Sebnem mesajdan sonra kendisine bakan kisilere bakar. Hizla yurumeye baslar. Gozleri dolmustur. Arabasina atladigi gibi surmeye baslar. Karsisina cikan merveyi gorunce fran yapar.
Merve arabanin yanina dogru yurur. Sebnem camini acar.
Ne oldu Sebnem surprizimi begenmedin mi?
Senmiydin bu fotografi yayan. Daha acisiz intihar yollari var onu dene istersen.
Bis tehditlere karnim tok canim. Okuldan gitmen icin sana iki gun veriyorum.
Peki sence ben gidermiyim?
Gidersen akillica bir hareket etmis olursun. Ama gitmezsen bana savas acmis olursun. Inan bu savasi kazanmak icin herseyi yaparim.
Merveye bakip gulumsuyor. Cami kapatip arabayi suruyor. Sebnem gittikten sonra merve arkasindan
Daha yeni basliyoruz eglenceye. Sizinle cok isim var cok diyor gulerek.
Savas Nazliyi arabasiyla okula birakip gidiyor. Nazli sinifa gidiyor. Sebnemi ariyor ama ulasamiyor.
Sinifta yanina merve gelip oturur. Nazli umursamaz.
Ben yokmusum gibi davranmaya devam mi ediceksin?
Benim icin koca bir hiç oldugun icin evet sen yokmussun gibi devam edicegim.
Cok sert olduguni saniyorsun ama emin ol sana bu laflari yurttururum.
Beni tehdit mi ediyorsun?
Henuz degil diyor merve. Nazli ise ona supheyle bakarken Merve
Savasla gordum sizi az once. Bu hic hosuma gitmedi Nazli. Ondan ayrilicaksin!
Bak sen diyor Nazli alayla.
Ama ayrilmam dersen fena uzulursun ufaklik.
Bana ufaklik deme. Ayrica ne yaparsin dovermisin?
O kadar ucuz degilim sekerim. Ayrilmazsan eger savasin babasinin ciplak fotosunu yayicagimi soylesem?
Boyle birseyi yapamazsin ki inanicagimi falan mi saniyorsun?
Merve telefonunu cikartip galerisine giriyor. Nazliya telefondaki resmi gosteriyor.
Savasin babasi oldugu ne malum?
O da sana kalmis Nazli. Arastir babasini o mu degil mi anlarsin diyor.
Merve yanindan ayrilip yuruyor. Nazli ise savasin babasini arastiriyor internetten. Babasinin resmini gorunce mervenin gosterdigi fotograftaki adam oldugunu anliyor.
Savastan vazgecmek mi? Yapamazdi bunu. Savassiz yapamazdi ki?
Nazli mervenin pesinden kosup yakaliyor.
O fotograflari hemen bana veriyorsun?
Neden yapayim bunu Nazli. Savastan ayril bende sileyim diyor Merve.
Nazli birsey soyleyemiyor. Merve gittikten sonra sebnemi ariyor ancak cevap vermiyor sebnem. Evine gidiyor. Sebnem kapiyi acinca
Sana anlatmam gereken konular var da senin bu halin ne diyor Nazli iceri gecerken.
Anlaticagim diyor Sebnem bitkin bir tavirla. Nazliya herseyi anlatir. Nazli ise olan herseyi anlatir. Dun geceden sabaha kadar olan herseyi.
Ne! Ne yani sen savasla yattin mi?
Ya sebnem soyle soyleme utaniyorum.
Neden cocuga istedigini soylerken utanmiyordunda bana gelince mi utaniyorsun?
Konuyu kapatalim cunku cok daha onemli konu var. Hem senin intikamini da aliriz belki birseyler bulursak.
Dogru. O zaman bu aksam.
Ikiside birbirlerine baki guluyorlar. Plan yapmislardi. Bu plan sonunda mervenin surat ifadesini gormek istiyordular.
-Aksam-
Nazli ve Sebnem siyah giyinmislerdi. Ellerine fener alip mervenin evine girerler. Olabildugince sessiz olmaya calisirlar. Mervenin odasina geldiginde merve yoktu. Evde olmadigini anlayinca biraz rahatlarlar. Nazli cekmeceleri karistirken Sebnem ise diger odalara bakar. Nazlinin yanina geldiginde sessizce hicbir sey yok obur odalarda der.
Nazlida bulamadigini soyler. O sirada odada baska bir kapi acilir. Nazli sebneme yaklasip
Ne oluyor ya der. Kapidan iceri iki tane oldukca kasli yari ciplak erkek girer. Isiklari acarlar. Nazli ve Sebnem birbirlerine bakip geri geri giderler. Adamlar siritir ve bir tanesi
Demek bizi eglendiricek kizlar sizsiniz. Merak etmeyin kizlar caninizi fazla yakmayacagiz der.
-Selim-
Arkadasimin bana gonderdigi mesajla evden cikmistim. Sebnemle benim goruntulerimi merve yaymis. Arabadayken merveyi ariyorum.
Selimcim sen beni ararmiydin?
Kes sesini nerdesin?
Ne yapicaksin cok mu ozledin?
Merve.. Zorlama nerdesin?
Ne yapicaksin ki yoksa dusundugum sey mi?
Evet dusundugun sey. O fotograflarin hesabini vericeksin!
Bizim lisedeyken takildigimiz bir bos ev vardi. O eve gel.
Geliyorum dedikten sonra Selim kapatir telefonu. Arabanin yonune degistirip o eve dogru surmeye baslar.
-Merve-
Telefonumu kapattiktan sonra yanimdaki kisiye donuyorum. O ise omuzuma opucukler kondurup
Gidiyor musun? Diye soruyor.
Evet.. Selim bana fotograflarin hesabini sorucak mis diyorum alayla.
O zaman isin erken biterse geri gel diyor dudagima opucuk birakarak.
Belli olmaz Erdem belki sabaha kadr surer isimiz diyorum ve goz kirpip yataktan cikiyorum. Yerdeki elbisemi alip giyiniyorum. Evden arabama dogru yuruyorum. Ancak birden birisinin agzimi kapatmasiyla cirpiniyorum. Gerisi karanlik..
-Yazarin Agzindan-
Adamlar Sebnemle Nazlinin ustune gelmeye baslayinca kizlar geri geri giderler.
Korkmayin. Caniniz yanmayacak diyor adamlardan biri.
Bana bak uzak durmazsan eger senin o bir yerlerini kesip kedilere veririm diyor Sebnem. Bunun uzerine adamlar guluyor. Nazli ise Sebneme
Ne bic tehdit bu Sebnem.
Ne varmis.
Aranizda konusmayi kesseniz artik. Gece uzun olucak kizlar simdiden yorulmayin diyor adamlardan biri. Kizlarin uzerine gelince kizlar ciglik atiyorlar.
Adamlardan biri korkmayin kizlar diyerek dalga gecer. Sonra digeri bu arada size bir not varmis sanirim biz verdi der ve uzatir.
Sebnem alip tekrar uzaklasir adamdan. Notu actiklarinda okurlar.
Siz bana surpriz yapip gelmissiniz. Bende misafirlerime surpriz yapayim dedim. Tadini cikartin ev bu gece sizindir..
Sebnemle Nazli ayni anda Merve derler.
Teslim olun diye bir ses duyulur. Sesin geldigi yone baktiklarinda ise bir suru polis kendilerine silah dogrultmustur. Polislerden biri
Alin bunlari der. Polisler hepsini alirlar. Sebnemle Nazli sucsuz oldugunu soylesede polisler inanmazlar. Ahlak polisi tarafindan hepsi karakola goturulur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Izmir in kızları (SavNaz-SebSel)
AléatoireSavNaz ve ŞebSel aski.. Engellerle dolu iki ask ve onlari birbirlerine ceken tutkulari..