Nazli
Gozlerimdeki yaslar nedeniyle gorus alanim bulaniklassada havuzdan cikmayi basardim. Birisinin bana baktigini gorebiliyordum.
Gercekten cok safsin hircin kiz
Bana hircin kiz demeyi kes diye bagiriyorum
Ama oylesin. Bu hircinligin basina daha cok bela acicak haberin olsun
Uzak dur benden uzakk diye bagiriyorum ve yurumeye basliyorum.
Birsey olmadi demesiyle oldugum yerde duraksiyorum
N-Ne
Bana dogru gelip aramizda birsey gecmedi dun gece. Sana saka yapayim dedim ancak sen hemen gitmeye kalktin
Gerizekali! Aptal! Diye bagirmaya basliyorum.. Sen nasil boyle bir saka yaparsin. Abartmasak ufak bir saka sadece. Ne var bunda
Sinirle geri geri gidip
Sakin bir daha karsima cikma sakin dedikten sonra ordan ayriliyorum.
-Sebnem-
Sabah uyandigimda saat 10 a geliyordu. Bugun dersim yoktu. Aklima selimle yapicagimiz yaris geldi. Ne diye bunla iddiaya girerim ki ben anlamiyorum kendimi.
Kahvaltida, makyajda falan oyalandiktan sonra yarisin olucagi yere geliyorum. Selim arabasina yaslanmis telefonuyla ugrasiyordu. Geldigimi farkedince siritti.
Son gulen iyi guler diyorum ina yaklasirken
Ben her daim gulerim bayan ozguven
O zaman bu sefer aglamaya hazir ol cunku benim karsimda hic sansin yok!
O kadar guveniyorsun kendine yani
Guvenmesem seninle bu iddiaya girmezdim.
Kafasiyla arabalari isaret ediyor. Ikimizde arabalara biniyoruz. Bir tane kiz geliyor ve selime el salliyor. Ortaya gecip elindeki fularini yukari kaldiriyor. Yere biraktigi anda ikimizde gaza basiyoruz.
-Savas
Bu ben degildim. Bir kizi bu sekilde kiramazdim. Yapamazdim. Selim den baska bir sekilde intikam alicaktim ama bu intikama nazliyi, onun masumiyetini karistirmayacaktim asla.
Nazli yi neden bu kadar korumaya calistigimi anliyamiyordum. Galiba Selimin nasil bir herif oldugunu bildigim icin. Yoksa bu denli korumak istememin baska nedeni olamaz.
-Nazli
Eve gelir gelmez ustumu cikartip dusa girdim. Aglamaktan gozlerim sismisti. Bu nasil bir sakaydi. Sanki saka degilde gercekmis gibi hissediyordum. Ezilmistim, kucuk dusmustum onun karsisinda. Ben nasil insan icine cikicagim. Nasil onun yaninda hicbir sey olmamis gibi davranacagim.
Dustan hizlica ciktim. Ustumu giyindigim gibi hizla evden cikip arabama bindim. Hizli suruyordum evet hemde cok hizli.
Ucurum kenarina gelmistim. Guclu degildim. Hicbir zaman kendi fikirlerim olmadi. Arkadaslarim ne derse, ailem ne karar verirse o yonlendirmelerle yasadim cunku herkesle anlasabilen kisilige sahiptim. Her ortama uyardim. Ama bu ortam bana agir geldi. Hemde cok agir..
Telefonumun calmasiyla ekranina baktim. Bir numara vardi.
Efendim diyebildim kisilmis sesimle
Nazli ben savas konusalim lutfen
Konusucak birsey kaldimi
Konusucak cok sey var. Tamam benim bu sakayi yapmamam gerekti ama--
Cok gec cok
Ne demek cok gec nazli ne oldu
Sana bir not biraktim. .... ucurumun oraya. Ustunde tas var. Agac var yaninda zaten belki okumak istersin. Bir kiza nasil saka yapilmaz ogrenmek istersin. Ama benden bu kadar ben bu kadar guclu degilim savas
Nazli sakin.. Dusundugum seyi yapma sakin bak ben oraya geliyorum bekle--
Telefonu kapatiyorum. Belkide yapmam gereken basindan beei buydu. Sozlendigim gece yapmam gerekti. Buraya gelmeden once.
Arabayi calistirdim. Gozlerim tek bir noktaya baktim. Gaza bastigim gibi ucuruma dogru surdum..
-Sebnem-
Yaris oldukca cekismeli gidiyordu. Bir selim one geciyor bir ben. Ama bu yarisi kaybetmeye niyetim yoktu. Kazanacaktim ki kazandimda.
Buyuk sevincle arabadan iniyorum. Selime dogru yuruyorum. Selim bana bakip
Gulme eger o son anda bana yaklasip arabayla dengemi bozmasaydin zor kazanirdin
Sonucta kazandim.. Ve selim emin ol seni hic iyi seyler beklemiyor.
Selim bana bakip hafifce guluyor
Bir gece geciricegiz birlikte dimi diyor
Evet gecirecegiz. Benim istedigim yerde benim istedigim sekilde
O ne demek simdi sebnem
Diyorum ki hazirlan herkesin cesaret edemedigi mekana bordo bara gidiyoruz.
Selim bir anda ciddilesip
Saka yapuyorsun dimi? Diyor
Sence saka yaoar gibi halim mi var
Sebnem sacmalama bizim orda ne isimiz var. Orasi cok tehlikeli ne ararsan var ve ben oraya gitmem ozellikle.sen yanimdayken asla gitmem
Yarisi kaybettigin ve iddianin sonuclarina katlanicaksin selim. Bu gece birlikte bordi bara gidicegiz hazir ol
Dedikten sonra arabaya dogru yuruyorum. Selimin ise arkadan kendi kendine ettigi kufurleri duyorum.
-Savas-
Arabaya atladigim gibi ucuruma surdum. Arabadan hizla inip nazli diye bagirdim. Ancak ses yoktu. Eger kendin birsey yapmissa kendimi affetmezdim.
Ucuruma dogru gittigimde nazlinin arabasinin ucurumda paramparca olmus olarak gordum. Asagiya inmeliydim nazli yasiyor olabilirdi.
Telasla nasil inebilecegime balarken buyuk bir patlama sesi duyuldu. Araba yaniyordu. Hizla telefon acip yardim istedim. Ilerdeki agaci gorumce aklima nazlinin notu geldi.
Guclukle gidip notu bulmaya calistim. Buldum. Her okudugum kelime bir bicak gibi saplandi kalbime..
'Senin hayattaki tek basarin eglence olabilir ama benim tek basarim kendimdim. Hic kimseye bahsedemedigim guvenim. Sen o guveni paramparca ettin. Insan kendisinden bile suphe edicekse niye yasar ki! Ben yasayamam, yapamam. Belkide acizlik diyiceksin, sacmaliktan baska birsey degil diyeceksin ama bu baska birsey ve sen asla anlayamayacaksin. Simdi ben yokum artik ama senide bu vicdan azabiyla basbasa birakiyorum. Seni senle seni vicdaninla -varsa- basbasa birakiyorum.. '
Ben bu satirlari okurken ambulanslar, polisler, itfaiyeler gelmisti bile. Dizlerimin ustune coktum. Bir saka bir hayata mi bedeldi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Izmir in kızları (SavNaz-SebSel)
RandomSavNaz ve ŞebSel aski.. Engellerle dolu iki ask ve onlari birbirlerine ceken tutkulari..