Bölüm 12

764 44 12
                                    

-Nazli-

Ask.. Insanin basina gelmeden anlamaz derler ya gercektende oyleymis. Suan karsimda vana asii oldugunu soyleyen adam vardi. Gozlerini bana dikmis cevap bekliyordu.

Savas ben.. Ne desem bilmiyorum diyorum. Savas ise gulumseyerek bana yaklasip elimi tutup beni daha cok kendine cekip eliyle yanagimi oksayip daha sonra dudagima bir opucuk kondurup

Bu serseri asiga hayatinda yer var mi? Diye sorar. O bu kadar yakinimdayken nasil cevap verebilirdim ki. Konusma yatenegimi kaybetmis gibiydim.

O bana umutla bakarken ben onun dudaklarina yapisiyorum. Kollarimi boynuna dolayip operken o ise beni belimden tutup kendine biraz cekip karsilik veriyor.

Yagmurun yagmasin aldiris etmeden ikimizde birbirimizi operken nefes nefese ayriliyoruz. Savas alnini alnima yaslayip

Bunu evet olarak kabul ediyorum diyor. Ben ise ona karsilik gulumseyerek

Sonsuza kadar diyorum. Sariliyor. O kadar sıkı ama vir o kadar da nazik. Suan yillardir aradigim huzuru asik oldugum adamda bulmustum.

-Sebnem-

Erdemin gelmemi istedigi bara gidiyordum. Konusmadan pesimi birakmayacakti biliyorum. Bara geldigimde derin bir nefes alip iceri girdim.

Erdemin oturdugu yere gittim. Beni gorunce ayaklanip bana sarilmaya kalkinca geri cekildim. Sonra biraz uzagina oturdum.

Beni neden cagirdin? Diyorum ona bakmayarak

Konusmak icin.

Konusucak birsey kaldimi?

Kaldi.. Inan sebnem konuscak bircok sey var.

Basla o zaman fazla vaktim yok.

Ilk once bana neden bakmadigini sorabiliryim sebnem?

Ona bakiyorum bu soru uzerine. O ise gulumsuyor.

Bana bakmani ozelliklede boyle bakmani ozlemisim diyor.

Nasil bakiyorum ki sana?

Asik gibi.

Kendini kandirma erdem sana asik falan degilim.

Sebnem diyor gulumseyerek. Sonra bana yaklasip elimi tutuyor.

Sen asik olmasaydin bana buraya gelmezdin diyor. Haklimiydi ki. Bilmiyorum suan hicbir sey bilmiyordum. Duygularim karismisti.

Elimden tutup beni cekiyor.

Hey nereye gidiyoruz diyorum.

Birisine iseret ediyor. Adam gittikten sonra slow muzik caliyor. Erdem ellerini belime yerlestirip

Lutfen bana bir dansi cok gorme diyor.

Sen benden hayatimi caldin Erdem. Suan nasil boyle hicbir sey olmamis gibi davranabiliyorsun?

Lutfen diyor. Gozlerime oyle bir bakisi vardi ki kalbim daha cok aciyordu. Kafami salliyorum olumlu anlamda. O bana bu kadar zarar vermisken ben hala ona nasil iyi davranabiliyordum.

Kafami omuzuna koydum. Gozlerimi kapattim. Muzigin ritmine kapilmistim. Gozlerimi yavasca actigimda bana bakan Selimi goruyorum.

-Nazli-

Ikimizde islandigimiz icin eve donuyoruz. Ona bakip guluyorum.

Neden guluyorsun nazli?

Su halimize bak ya Savas islanmaktan nefret ederim ama suan ki durumum tam tersini anlatiyor gibi.

Ee ben yaninda olunca diyor Savas.

Sonra bir anda durup bana bakiyor.

Nazli sen titriyorsun diyor ciddi bir tavirla.

Izmir in kızları (SavNaz-SebSel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin