Bölüm 23

564 38 5
                                    

-Nazli-

Savasla Merve baska kisilerin yanindaydilar. Fatihe geri donuyorum. O ise benden cevap bekliyordu.

Fatih ben.. Yapamam. Yani suan hazir degilim.

Anladim.

Seni uzmek istemiyorum.

Uzulmem Nazli. Seni beklerim ben.

Ona bakiyorum. Kirilmisti ama belli etmemeye calisiyordu.

Gidelim mi diyorum?

Basini salliyor. Ikimizde ordan ayriliyoruz.

-Savas-

Nazliyi bir tane cocukla goruyorum. Evet ben onu yari yolda birakmistim onun gozunde ama bu kadar cabuk birisini bulmasini beklemiyordum. Ordan uzaklasip kampusun baska yerine gidiyorum.

Savas. Mervenin sesini duyuyorum.

Benimi takip ediyorsun merve?

Sadece sevgilimin pesinden geliyorum diyor. Bir fakulteye girince bos sinifa giriyorum. Oturup sirtimi duvara veriyorum.

Merve ise karsimda durmus bana bakiyordu. Gelip kucagima oturuyor. Ellerini omuzuma koyup

Nazliyi o cocukla gordugun icin boylesin dimi?

Kes sesini.

Sen burda degildin 1 hafta ama o cocul hep nazliylaydi. Anlasilan seni unutmus hemen.

Merve sus!

Gulumsuyorum. Onu uzerinde oturdugum icin bacaklarim iki yana acilmisti. Elbise giydigim ocin bacaklarim tamamen elbiseden siyrilmisti. Uzerinde kayip sertliginin ustune oturuyorum.

Merve rahat dur.

Kendimi ona daha cok bastiriyorum ve

Ne istersem yapicaktin Savas.

Bunun icin cok erken.

Tamam bunu anladim diyelim. Suan beni ipmeni istiyorum.

Savas bana bakiyor. Daha sonra dudaklarima yoneliyor. Beni operken ben onun ensesinden tutup kendime daha cok cekiyorum. Onun uzerinde hareket ederken o ise belimden tutup beni yatiriyor ve ustume cikiyor.

Beni sert opuyordu. Duruyor ve bana bakip

Optum oldumu? Diyor ve ustumden kalkiyor.

Opmen boyleyse diger turlusunu dusunemiyorum diyorum gulerek. Savas cevap cermeden gidiyor. Ben ise ustumu toparliyorum. Camdan baktigimda otoparka dogru gittigini goruyorum. Sanirim eve kendim donecektim.

Arkami dondugumde hocalardan birini goruyorum.

Hocam?

Projeyi tamamlamadin mi hala?

Ama hocam o cok zor diyorum dudak buzerek.

Ben daha kolat bir yontem biliyorum diyor beni cektigi gibi duvara yasliyor.

Opmeye basliyor. Sanirim proje odevindem kurtulmustum. Elbisemin fermuarini aciyor. Ciplak kaldigimda kendide soyunuyor. Yere yattigimda uzerime uzaniyor. Fazla agirlik vermiyordu bana. 40 yaslarinda hafifce tombul birisiydi. Evliydi ama ufak capkinliklari varmis demekki.

-Sabah-

Yanima baktigimda Selim uyuyordu. Telefona mesaj geliyor o sirada. Erdemden.

Ya sen gelirsin bara ya da ben evini basarim.

Selimin yanindan kalkip dusa giriyorum ve evden cikiyorum. Bara gittigimde beni gorunce siritiyor.

Ne istiyorsun?

Sence?

Isim olmaz senle!

Beni sinirlendirmeni tavsiye etmem.

Ooo yuzundeki maske dusmus. Eski erdem geri donmus.

Emin ol eski erdem gelse suan boyle konusuyor olmazdin!

Pesimi birak erdem.

Birakmam. Sen selomden ayrilicaksin!

Asla!

O zaman sevgilinle iyi gunlerinin tadini cikar. Bundan sonra kavusunuz olacagim.

-Savas-

Yanagimda hissettigim dudaklarla uyaniyorum. Gozlerimi actigimda Nazli oldugunu goruyorum. Ruyaysa uyanmak istemiyordum.

Bana yaklasiyor. Onu cekip opuyorum. Ustune cikiyorum.

Seni cok ozledim diyip opmeye basliyorum. Ellerim bacaklarinda dolasirken diger elim ise elbisesinin fermuarina gidiyor. Asagi indirdigimde o ise ellerini boynuma doluyor.

Devam et lutfen diyor. Bu ses merve.

Ona bakiyorum. Merve oldugunu goruyorum. Geri cekilince merve bana tuhaf bakarken bende kendime inanamiyordum.

Mervenin yanina uzanip nefes aliyorum. Merveyi Nazli olarak gormustum. Artik iyi degildim.

Merve bana yandan yaslanip elini ciplak gogsumde dolastiriyor.

Ne zaman seni hissedicegim?

Hissetsen bile kendi istegimle sana dokunmayacagim!

Olsun farkedermi?

Kafami sallayip yerimden kalkiyorum onu oyle birakarak.

-Nazli-

Zilim calmasiyla kapiyi aciyorum. Karsimda fatihi goruyorum. Icmisti halinden belliydi.

Fatih bu halin ne diyorum koluna girerek. Iceri sokup koltuga oturtuyorum.

En iyisi saba kahve yapayim diyorum. Kolumdan tutup oturmami sagliyor.

Nazli.

Efendim diyorum uzgunce. O ise bana yaklasip yanagimi oksuyor.

Ben seni cok seviyorum diyor bana yaklasirken. Benim gibiydi karsilik vermelimiydim bilmiyorum. Yanagima bir opucuk konduruyor. Geri cekildiginde ikimizde yakin mesafedeydik. Savasib mervenin elini tutmasi geldi aklima. Onla sevgili olmasi.

Fatih elimi tutuyor. Hala bana yakindi. Diger eli ise yanagimdaydi. Elimi geri cekiyorum. Ama hala yakindik.

Uzgunum diyorum. O sirada bir kararti goruyorum. Oraya baktigimda kaslarini catmis bir sekilde bana bakiyordu savas. Ben ise saskinlikla ona bakarken dudaklarimda hissettigim dudaklarla sok oluyorum. Fatih beni öpüyordu.

Izmir in kızları (SavNaz-SebSel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin