Burnuma mis gibi kokular geldiğinde gözlerimi aralayıp yatağımın üzerinde doğruldum.Sabahın gün ışınları odamı doldururken karşımda Semih'i gördüm.Elinde kahvaltı tepsisi tutmuş bana bakıyordu.Bana kahvaltı hazırlamış ve odama benim yanıma getirmişti.Gülümseyip elindeki tepsiyi kucağıma koyup yanağına bir öpücük kondurdum."Günaydın."dediğimde Semih "Günaydın prensesim."dedi.Kafamı kahvaltı tepsisine indirdim ve kahvaltımı yemeğe başladım.Kahvaltımın yarısına geldiğimde Semih'e bakıp "Sen kahvaltı ettin mi?"diye sordum.Semih gözlerimin içine bakarak bana biraz yaklaştı."Yapdım.Sen kahvaltını yap."dediğinde kalbim hızlanarak sözleriyle doymuş oldum."Ben doydum."dediğimde Semih bana bakarak tek kaşını kaldırdı ve bana yaklaşıp dudağımın kenarına öpücük kondurup kahvaltı tepsisini alıp odadan çıktı.Yatağımdan kalkıp banyoma ilerledim.Üzerimdekileri çıkartıp kirli sepetine attıktan sonra duşa kabine girdim.Duş aldıktan sonra bornozuma sarılıp saçlarıma havlu örtükten sonra banyomdan çıktım.Odama girdiğimden Semih'i yatağımın üzerine uzanmış bana bakıyordu.Bana gülümsediğinde yanaklarımın kıpkırmızı olduğundan emindim.Dolabıma gidip iç çamaşırlarımı ve kıyafetlerimi alıp tekrar banyoya gitmek için arkamı döndüğümde Semih'le karşılaştım.Bana gülüyordu."Çok mu komik?Çık önümden."dediğimde Semih beni kendine bastırıp dolapların kapağını kapattı ve beni kendisiyle birlikte dolaba yasladı.Gülümsemesi yüzünden silinip bana yaklaştı ve dudakları dudaklarıma değicekken kendimi ondan çekip "Semih."dedim.Semih'in bakışları dudaklarıma kenetlenmişti.Tekrar "Semih."dediğimde Semih "Şşşt."dedi ve dudaklarını benimkilere bastırdı.Ona karşı gelemiyordum.Semih'e karşılık verirken Semih'in elleri belimden aşağıya indiğinde duraksadım ve ellerimle Semih'in omuzlarına dokunup birbirimizi ayırdım.Semih bana anlamamış gözlerle bakarken "Bu kadar yeter."deyip Semih'in önünden geçip banyoma doğru ilerledim.Üzerimi giyindikten sonra saçlarımı kurulayıp düzleştirdim.Odama girdiğimde Semih yoktu.Aşağıda olduğunu düşünerek odamdan çıkıp aşağı kata indim.Semih'i salonda gördüğümde rahatlamıştım.Yanına gidip ona baktım.Masanın üzerindeki vazoya bakıyordu.Kafasını bana çevirdiğinde sinirli gözüküyordu.Ayağa kalkıp bileğimi tuttuktan sonra beni kapıya doğru sürüklemeye başladı.Bileğim acıyordu.Bileğimi Semih'ten kurtardığımda duraksayıp bileğime baktım.Bileğim kızarmıştı.Semih'in bana baktığından emindim.Bileğimi ovuşturup Semih'e baktım."Canımı acıtıyorsun."dediğimde Semih hala sinirliydi ama birazda şaşırmıştı.Semih gözlerini devirerek yanıma geldi ve ellerimi ellerine kenetleyip evden dışarı çıkıp arabasına doğru ilerledik.Arabaya bindiğimizde emliyet kemerimi takıp dışarıyı izlemeye başlamıştım.Yanımda telefonum ve çantam yoktu.Annem beni aradığında bana ulaşamassa nasıl panikleyeceğini tahmin edebiliyordum.Dışarıyı izlerken aklımdan Semih'e bakmak geldi ama bakmadım.Araba durduğunda etrafıma bakındım.Dağlık ve kimsenin olmadığı bir yerdeydik.Semih beni ilk defa buraya getirmişti.Semih arabadan indiğinde inat edip arabadan inmedim.Semih ellerini beline koymuş bana bakıyordu.Semih kapımı açıp beni indirme zahmetinde bulunmayıp bana bakıyordu.Ben ise inat edip Semih'e bakmıyordum.En sonunda Semih bağırarak "Ada in şu arabadan."dediğinde kaşlarımı çatıp ona baktım ve "inmiyorum."diye bağırdım.Semih çok sinirli gözüküyordu.Semih arabaya yaklaşıp kapımı açtıktan sonra emliyet kemerimi açıp beni arabadan indirdikten sonra beni bırakıp kapıyı kapatıp kilitlerken fırsat bulup geldiğimiz yöne doğru koşmaya başladım.Bugün kesinlikle inadım tutmuştu.Arkama bakma zahmetine girmeden daha hızlı koşmaya başladım.Semih'in kolları belimi yakaladığında ikimiz birden duraksadığımız için yere düştük.Gözlerimi açtığımda Semih'in üzerindeydim.Hareketlerimi hızlandırıp üzerinden kalktıktan sonra tekrar koşmaya başladım.Semih acıtacak şekilde kolumu yakaladığında yüzümü buruşturdum.Semih bağırarak "kes şunu."dediğinde kolumu biraz daha sıkıncı "Ahh..."diye inledim.Semih inlememe karşı elini biraz gevşettiğinde kolumu ondan hızlıca çektim ve "Beni rahat bırak ve canımı acıtmayıda kes."diye bağırdığımda gözümden yaş aktığında ah hayır şimdi olmaz.Semih sinirli ve şaşkın haliyle bana bakıyordu.Semih bana yaklaşmaya başladığında elimi uzatıp "Sakın."dedim.Semih yerinde duraksadığında bana baktı ve "Ben özür..."diye başladığında sözünü kesip "Sakın özür dileme."dediğimde Semih tek kaşını kaldırmış bana bakıyordu. "Beni daha ne kadar oynatacaksın Semih?"diye bağırdığımda Semih kaşlarını çatmış "Ben seni oynatmıyorum."diye bağırarak karşılık verdi.Bunun üzerine dalga geçici bir kahkaha atıp "Ciddimisin sen?"diye ciddileşerek bağırdım.Semih bana deliymişim gibi bakarken "O kadar öpüşmemizden sonra sevgili olmadık Semih?Dur ben söyleyeyim çünkü beni oynatıyorsun."diye bağırdığımda Semih hızlı adımlarla bana yaklaşıp bileğimi yakaladığında "Ne dedin sen?"diye bağırdığında yerimde sıçradım."Duydun ne dediğimi beni oynatıyorsun."diye bağırdım.Semih daha da sinirlenerek "Seni oynattığımı mı düşünüyorsun?"dediğinde "evet.Çünkü oynatıyorsun."dedim."Oynatmıyorum."diye bağırdığında "Oynatıyorsun."dediğimde "Oynatmıyorum...Çünkü..."dediğinde "Çünkü ne?" diye bağırdığımda Semih bağırarak "Çünkü seni seviyorum."dediğinde yerimde donup kaldım.Ne diyeceğimi bilmiyordum.Semih bana yaklaştığında gözlerine bakıyordum."Sen beni seviyormusun?"diye sorduğunda ona bakarak "evet."dedim.Semih gülümseyerek dudaklarını dudaklarıma bastırdığında ona karşılık verdim.Dudaklarımız ayrıldığında birbirimize bakıyorduk.Semih elimden tutup beni arabaya doğru götürdü.Beni arabaya yaslayıp dudaklarını dudaklarıma bastırdığında daha sert öpüyordu.Semih'in elleri kalçama indiğinde Semih'in dudaklarından inilti döküldü.Semih dudaklarını ayırıp boynumu öpmeye başladığında ellerim Semih'in saçlarına gitti.Semih kalçamı kavradığında dudaklarımdan inilti döküldü.Semih'in güldüğünü hissedebiliyordum.Semih arka kapıyı açıp beni arka koltuğa yatırdığında sadece ona bakıyordum.Tekrar beni öpmeye başladığında ona karşılık verdim.Semih bir eliyle belimi kavramış bir eliylede bacağımı okşuyordu.Semih dudaklarını ayırdığında "burda mı olmasını istersin?Evde mi?"diye sorduğunda "Evde."dedim.Semih gülümseyerek dudaklarıma öpücük kondurduktan sonra üzerimden kalkıp dışarıya çıktı.Semih elini uzattığında tutup doğrulduktan sonra dışarıya çıktım.Arabaya bindikten sonra emliyet kemerlerimzi bağlayıp yola çıktık.Eve geldiğimizde Semih arabayı park edip arabadan indik.Posta kutusundaki yedek anahtarı alıp kapıyı açtım.Semih'e baktığımda beni izliyordu.Odama geldiğimizde Semih kapıyı kapatıp kilitledikten sonra beni duvara yapıştırıp öpmeye başladı.Ona karşılık verirken Semih'in elleri tişörtümün altına girip tişörtümü çıkarttı.Dudaklarımız tekrar buluştuğunda Semih'in tişörtünü çıkarttım.Semih iki bacağımı tutup havaya kaldırdıktan sonra bacaklarımı beline dolayıp öpüşmeye devam ettik.Semih'le birlikte yatağa düştüğümüzde öpüşmeye devam ediyorduk.Semih dudaklarını ayırıp pantolonunu çıkarttı ve öpüşmeye devam ettik.Semih'in elleri pantolonuma geldiğinde ellerimle pantolonumu çıkarttım.Semih dudaklarını ayırıp boynumu öpmeye başladığında inledim.Korkuyordum.Çünkü daha önce böyle birşey hiç yapmamıştım.Semih'le sevgili olmuştuk ama korkuyordum.Semih göğüslerimi öpmeye başladığında "Semih...dur."dedim.Semih kafasını kaldırıp yüzünü yüzüme kilitlediğinde "Ne oldu?"diye sordu."Üzgünüm.Yapamayacağım."dediğimde Semih gözlerini devirip kafasını salladı."Tamam.Sorun değil."dediğinde rahatlamıştım.Semih üzerimden kalkıp yanıma uzandığında bana sarıldı.Bende ona sarıldığımda "Sen artık benimsin...benim kızımsın.Benden ayrılsan bile seni bırakmayacağım.Ve senin başka birini sevmene izin vermeyeceğim."dediğinde sustum ve kendimi uykuya bıraktım.
—————————————————
Okuduğunuz için teşekkür ederim.