Bölüm 8

36 17 2
                                    

Sabah uyandığımda belimin üstünde bir el hissettim.Gözlerimi kocaman açıp yerimde doğrulduktan sonra arkamı döndüğümde Semih'i yanımda uyuyor bir şekilde gördüm.Bu çocuk hiç uslanmayacaktı hemde hiç!Semih'i uyandırmadan üstünü örtüp banyoma doğru ilerledim.Saçlarımı çözüp taradım ve tekrar topuz yaptım.Yüzümü ve dişlerimi yıkayıp arkamı dönüp kapıyı açtığımda Semih'le burun buruna geldim."Günaydın prenses."dediğinde "Günaydın...Ben mutfakta olacağım kahvaltı hazırlamak için işin bittikten sonra yanıma gel."dedikten sonra kapıyı açıp odamdan çıktım.Merdivenleri teker teker inip mutfağa ulaştığımda kapıyı açıp içeriye girdim.İki büyük bardak ve meyve suyunu masanın üzerine koyduktan sonra tava çıkartıp krep yapmaya başladım.Kreplerim biştiğinde tabağın üzerine koyup masanın üzerine bıraktıktan sonra dolaptan Nutella ve pudra şekerini alıp masanın üzerine koydum.Meyve suyunu alıp doldurmaya başladığım an Semih geldi."Döktürmüşsün prenses."deyip güldüğünde"Çok konuşmada gel yemeğe yoksa krepler bitecek haberin olsun."dedim gülümseyerek.Bana bakıp"Hiç sanmıyorum."deyip güldükten sonra hızlı adımlarla sandalyeye oturup önüne birtane krep alıp nuttella sürdükten sonra yemeğe başladı.Bende Semih'i taklid edip aynısını yaptım.Birinci krepimi bitirip meyve suyu içmeye başladığımda Semih'de beni taklid ederek aynısını yaptı."Beni taklid mi ediyorsun?"dediğimde bana bakıp"Hayır." dediğinde gözlerimi kısıp ona baktıktan sonra pudra şekerli krepimi  yemeğe başladım.Kanımız doyduğunda bütün krepleri yemiştik.Tabakları ve bardakları masadan kaldırıp makineye dizdim.Semih beni izliyordu.Masadan meyve suyunu,nutellayı ve pudra şekerini aldıktan sonra buz dolabına koyup kapağı kapattım.Arkamı döndüğümde Semih'le burun buruna geldim.Semih uzanıp dudağıma küçük bir öpücük kondurduktan sonra"Dudağında pudra şekeri kalmış."dedi gülerek.Uzanıp Semih'in dudağına küçük bir öpücük kondurduktan sonra"Seninde nutella."deyip gülümsedim.Semih'in önünden geçerek salona doğru ilerledim.Kanepeye oturup televizyonu açtıktan sonra magazinde durup izlemeye başladım.Semih yanıma gelip kafasını kucağıma koyup uzandı ve gözlerini kapadı.Anlaşılan çok yorgundu.Kim bilir saat kaçta gelmişti.Sesimi çıkarmayıp magazin haberlerini izlemeye devam ettim.

~

Magazin haberleri bittiğinde saate baktım.Saat 19:00'dı.Semih'e bakıp kafasını kucağımdan kaldırdıktan sonra kafasının altına yastık koyup mutfağa doğru akşam yemeği hazırlamaya gittim.Mutfağa gidip çekmeceden tencere çıkarıp ocağın üstüne koyduktan sonra pirinç sıkarıp ıslattım.Ocağın altını yakıp yağ döktükten sonra pirinci kavurmaya başladım.Suyu ekleyip karıştırdıktan sonra kapağını kapatıp pişmeye bıraktım.Fırının içinden tepsiyi çıkarıp soslu tavukları ekledikten sonra yanlarına patates koyup fırına verdim.Dolaptan 2 büyük bardak çıkartıp masaya koydum.Dolaptan kola ve yoğurt'u çıkartıp masaya koydum.Çekmeceden iki tane kase çıkarıp masaya koydum.Çekmeceden 2 ikişer tane çatal,kaşık ve bıçak çıkartıp masaya koydum.Pilavın altını söndürüp dinlenmeye bıraktıktan sonra tavukların vakti dolduğunda gidip fırını kapattım.Mutfaktan çıkıp salona doğru ilerledim.Semih'in yanına oturup uyandırmak için saçlarını okşamaya başladım.Semih mırıldandığında adımı sayıklıyordu."Buradayım Semih uyan."dedikten sonra gözlerini açmaya başladı."Banyoya gidip elini yüzünü yıka sonrada yemek için mutfağa gel."dediğimde mırıldanıp ayağa kalktı "Tamam prenses."dedi.Ayağa kalkıp mutfağa doğru ilerledim.Mutfağa girdiğimde tabaklara pilav doldurup yanlarına tavuk ve patates koyduktan sonra masaya bıraktım.Kaseleri elime alıp yoğurt doldurduktan sonra masaya koydum.Bardaklara kola doldururken kapının önünde Semih'in beni izlediğini anladım.Kolaları doldurduğumda kolanın kapağını kapatıp masanın kenarına bıraktım.Semih'e bakıp "Hadi gel."dediğimde bacaklarını hareket ettirip sandalyeye oturdu.Yemeğe başladığımızda Semih'e bakıp "Afiyet olsun."dedim.Semih kafasını yemeğinden kaldırıp bana baktıktan sonra "Sana da."deyince biraz kabaca olmuştu.Yemeğimi yemeğe başladım.Yemeğimi yiyip tabağımı kaldırıp makineye kaldırdıktan sonra makineye koyup kapağını kapattım.Semih'e dönüp"Yemeğini yedikten sonra tabağını makineye koy ve sofrayı topla.Sıra sende.Ben yatmaya gidiyorum iyi geceler."dedim ve odama doğru yürümeye başladım.Bir kuvvet beni kendine çektiğinde Semih olduğunu anlamıştım.Semih bana bakıp"Ne oldu?"deyince ona bakıp"Birşey olmadı."dedim.Semih tekrar bana bakıp"Emin misin?"diye sorduğunda yalan söyleyerek "Eminim."dedim ve kollarından kurtulup odama doğru yürümeye başladım.Semih'in arkamdan geldiğini hissediyordum ona aldırmadan odama girdiğimde Semih kolumdan tutup kendine çekti ve duvara yasladı.Semih eğilip dudaklarını dudaklarıma bastırdığında ona karşılık verdim.Yaklaşık 2-3 dakika sonra dudaklarımı dudaklarından ayırdım ve "Şimdi gidip mutfağı toparla."dedim gülümseyerek.Semih odamdan çıkıp mutfağa ilerlediğinde ayaklarımı hareket ettirip banyoma doğru ilerledim.Saçlarımı topuz yaptıktan sonra yüzümü ve dişlerimi yıkadıktan sonra banyomdan çıktım.Üstümü değiştirip geceliklerimi giyindikten sonra yorganımın altına girdim.Kapı açılıp Semih bana bakıp gülümseyerek içeri girdiğinde pantolonunu,gömleğini ve çoraplarını çıkardıktan sonra yorganın altına girip kendini bana yaklaştırıp elini karnımın üstüne koyup kendine çekti.

"İyi uykular Ada."

"İyi uykular Semih"

—————————————————

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Not:Hergün yeni bir bölüm eklenecektir.

AŞK KARŞILAŞMAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin