Bölüm 19

553 37 2
                                    

Sebnem Selimle birlikte film izlerler. Sebnemin telefonuna mesaj gelir. Actiginda ise mesaj Nazlidandir.

Babam beni zorla izmire goturmek istiyor yarin.

Mesaji okumamla ciglik atmasi ayni anda oluyor.

Ne oldu? Diye soruyor Selim.

Nazliyi babasi izmire goturucekmis diyor Sebnem.

Soz atildi ya ondandir.

Ne! Bunu yenimi soyluyorsun Selim. Kalk kalk cabuk oraya gidiyoruz.

Sebnemle Selim 10 dk sonra Nazlinin evine gelmis olurlar. Zili calarlar. Kapiyi Zafer acar.

Zafer amcacim duyduklarim dogru degil de diyor sebnem hizla.

Ne duyduguna bagli.

Izmire donucekmissiniz.

Evet dogru.

Olmaz!

Sanane kizim bu bizle alakali. Ayrica Selimle sen niye berabersiniz?

Simdi sirasi mi ya diye soylenerek iceri girer Sebnem. Selimde pesinden girer. Koltukta Nazli gozleri dolu sekilde oturmaktaydi. Savas ise ayakta duruyordu.

Sebnem Nazliya gidip sarilir.

Iyimisin diye sorar.

Degilim der Nazli. Sebnem Savasi gorunce anlar herseyi.

Zafer koltuklardan birine oturur. Savasa kotu kotu bakar. Selim ise Savasin yanina yaklasir sessizce

Neden burdasin?

Sen neden burdasin?

Ben sevgilimle geldim.

Bende sevgilimin evindeyim.

Siz ne ara sevgili oldunuz lan?

Bana bunu sen mi soyluyorsun Selim!

Neyse en azindan Zafer Sebnemin babasi degil. Sen cekiceksin diyor Selim siritarak.

Cok komik diyor Savas.

Sen merveyi seviyorsun diye biliyordum.

Illa gel agzimi burnumu kir diyorsun yani.

Zafer babaciginin yaninda yapacagini sanmiyorum.

Babacik ne lan!

Baban sayilir o da seni.

He beni divemk isteyen bir baba.

Sebnem ise Nazlinin uzulmemesi icin dil dokuyordur. Birden Zafere doner

Sen ne huysuz ihtiyar ciktin. Icin gecmis senin ya resmen. Asiklarin arasina giren karacali gibisin. Masallardaki kotu cadilar gibisin.

Nazlinin oksurmesi uzerine Sebnem Nazliya doner. Nazli

Sebnem sen ne diyorsun?

Sebnem sesli bir sekilde gulerek

Pardon ya ben bir an gaza geldim der. Zafer ya sabir der.

Zafer amcacim bak gencler birbirini sevmis, begenmis. Sen simdi onlarin aras--

Bosuna konusma kizim uarin izmire donucegiz.

Aaa ama sizde hic adim atmiyorsunuz ki demesiyle Nazli Sebnemin koluna vurur. Sebnem ise Nazliya

Ne yapayim babanda katir inadi var galiba der.

Aradan yarim saat gecer. Herkes konusur ama zafer vazgecmez. Hepsini evden kovar. Nazli odasina gider aglar. Savas ise uzaktan Nazlinin penceresine bakar. Isigi yaniyordur.

Selim Sebnemi evine getirir. Arabadan inicegi sirada Selim Sebnemi kolundan tutup

Opucuk yok mu?

Ne opucugu ya. Benim arkadasim orda o durumdayken senin dedigine bak Selim.

Tamam da Nazli giderse Savasta gider pesinden.

Gercekten cok rahatlatti der sinirle Sebnem.

Arabadan inen Sebnem soylene soylene eve gider. Selim ise arkasindan guler. Arabayi surmeye baslar. Yarim saat sonra issiz bir golun oldugu yere gelir. Savas oraya gelmistir.

Savas Selimi gorunce ona dogru donerek

Ne isin var burda?

Burasi benimde yerim Savas.

Dogru.. O zaman ben gidiyorum.

Savas bekle. Konusmamiz lazim.

Ne konusucagiz Selim attigin kazigi mi?

Ben merveyle isteyerek olmadim.

Yok bide isteyerek olsaydin.

Savas.. Merve nin sana uygun olmadigini, o kizin sana yaramayacagini cok anlattim sana. Kiz senleyken bile baskalariyla dedim. Ama sen ne yaptin? Bana arkani dondun. Onun yanind oldun. Kor olmus gibiydin.

Cunku o zamanlar merveyi sevdigimi sanmisim. Inandirmisim kendimi. Ama sen beni sattin.

Sarhostum Savas. Her zaman ki gibi icmistim. Mervenin yanima gelmesini bile hatirlamiyordum. Onunla ne yasadigimi bile hatirlamiyorum.

Bosver gecmiste kaldi artik. Ben nazliyi seviyorum. Evet o yaptigini unutamam ama artik bu konuda konusmakta istemiyorum. Hayatimdaki tek konu suan Nazli.

Anladim.. Tamam.

Selim arabasina biner ve orfan gider. Savas ise arkasindan

Bende ozledim eski gunlerimizi be kardesim ama unutamiyorum olmuyor.

-Sabah-

Sebnem telefon sesiyle uyanir. Selim oldugunu gorunce acip

Ne var Selim. Ven sana ara dedim ama sabahin korundemi ara dedim. Senin yuzunden sabah sabah butun sinirlerim altust oldu.

Sebnem susucakmisin?

Ne susucam ya!

Sebnem onemli.

Neymis beni sabahin kotunde uyandiricak kadar onemli olan sey?

Savas Nazliyi kacirmis.

Ne!

Izmir in kızları (SavNaz-SebSel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin