Bölüm 21

531 32 3
                                    

-Nazli-

Gozyaslarim yanagimi islatirken ben hala yola bakiyordum. Babam iceri girmis icerde soyleniyordu. Tek elimle gozlerimi siliyorum. Oturdugum yerden kalkip onlarin yanina gidiyorum.

Sonunda geldin diyor babam bana bakarak.

Tamam uzerine gitme diyor annem.

Ben dedim o serseriden bir halt olmaz diye. Yok neymis seviyorlarmis. Gorduk sevgiyi.

En sonunda dayanamiyorum.

Yeter baba yeter. Ne halde oldugumu gormuyormusun? Ya ben senin kizinim ya artik once bunu anla. Suan canim yaniyor ama sen hakli olmanin derdine dusmussun.

Kizim ben--

Ne baba ne? Tamam hakli ciktin. Savas dedigin gibi birisi cikti. Mutlumusun?

Kizim ben neden mutlu olayim? Ben senin iyiligini istiyorum.

Madem iyiligimi istiyorsun o halde ben neden bunu hissetmedim baba. Neden her zaman sevgiye ac oldum. Belkide savasa bu derece baglanmamin nedeni beni gercekten sevdigini zannetmemdir. Neden hic fikirlerime saygi duymadin. Her zaman sizin istediginiz oldu. Buna o kadar alistim ki arkadaslarimin yaninda bile hep onlarin sozleriyle hareket ediyordum. Ilk defa.. Ilk defa kendim icin birsey yapmak istedim. Sevmek sevilmek istedim baba.

Kizim biz seni seviyoruz.

Bunu keske daha once gosterseydiniz. Ben o yalnizligimla buyudum. Sevgisizligimle buyudum. Artik bu aciylada yasayabilirim. Ilk defa sizden birsey istiyorum. Bana karismayin.

Ama--

Baba lutfen. Birak kendi ayaklarimin ustunde durayim. Hayatimdaki olaylara, acilara karsi direnebileyim. Ben artik sizin golgenizde yasamaktan sıkıldım.

Haklisin diyor babam. Ina sariliyorum. Daha sonrada babama sariliyorum.

-1 Hafta Sonra-

Selim!

Yine ne oldu Sebnem?

Birde soruyormusun?

Iste bilmedigim icin soruyorum ya.

Bu mesaj ne telefonundaki?

Neymis o bakayim.

Bakma ben sana okuyayim.

'Selimcim seni cok ozledim. Ozlem gidersek mi bi gece?'

Benim alakam yok Sebnem.

Nasil yok ya sana gelmis mesaj.

Eskidendi o Sebnem.

O sirada Sebnemin telefonuna mesaj gelir. Selim masaya uzanip alir. Okuduktan sonra

Bana diyene bak sana da erdem mesaj atmis. Bulusalimmi diye. Numarani degistiriyorsun sebnem. Yoksa ben katil olucagim.

Sende degistirirsen olabilir.

Tamam anlastik.

Anlastik.

Selim Sebnemi tuttugu gibi kendine ceker ve

O zaman ateskes sagladigimiza gore odulde koyabiliriz.

Neymis o?

Opucuk. Malesef inadima yapar gibi sana daha fazla yaklasmama izin vermiyorsun ya.

Iyi yapiyorum. O gecmisindeki kizlarin hesabini tek tek vericeksin.

Gecmiste kaldi ama onlar. Simdi gelecege baksak.

Diyorsun.

Diyorum diyor selim gulerek. Sebneme yaklasip opuyor. Eli beline gittiginde Sebnem cekilip

Firsatcilik yapma diyor.

Sevgilim guzel olunca elde degil ne yapalim. Ayrica o elbisenin boyunu farketmedim zannetme. Bacak sov yapicaksan sadece bana yapabilirsin.

Pis sapik sen benim bacaklarimami bakiyorsun?

Bacak diger baktigim yerlerin yaninda hafif kalir.

O ne demek simdi?

Dun geceyi hatirla.

-Dun Gece-

Sebnem yataga yayinca yanindaki selime bakiyor.

Bak selim yanimda uyumana izin verdim diye firsatcilik yapmaya kalkisma sonu fena olur.

Soz veremem.

Selim!

Off sebnem uykum kacti senin bu tehditlerin yuzunden. Gel senle bir oyun oynayalim.

Ne oyunu?

Ikimizde elimizi birbirimize uzaticagiz. El kizartmaca gibi dusun. Sen suan ustundeki elbiseyi cikarticaksin.

Ne!

Dinle bir Sebnem. Ic camasirlarinla kalicaksin. Ama ben sana bakmayacagim. Eger bakarsam sen elime vurucaksin ve kazanmis olucaksin. Ama bakmazsam ben kazanacagim. Kazanan kisi yemek ismarlar nasil fikir?

Bana uyar.

Sebnem ic camasirlariyla kalir. Selim sadece gozlerine bakiyordur. Ellerini uzatirlar.

Sure belirlemedik ama biz.

Yarim saat olsun.

Bana uyar. Nasilsa kaybediceksin selim beycim.

Gorucegiz.

Selim hep sebnemin gozlerine bakiyordur. Sebnem en sonunda oyunu kazanmak icin bacaklarini daha cok meydana cikartir.

Selim farlindadir sebnemin oyununun ama dayamaz ve bakar. Sebnem kazandim diye bagirarak Selime sarilir. Selim Sebnemin bu halde sarilmasina ilk sasirir. Sonra Selimde sarilir. Sebnem geri cekilip

Tamam o zaman ben kazandigima gore soyle guzel bir mekana gideriz dimi?

Selime bakarak soyledigi soz uzerine Selim Sebnemi suzmekle mesguldu. Sebnem bunun farkina varinca hizla ustune elbisesini tutar ve

Sakin bakma seni parcalarim!

Sence cok gec kalmadin mi Sebnem?

Pislik!

-Simdiki Zaman-

Sebnem bunu hatirlamasi uzerine Selimi iter ve

Bunu hesabini sorucagim ama ilk once okula gitmeliyiz.

-Nazli-

Bir hafta gecmisti. Kendimi daha iyi hissediyordum. Ailem beni izmire dondurme kararindan vazgecmisti. Onlar izmire donduler. Sebnem cok destek olmustu bu surecte. Tabi Selimle olan o tatli atismalarida yuzumu guldurmustu. Savasi hic gormedim. Bir haft boyunca yoktu. Evine gittim. Gizlice baktigimda evden cikmisti bir kere ve yaninda merve vardi. Canim yanmisti. Ama atlatacaktim. Bu surecte bana yardimci olan bir kisi daha vardi.

Fatih.. Telefonumu dusurdugumde bana getiren kisi. Okulda dalgin oldugum bir zaman da yine karsima cikti. Ilk terslesemde en sonunda pes etmistim. Gercekten iyi biriydi ve galiba benden hoslaniyordu.

Selam Nazli diyor yanima gelerek

Selam diyorum gulumseyerek.

Az once Sebnemle Selimi gordum tartisarak buraya geliyordular.

Yinemi tartisiyorlardi diyor gulerek. O anda Sebnemle Selim geliyor. Sebnem sandalyeyi cekip oturacagi sirada duruyor ve bir yere bakiyor. Baktigi yone baltigimda Savasi goruyorum. Yanindaku merveyle el ele geliyordular.

Izmir in kızları (SavNaz-SebSel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin