim.

Benim seni yanlis tanidigim gibimi?

Savas gozlerime bakiyor. Daha sonra kapiya yoneliyor. Kapi acilip kapanma sesini duydugda derin nefes aldim. Daha sonra mutfaga kahve yapmaya gittim.

-Selim-

Uyandigimda Sebnemi yanimda goremedim. Telefonunu ariyorum ama kapaliydi. Nerde bu kiz diye dusunurken geldigini goruyorum.

Sebnem nerdesin sen?

Isim vardi biraz diyor durgun sesle.

Ne isiymis bu. Ayrica neden durgunsun.

Selim sonra konussak. Lutfen.

Sebnem birsey olmus belli.

Offf selim off!

Ne oldu?

Erdemin yanina gittim.

Ne! Bir dk yanlis duydum dimi? Sen erdemin yanina gitmis olamazsin.

Gitt cunku gitmeseydim eger kotu birseyler yapacakti.

Sebnem benden habersiz nasil o herifin yanina gidersin sen?

Selim uzatma.

Ne dedi?

Senden ayrilmami istedi.

Sen ne dedin?

Tabikide hayir.

Ben ona gununu gosterecegim.

Sakin Selim. Lutfen. Biz ustune gittikce o daha cok saldiricak.

Selim birsey soylemiyor. Sadece susuyor ve susmasi beni oldukca korkutuyordu.

-Savas-

Nazli beni unutmustu. Ben de artik yoluma bakicaktim. Merve sayesinde gercekler yuzume vurulmustu. Goremedigim gercekler.

Mervenin evine geliyorum. Kapiyi hizmetcisi aciyor. Ona birsey soylemeden odasina cikiyorum. Hizmetci arkamdan bagiriyordu ama dinlemiyordum.

Odasina gittigimde bulamiyorum. Hizmetciye donup

Merve nereye gitti?

Az once erdem diye birisi aradi. Onun yanina gitti.

Erdem mi? Nazli bir ara amlatmisti. O erdem mi yok?

Arabayla bara gidiyorum. Bar bostu. Seslerin oldugunu yone gittikce daha cok netlesiyordu. Mervenin sesiydi bu ses.

Erdem sakin ol elbette ayrilacaklar!

Nasil sakin olmami bekliyorsun. Sebnem resmen o adamla birlikte. Savasla Nazli ayrildi evet ama Sebnemle Selim birlikte.

Onlarada sira gelicek emin ol.

Izmir in kızları (SavNaz-SebSel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin