Nazli babasini karsisinda gorunce donup kalir. Babasi
Beni iceri davet etmeyecek misin?
Aa pardon sey ben sasirinca. Buyur gec.
Babasi iceri gecer. Nazli tedirgindir. Babasi koltuga oturunca Savasin asagi inmesinden tedirgindir.
Kizim ne bekliyorsun gel bir sarilayim sana.
Nazli babasinin yanina oturur ve sarilir. Tam o sirada Savas merdivenlerden iner. Nazli babasina sarildigi sirada Savasi gorur. Babasindan ayrilip
Sey.. Babacigim sana birsey getirmemi istermisin? Der yandan yandan savasada bakar. Babasi savasa sirti donuk oturmustur. Savas babasi oldugunu anlayinca yukari cikar yavasca.
Yok kizim sagol birsey istemem. Aslinda ben buraya seninle konusmak icin geldim.
Telefon vardi babacim arayabilirdin. Buraya kadar zahmet etmissin.
Yok bu oyl telefonda konusulucak birsey degil.
Ne konusucaksin ki?
Selimle sen hakkinda.
Aslinda o konuda bende konusmak istiyordum.
Ilk once ben konusayim sonra sen soylersin. Selim sözü atmak istiyor.
Ne!
Bende sasirdim senin gibi acikcasi. Ama neyseki ortaklik bozulmayacak. Sen seviyormusun Selimi?
Bu nerden cikti?
Soruma soruyla karsilik verme.
Tamam.. Sevmiyorum.
Iyi.. O zaman soz burda bitti ki anladigim kadariyla sende yuzugunu takmiyorsun der nazlinin parmagina bakarak.
Pek alisamamistim der Nazli.
Nazli babasinin kucuk bavulunu alir. Ben sana odayi hazirlayim sen dinlen der. Babasi onaylayinca yukari cikar.
Odasina girdiginde Savasi bulamaz.
Nerde bu cocuk ya diye odada goz gezdirirken arkasinda birisi belirir. Nazli Savas oldugunu anlayinca ona donup
Sakin ses cikarma babam odaya girince sende gidersin
Babanda tam gelicek zamani buldu.
Sanane savas o benim babam. Istedigi zaman gelir evime.
Ne zaman gidicek peki?
Bilmiyorum. Neyse ben gidip babamin odasini hazirlamam lazim sende burdan cikma.
Tamam ama ama opeyim oyle git
Sacmalama savas derken Savasi iter Nazli. Kapiya dogtu yururken Savas
Nazli diye seslenir. Nazli arkasina dondugu sirada Savas Nazliyi oper. Nazli Savasa vurup odadan cikar.
-Erdem-
Selimi arayip konusmamiz gerektigini soyluyorum. Daha sonra araba yarislarinin yapildigi yere cagiriyorum. Geldiginde ise
Sebnemden uzak dur diyorum direk
Ben Sebnemden zaten uzak duruyorum ama sen de durucaksin.
Sence bem senin sozunl hareket edermiyim Selim?
Peki ya ben senin sozunle hareket edermiyim?
O zaman soyle yapalim. Su ilerdeki arkadasimi goruyormusun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Izmir in kızları (SavNaz-SebSel)
De TodoSavNaz ve ŞebSel aski.. Engellerle dolu iki ask ve onlari birbirlerine ceken tutkulari..