Mervenin gulumsemesine karsi Selimle Savas sinirli kizlar ise saskindi. Meshur merve buydu demek.
Merve kimsenin konusmayacagini anlayinca
Beni gordugunuze sevinmediniz mi? Diyor Selimle Savasa bakarak.
Savas sinirle ordan uzaklasiyor. Selim ise merveye
Neden dondun? Diyor sert bir tavirla
Baktim benimkileri kapmaya calisiyorlar bende gelip benimkilerin benim oldugunu hatirlatayim dedim.
Benimkiler mi? Eskiden de boyleydin.. Halada aynisin.
Ne konuda?
Bencillik konusunda, kendini begenmislik konusunda, kustahlik konusunda.. Daha sayim mi?
Oo iddiali kelimeler. Ama bikmen lazim ki ben her zaman iddaaliydim. Bana da bu yakisir dimi? Diyor merve ve sebnemle nazliya yari alayla bakip gidiyor.
Selim sinirle derin nefes aliyor. Sebneme baktiginda sebnem nazliyi kolundan cekistirip gidiyor.
-Sanirim olaylarin asil patlak verecegi yerdeyiz. Merve butun olaylarin seyrini degistiricek sanirim-
-Savas-
Universitenin yuzme tesislerine geldim. Sinirden birkac kisiyi yumruklama evresindeydim. Kendimi direk havuza attim. Yarim saat boyunca yuzuyordum ama sinirlerim hala gecmiyordu.
Merve gelmisti. Suan ne hissettigimi bilmiyordum, anlayamiyordum. Havuzdan cikicagim sirada birisi bana havlu uzatiyor. Kafami kaldirdigimda bu kisinin merve oldugunu goruyorum.
Sinirle elindeki havluyu alip
Senin ne isin var burda?
Konusmak icin geldim savas.
Konusmak mi! Sen konusucak bir konu birakmadin ki aramizda.
Savas.. Bana kizginsin biliyorum ama bende kendime kizginim. Ama o gece--
Sus dinlemek istemiyorum!
Merve bana yaklasiyor.
Hicmi ozlemedin savas beni diyor masumca ama biliyordum ki o masum gorunusun altinda nasil birisi oldugunu biliyordum. Ama o bakinca boyle soyleyecek kelime bulamiyordum. Bunu bildigi icin daha cok yaklasip
Ozledin kabul et. Bu ozleme son verebiliriz diyor ve bana yaklasiyor. Geri cekilip
Sakin.. Sakin aklindakini yapma,merve ve bir daha karsima cikma diyorum. Yanindan ayrilip gidiyorum.
-Aksam-
Universitenin duzenledigi bir parti oldugunu ogrenen sebnem nazliyla beraber hazirlanir. Oldukca guzel olan ikili partiye giderler. Selim sebnemi iki defa aramistir ama sebnem acmamistir.
-Selim-
Sebnemi ariyorum en son bana anlattiklari hala aklimdaydi. Ondan ozur dileyecektim. Yanina gidiyorum.
Vayy sevgili sozlumde burdaymis
Selim sesini kes
Bu laflari sebnemden mi ogreniyorsun?
Sanane selim.. Ayrica en kisa zamanda su sozdende kurtulmayi planliyorum.
Iyi fikir.. Ayrica ben arkadasinla konusmak icin geldim diyorum sebneme bakarak ama o beni hala gormezden geliyordu.
Benden uzak durda ne yaparsan yao ben kactim diyor nazli gulerek.
Sebnem birden nazliya bagiriyor
Ne demek ben kactim nazliiiii!
Sebnemde gidicegi sirada kolundan tutup dans edwnleein oldugu yere goturuyorum. Herkesin gozu onunde oldugumuz icin birsey diyemedi.
Su dans bitsin ben sana gostericegim selim!
O zaman bende bu dans bitmeden dansin tadini cikarayim diyorum sebnemi daha cok kendime cekerek.
Kulagina egilip
Ozur dilerim diyorum. Bana bakiyor
Sen ozur dilermiydin?
Diler tabikide. O kizi seviyorsa diler
Benim bunu soylemem uzerine sebnem donup kaliyor. Sonra beni hafiften itip bana bakiyor. Geri geri bir iki adim gidiyor ancak dans eden cifte carpiyor. Sonra hizla cikis kapisina yoneliyor.
-Nazli-
Kosede oturmus kizlarla sohbet ediyordum. Savas yanima geliyor.
Konusalim mi?
Kizlar birsey farketmesin diye basimi olumlu anlamda salliyorum. Farkli bir yere gectigimizde
Ne var savas konusucak birsey kaldimi?
Nazli bak ben cok dusundum. Bana soylediklerin--
Unut onlari oyle birsey olmayacak
Ama gozlerin oyle soylemiyor. Nazli bana asik olma, baglanma. Ben daha henuz ne hissettigimi bile bilmiyork--
Mervenin gelmesiyle susuyor. Gozlerim dolmustu ama kendimi cabuk toparladim.
Keyifler nasil? Diyor bize bakarak
Burda birsey konusuyoruz merve farkinda misin?
Farkindayim ama bu beni ilgilendirmiyor seninde bunu bilmen lazim.
Merve!
Yoksa bu kiza asik misin savas?
Mervenin sordugu soru uzerine bana bakiyor savas. Sonra merveye donup
Hayir diyor. Suan ayakta bile durmakta zorlaniyordum. Kalbim aciyordu. Paramparcaydim.
Merve elini savasin kalbinin uzerine koyuyor
Demek burasi hala bana ait diyor. Savas elini itip
Sana ait oldugunu soylemedim merve.
Oyle olsun diyor merve ve hafiften gulumseyip yanimizdan ayriliyor.
Gidicegim sirada savas kolumdan tutuyor.
Nazli ben.. Nerden baslasam bilmiyorum ama uzg--
Muzik kisiliyor ve projeksiyonla duvara yansitilan bir klip aciliyor. Ikimizde oraya bakiyoruz.
Klipte savas ve merve vardi. Mervenin savasin sirtindayken, beraber yemek yaparken, cimenlere uzanirken, arabadayken, lisedeyken, partideyken, barsayken, dans ederken bir suru resimler cikiyordu. Mervenin savasin yanindayken uyudugu resmi bile vardi. Klipte bu yer alan resimlerden sonra bir video acildi. Savas kamereyi aciyor. Merve el salliyor videoda. Kamereyi birakip mervenin yanina gidiyor ve yanagindan opup bu kiza deli gibi asigim ben. Herkes duysun seviyorim diye bagiriyor. Merve ise onu tutup opuyor. Video bittiginde isiklar aciyor. Herkes alkisliyor.
Merve eline bir mikrofon alip konusmaya basliyor.
Buraya herseyi duzeltmeye, gecmisimde yarim kalan anilarimi tamamlamaya geldim.
Savasa bakiyor. Savasa baktigimda o da ona bakiyordu. MerveninUyu sesiyle ona donuyorum.
Savas.. Bana bir şans daha verir misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Izmir in kızları (SavNaz-SebSel)
Ngẫu nhiênSavNaz ve ŞebSel aski.. Engellerle dolu iki ask ve onlari birbirlerine ceken tutkulari..