Bölüm 20

16 3 1
                                    

Sabah uyandığımda odanın içi ışıl ışıldı.Yatağımdan ayaklarımı çıkartıp ayağa kalktıktan sonra banyoma ilerledim.Saçlarımı yeniden toplayıp,yüzümü ve dişlerimi yıkayıp odama girdim.Üzerimi değiştirip,yatağımı toparladıktan sonra odamdan çıkıp mutfağa ilerledim.Mutfağa girdiğimde kendime Mısır gevreği hazırlayıp,yedim.Kase'yi makineye koyduktan sonra mutfaktan çıkıp odama doğru ilerledim.Odama vardığımda yatağımın üzerine uzanıp Semih'in numarasını tuşlayıp kulağıma götürdüm.

"Merhaba."
"Merhaba."
"Bize gelsene bugün."
"Olur...Saat 2 gibi gelirim."
"Tamam seni bekliyorum.Görüşürüz."
"Görüşürüz...Prenses."

Dediğinde telefon kapandı.Telefonumu masanın üzerine bırakıp banyoma girdim.Üzerimdekileri çıkartıp duş'a girdim...
Bornozuma sarılıp odama girdiğimde yatağımın üzerine bıraktığım iç çamaşırlarımı giyindim.Eşofmanımı giyinip üzerime siyah bir tişört geçirip saçlarımı kurulamaya başladım.Saçlarımı kurulayıp saç kurutma makinesini Çekmece'ye koyduktan sonra odama girdim.Yatağımın üzerine uzanıp uyumaya başladım.

~

Saçlarımı birisinin okşadığını fark ettiğimde gözlerimi araladım.Semih gelmişti."Hoşgeldin."dediğimde "Hoşbuldum Prenses."dedi.Yana kayıp Semih'e yer verdiğimde Semih yanıma uzanıp bana sarıldı."Beni özledin mi?"diye sorduğunda "Bilmem."dedim."Aşağıya inelim mi?...Beraber film izleriz."dediğimde "Olur."dedi.Yataktan kalktıktan sonra salona doğru ilerledik.Salona girdiğimizde kanepeye oturup Semih'e baktım."Film'i sen seç."dediğimde kafasını salladı.Semih ayağa kalkıp film seçtiğinde bana gösterdi."Olur."dediğimde film'i başlatıp izlemeye başladık.Semih film olarak 'Aynı Yıldızın Altında' filmini açmıştı...
Film bittiğinde saat 19:00 olmuştu.Annem salona girdiğinde "Yemek hazır.Hadi gelin."dediğinde kafamızı sallayıp mutfağa doğru ilerledik.Gerçekten çok acıkmıştım ve mutfak mis gibi kokuyordu.Hemen sandalyeye oturup yemek yemeğe başladım...
Yemeklerimiz bittiğinde annemle birlikte masayı kaldırıp makineye koyduk.Semih "Artık ben gideyim.Geç oldu."deyince kafamızla onayladık annemle.Semih'i kapıya kadar geçirdiğimde "Görüşürüz Ada.Bir şey olursa ara.Çok ciddiyim."dedi ve yanağıma öpücük kondurup arabasına doğru ilerledi.Kapıyı kapattığımda annemi karşımda buldum."Bu çocukla aranda birşey olmadığına emin misin?"dediğinde annem "aramızda ciddi birşey yok.Ben odama çıkıyorum.İyi geceler."deyip annemin yanından geçip odama ilerledim.Merdivenleri ikişer ikişer çıkıp odamın kapısını açtığımda telefonum titreşti.Yatağıma oturup cebimden telefonumu çıkartıp baktığımda Semih'den mesaj gelmişti.Telefonumun tuş kilidini açıp mesajlara girdim.

Gönderen:Semih
Ne yapıyorsun?

Evden gitmesi daha on beş dakika bile olmamıştı.

Gönderilen:Semih
Daha gitmen on beş dakika bile olmadı ama yine de iyiyim.Ya sen?

Gönderen:Semih
İyiyim.Seni merak ettim.Dakika mı tutuyorsun?

Gönderilen:Semih
Dakika tutmuyorum.Sadece tahmini.Eve gittin mi?

Gönderen:Semih
Caner'lere geldim.Bir saat oturup eve gideceğim.

Gönderilen:Semih
Pekala.Kendine iyi bak.Ben uyuyacağım.İyi geceler.

Gönderen:Semih
İyi geceler.

Semih benim mesajlarımı bekliyordu.Belki canı sıkılmıştı orada.Mesaj yolladığımda hemen yanıt alıyordum.Semih'den gerçekten hoşlanıyordum.Birbirimizin ruh ikizi gibiydik.Tabi arada sırada tartışsak bile onu kolayca affede biliyordum.Odamın kapısı tıklatılınca "Gir."dedim.Annem kafasını kapıdan uzattığında gülümsedi.Ben de anneme gülümsedim.Annem kapıyı kapatıp yanıma geldiğinde "Yatmadan önce bak sana ne getirdim."dediğinde eline baktım.Elinde bir çikolatalı süt vardı.Çikolatalı sütlere bayılırdım.Annemin elinden hemen alıp içmeye başladım.Annem sadece beni izleyip gülüyordu.Çikolatalı sütümü bitirdiğimde anneme uzattım."İyi geceler."dediğinde annem "Sana da." dedim.Annem odadan çıktığında yatağımdan kalkıp geceliklerimi giyindim.Yorganımın altına girdiğimde vücudum soğuk havayla karşılaştığında irkildim.Yorganın altı ısındığında gözlerimi kapayıp uykuya daldım.

—————————————————

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Not:Teog olduğu için bölüm paylaşamadım.Bugünden itibaren bölüm paylaşmaya devam edeceğim.

AŞK KARŞILAŞMAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin