Bölüm 8

874 45 2
                                    

Bu bölüm fazlasiyla +18 sahne ler vardir. Rahatsiz olan varsa o kismi atlayabilir.

-Nazli-

Televizyon izliyordum. Isiklarin kesilmesiyle soylenmeye basliyorum. Soylene soylene yerimden dogrulup telefonumu bulmaya calisiyorum.

Telefonumu bulmamla derin bir nefes aliyorum. Telefonumun isigiyla odama dogru yuruyorum. Kapiyi acinca arkamdan sarilan eller buna engel oluyor. Bir eli belimi sararken diger eliyle agzimi kapatiyor. Belimi saran eli kollarimida hapsetmis durumdaydi.

Elinin altindan bagirmaya calissamda sesim cikmiyordu, duyuramiyordum. Nefesini boynumda hissettigim an titremeye baslamistim. Kimdi bilmiyorum ama suan korkumdan dusuncelerimi yitirmis, belden asagim tutmuyordu.

Beni duvara yasladi. Yuzum ve bedenim duvarla butun olurken o da bana yaslandi. Dusundugum sey olamazdi dimi? Gozlerimden yaslar akiyordu. Elinin altindaki cigliklarim duyulmuyor, ne kadar bagirnak istesemde yetersiz kaliyordu.

Arkamdaki kisi bana oyle sert baski uyguluyordu ki butun bedenini hissediyordum. Bu cok korkunctu. Belimdeki elini cekince ellerimle itmeye calisma cabalarim yetersiz kaliyor. Adamin elleri gogsume ciktiginda bende daha cok itmeye calisiyorum. Agzimdaki elini cekmeye calisiyorum ama adam zerre etkilenmiyor. Cok gucluydu. Arkadan boynuma opucukler konduruyor. Nefes alis verisleri hizlaniyor. Evdeki sessizligi benim sessiz cigliklarim ve onun sesli nefes alip vermesi dolduruyor. Boynuma sık sık opucuk kondurup oralari yaliyordu. Aglamaktan gozyazlarim yanagimi islatmisti. Adamin eli gogsumu sıktığında daha cok cirpinmaya basliyorum.

Durmuyordu. Belimden tekrar tuttugu gibi odama goturuyor. Arkamdan belimi tuttugu icin hala yuzunu gormuyordum. Yataga goturup benle beraber uzaniyor. Ben yüzüstü uzanirken o benim ustume uzaniyor. Arkama bakmaya calistikta gizleniyordu. Ne oldugu anlayamadan gozlerimi bagladi. Gozlerimi baglamasiyla beni kendine cevirmesi ayni anda oldu. Bir elime baski uyguluyordi. Diger elimi tutup bilegime ip bagladi. Digwr elimide tutup bilegime ip bagladi. Ellerim iki yana acilmis kendime cekemiyordum. Baglamisti.

Kolumda ufak bir aci hissettim. Ne yapmisti o igne mi? Suan yasadigim bu durum kalbimdeki aciyi daha cogaltiyordu.

10 dk.. Tam 10 dk boyunca o ustumde oturmus ancak agirligini vermemisti. Eli hala agzimda dudaklarimin ustune kapanmisti. Ben ise kipirdayamiyordum. Gucum kalmamisti. Ignede ne varsa beni halsizlestirmisti. Az onceki cirpinislarimdan eser kalmamisti. Bagirmaya bile gucum yoktu. Elini cektiginde bagirmaya calistim ama yapamiyordum. Bagiramiyordum.

Fisiltiyla 'ne olur birak beni dedim' gozlerimden yaslar suzulurken

Ses gelmedi. Uzerimdeki t-shirt in yirtilmasiyla aglamam daha cok siddetlenmisti. Gozlerimi bagladigindan hicbir sey görmüyordum hala.

Sudyenimle kalmistim. Uzerimdeki pantolon danda kurtulmustu. Ic camasirlarimla karsisindaydim her ne kadar kendimi goremesemde.

Uzerime uzandi. Ben ise gucum olmadigindan fisiltiyla ' ne olur yapma ne olur ' diyordum.

Dudaklarima kapanan dudaklarla susmustum. Yapabilcegim birsey yoktu aglamaktan baska. Beni yavas operken daha cok hizlandi. Buyuk bir aclikla beni operken elleri bacaklarima gitti. Bacaklarimda ufak daireler olustururken bir elini gogsume cikartip sıktı. Diger elinide cikartip iki eliyle goguslerimi oksarken opmeye devam ediyordu. Nefessiz kalmistim anlamis olucak ki boyunama yineldi dudaklari. Ben ise derin nefes almakla mesguldum. Kendime geldigimde

'lutfen dur lutfen ne olur ' diye yalvarmalarim surdu ama onun durmaya niyeti yoktu. Boynumu emerken nefes alisverisini duyuyordum. Inlemelerini duyuyordum. Sudyenimden tasan goguslerimi opmeye basladi.

Kulagima gelen sesle dunyam basima yikildi

'Kabul et seninde hosuna gitti. Az kaldi merak etme birazdan benim olucaksin'

Izmir in kızları (SavNaz-SebSel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin