"Ada uyan!"annemin sesini duyduğumda gözlerimi aralayıp anneme baktım.Başım çok ağrıyordu."Ateşin var hasteneye gidiyoruz."dediğinde babam kapıda belirdi.Ateş ölçüm derecesini anneme verdi.Annem dereceyi koltuk altıma koyup dereceyi ölçtüğünde babama baktı."Ateşi kırk derece...Sen arabayı hazırla biz hemen geliyoruz."dedi annem.Ateşimin kırk derece olduğuna inanamıyordum.Başım ağrıyor ve üşüyordum.Annem beni yataktan kaldırdıktan sonra üzerime taytımı ve uzun bol bir tişört geçirip odamdan çıktık.Kapıya geldiğimizde beyaz converslerimi giyinip dışarı çıktık ve arabaya doğru ilerledik.Arabaya geldiğimizde babamın siyah Audi A8'inin arka koltuğuna uzanıp gözlerimi kapadım.
~
Ada'nın annesinden (Serpil Tuna)
Ada'nın çok ateşi vardı.Arabadan sedyeyle indirdiklerinde Ada baygındı.Ada'nın elini tutup sedyeyle acil'e doğru ilerledik.Bir odaya soktuklarında neredeyse bütün doktorlar odaya girdi.Arda yanıma geldiğinde"Ada nerede?"dediğinde"İçeride."dedim."Kızımıza inşallah birşey olmaz."dediğinde onaylarcasına kafamı salladım.Ada'nın telefonunu elime alıp Semih'in numarasını tuşladım.O çocukla yakın olduklarını biliyordum.Telefonu kulağıma götürüp açmasını bekledim.Telefon 3. çalışta açıldığında;
"Merhaba Semih.Ben Ada'nın annesiyim."
"Merhaba Serpil Hanım.Ada nerede?"
"Ada şey...Ada hastanedeyiz.Ada'nın birden ateşi kırk dereceye çıktı.Şuan doktorlar odada Ada'yla ilgileniyorlar."
"Tamam.Ben hemen geliyorum.On beş dakikaya ordayım."
"Tamam."
Deyip telefonu kapattım.Ada için endişeleniyordum.Ne olmuştuda bu kadar hastanmıştı?Arda'ya doğru baktım bana baktığında"Biraz rahatla hayatım.Birşey olmayacak."dedi."Endişeleniyorum sadece."dedim."Hiç birşey olmayacak."dediğinde içeriden doktor çıktı.Arda'yla doktorun etrafına dolanıp"Durumu nasıl?"diye sorduğumuzda doktor"Durumu iyi.Ateşi biraz düşürdük içeriye geçip görebilirsiniz."dediğinde rahatlamıştım.O sırada Semih geldi."Ada nerede?"dediğinde "Odada...İlk sen gör."dediğimde Semih'e kafasıyla onaylayıp içeriye girdi.
~
Semih'den
İçeriye girdiğimde Ada uyuyordu.Yanına gidip elini tuttuktan sonra kafamı kucağına yasladım."Hadi uyan Ada.Aç gözlerini konuş benimle."dedim.Kafamı kucağından kaldırıp elimi başının üstüne koyduğumda ateşi düşmüştü.Başımı tekrar kucağına koydum.Gözüm'den yaş geldiğinde kafamı kaldırıp hemen göz yaşımı sildim.Bana ne oluyordu böyle?Ada'dan sadece hoşlanıyordum,ama aşık değildim.Ada mırıldandığında kafamı ona çevirip saçlarıyla oynadım."Günaydın."dediğimde gülümsedi."Günaydın."dedi gülümseyerek."Annemler nerede?"diye sorduğunda"Dışarıdalar...bekle uyandığını haber vereyim."dedim ve arkamı dönüp kapıya doğru yürüdüm.Serpil Hanım'a ve Arda bey'e bakıp"Ada uyandı gelebilirsiniz."dediğimde hareket edip birlikte odanın içerisine girdik.Serpil hanım hemen Ada'nın yanına gidip alnını öptü ve "Merhaba tatlım."dedi.Ada konuşmak yerine gülümseyerek annesine cevap verdi.Sadece Ada'ya bakıyordum,başkası beni ilgilendirmiyordu.
~
Ada'dan
Başımın ağrısı geçmişti uyandığımda.Hastaneden taburcu iznini aldığımızda arabaya doğru ilerledik.Dışarıya çıktığımızda anneme ve babama bakıp "Ben Semih'le geleceğim.Sizin arkanızda oluruz."dediğimde annem kafasıyla onayladı.Semih belimden tutup arabaya bindirdiğinde kapımı kapattı.Emliyet kemerlerimizi bağlayıp yola çıktık.Semih"Kendini iyi hissediyor musun?"diye sorduğunda konuşmak yerine sadece kafamla onayladım.Gözlerimi kapayıp eve gelmemizi bekledim...
Evin önüne geldiğimizde Semih kapımı açıp beni indirdi.Belimden tutup eve getirdiğinde annemlerde bize yetişmişti.Annem kapıyı açtığında Semih"Eğer sakıncası yoksa Ada'nın yanında kalmak isterim."dediğinde anneme döndüm."Tabi...Kalabilirsin."dediğinde annem Semih'le birlikte odama doğru ilerledik.Odama geldiğimizde Semih'i umursamayarak geceliklerimi giyinip yorganımın altına girdim.Semih ona aldığım pijamaları giyinip yorganın altına girdiğinde elini belime atıp kendine çektiğinde;"İyi uykular Ada."
"İyi uykular Semih."
dediğimde gözlerimi kapayıp uykuya daldım.
—————————————————
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Not:Her gün yeni bir bölüm eklenecektir.Bazı günler 2 bölüm yayınlanabilir.