TATLI DÜŞLER'de de nikah hazırlıklarım başlamıştı. Selin her zamanki gibi bana yine yardımcı olacaktı. Öncelikle süprizim için ön hazırlıkları konuşacağımızdan Neva ile sabah erkenden benim dükkanda buluşmak için sözlemiştik.
Ben yine dükkanda her zamanki işlerimle meşgulken kapının üzerindeki metal zil kapının açıldığının ve dükkana birisinin geldiğinin haberini verdiğinde son tepsimi de yıkamıştım. Ellerimi hemen havluya silip mutfaktan çıktığımda Neva da
"Günaydın Efza abla" diye neşe içinde mutfağa doğru geliyordu.
Neva ile dostça sarılıp hemen yanımızdaki masaya oturmuştuk.
"Günaydın Neva'cım, yalnız mısın, arkadaşın gelecekti?"
"Gelecek gelecek, birazdan burada olur. Ya ne kadar güzel, birlikte bir nikah hazırlığı yapacağız, çok heyecanlı." Diye sevinçle ellerini birbirine vurarak konuşuyordu.
"Evet bende ilk kez böyle bir hazırlık içinde olacağım için oldukça heyecanlıyım. Umarım altından kalabiliriz"
"Kalkarız tabi ablacım, sen düşünme oraları, bak gör arkadaşım da gelsin onunla çok güzel hazırlıklar yapacağız."
"Yaparız tabi de senin de kendi dükkanın var, dükkan ne olacak?"
"Ben hallettim o işi" deyip kıkırdadı.
"Süper kahraman kuzen mi?"
"Evvveet" diye ellerini birbirine heyecanla vurdu.
"Ablacım bu heyecanı kaçırmak olmaz demi ama, hem zaten hemen Karşısı, arada gidip kontrol ederim ben, sen hiç merak etme." Diye konuşmasına devam ederken bir yandan da kalkıp cam kenarına doğru gidip dışarıya bakmıştı.
"Neva'cım su kaynamıştır ben bir çayı demleyip geliyorum"
"Tamam tamam sen bak işine, bende Ayşe'ye bakıyorum, gelmek üzeredir."
Ben mutfakta çayı demlemiş, bardakları da tepsiye hazırlamıştım, fırından yeni çıkan poğaça ve açmalar da ilk sıcağını bırakıp dinlenmişti. Buzdolabına yöneldiğim sırada Neva'nın heyecanlı sesini duydum.
"Ayşe geliyor abla" deyip yine heyecanla ellerini çırpmış ve o sırada kapının açıldığını haber veren zil de çalmıştı. Mutfaktan başımı uzatıp baktığımda Neva'nın dışarı çıktığını ve benim minik ön bahçemde Ayşe olduğunu düşündüğüm bir bayana sarılıp öptüğünü gördüm. Ayaküstü heyecanlı bir şekilde bir şeyler anlatıp bayanın koluna girdi ve kapıdan içeri birlikte girdiler. Bende onlara doğru gelmiştim.
"Hoş geldiniz, siz Ayşe olmalısınız"
"Hoş buldum, evet ben Ayşe,siz de Efza hanım olmalısınız"
Birbirimize bakıp gülümsemiş ve tokalaştıktan sonra aynı anda "memnun oldum" demiştik.
Ayşe hanımı görür görmez ondan pozitif bir elektirik almıştım. Güler yüzü, nazik konuşması ve tatlı dili ile beni çekmişti.
Masaya oturduğumuzda hemde sohbete başlamıştık.
Neva "Birazdan Selin abla da gelir ve ekip tamam olur" diye kıkırdadı
"Selin biraz gecikmeli de olsa aramıza katılacak Neva'cım" deyip Ayşe hanıma "Selin benim can dostum olur ve her zaman benim yanımdadır. Ama bugün kızı Pelin'le bazı işleri varmış, okula uğrayıp öyle aramıza katılacak" diye kısa bir açıklamada bulundum.