Bölüm 15

19 11 3
                                    

Sabah uyandığımda ayaklarımı yataktan sarkıtıp gücümü topladığımda kalkıp banyoma doğru ilerledim.Dişlerimi ve yüzümü yıkadıktan saçlarımı topuz yapıp banyodan çıktım.Geceliklerimi çıkartıp üzerimi giyindikten sonra geceliklerimi katlayıp yatağımı toparladıktan sonra odamdan çıktım.Mutfağa indiğimde bir bardak su içip salona doğru ilerledim.Annemi salonda gördüğümde yanına yaklaşıp oturdum."Dünkü delikanlı kimdi?"deyince annem kafamı anneme doğru çevirdim."Arkadaşım."dedim."Nasıl bir arkadaş."dediğinde "Sadece arkadaşız."dedim anneme."Tamam."dediğinde annem"Ben odamdayım.Kahvaltı olunca çağırırsın."deyip odama doğru ilerlemeye başladım.Telefonumu cebimden çıkartıp Semih'in numarasını tuşladım ve telefonu kulağıma götürdüm.

"Aloo."Sesi uykulu geliyordu.Uykusundan uyandırmıştım.

"Günaydın.Ben kapatıyorum uykuna devam et."

"Kapama kapama...Ben birazdan size gelicem nehrin oraya gideriz."

"Tamam.Bekliyorum."

deyip telefonu kapattım.Dolabımı açıp kırmızı elbisemi çıkarttıktan sonra giyindim.Çıkarttığım kıyafetimi alıp katlayıp dolabıma koyduktan sonra banyoma ilerledim.Saçlarımı açıp taradıktan sonra rikit ve rimelle gözlerimi boyadıktan sonra banyomdan çıktım.Odamdan çantam ve telefonumu alıp kapıya doğru ilerledim.Annem"Ben çıkıyorum."diye bağırdıktan sonra kapıyı açıp dışarıya çıktım.Semih çoktan gelmiş ve beni bekliyordu.Arabasına yaklaşıp oturduğumda emliyet kemerimi takıp hareket ettik."Nehre gidiyoruz...Bu arada doğum günün ne zaman?"dediğinde kafamı kaldırıp yüzüne baktım."12Mayıs."dediğimde kafasıyla onayladı ve önüne döndü.Semih arabayı durdurup kenara çektiğinde geldiğimizi anlamıştım.Arabadan inip Semih'in elini tuttuktan sonra ormandan geçip nehre doğru yürüdük.Nehre geldiğimizde ağacın dibine oturdum.Semih yanıma oturduğunda eli elimin üzerindeydi.Nehirde ki suları izliyordum.Sesi huzur vericiydi.Semih birden kolumdan tutup yere yasladığında üzerime çıkmıştı."Ne yapıyorsun?İn üstümden."dediğimde uzanıp dudaklarını dudaklarıma bastırdı.Ona karşılık verip onu öpmeye başladım.Beş dakika sonra dudaklarımız ayrıldığında Semih'e bakıp"Ben çok açıktım...Kahvaltı yapmaya gidelim mi?"diye sorduğumda üstümden kalkıp beni kaldırdı ve ağaca yasladı."Gidebiliriz."dediğinde yanağıma öpücük kondurup elimi tutuktan sonra arabaya ilerledik.Arabaya binip emliyet kemerlerimizi bağladıktan sonra Semih arabayı sürmeye başladı.

~

Semih arabayı park ettiğinde emliyet kemerlerimizi çıkartıp arabadan indik.Semih bana yetişip elimi tuttuktan sonra Cafe'den içeriye girdik.Boş bir masaya oturup garson siparişlerimizi aldığında masadan ayrıldı.Semih'in beni izlediğinden emindim.Yanaklarım kızarmıştı bunu hissedebiliyordum.Garson siparişlerimizi getirip paylaştırdığında masadan ayrıldı.Kahvaltımı etmeye başladım.Çok acıkmıştım.

~

Kahvaltımız bittiğinde garson yanımıza gelip masayı toparladığında Semih hesabı istedi.Garson hesabı getirdiğinde Semih hesabı ödediğinde kalkıp arabaya doğru yürüdük.Arabaya bindiğimizde emliyet kemerlerimizi bağlayıp hareket ettik.Saat 18:00 olmuştu.Eve gidip hemen uyuyacaktım.

~

Eve geldiğimde odama çıkıp geceliklerimi giyindim.Banyoya gidip makyajımı temizledikten sonra yüzümü ve dişlerimi yıkayıp odama döndüm.Başım ağrıyordu.Yorganımın altına girip gözlerimi kapadım ve uyumaya başladım.

—————————————————

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Not:Hergün yeni bir bölüm eklenecektir.Bazı günler 2 bölüm eklenebilir.

AŞK KARŞILAŞMAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin