Bölüm 13

24 12 0
                                    

Sabah uyandığımda Semih uyuyordu.Semih'i uyandırmadan yataktan aşağıya indim.Dolabımı açıp spor kıyafetlerimi alıp banyoma ilerledim.Spor kıyafetlerimi giyindikten sonra saçlarımı at kuyruğu yapıp önümden iki bukle çıkardım.Dişlerimi ve yüzümü yıkadıktan sonra banyomdan çıktım.Semih'e not bıraktıktan sonra odadan çıkıp mutfağa ilerledim.

'Günaydın.Ben spora gidiyorum.Sahilde arama beni spor salonuna gidicem.'

Mutfaktan suyumu aldıktan sonra kapıya doğru ilerledim.Dışarı çıktığımda bir taksi durdurup bindim.Şöför'e spor salonunun adresini verip kulaklıklarımı takıp şarkı dinlemeye başladım.Yol boyunca bana müzikler eşlik etmişti.Spor salonu evime yakındı.Şöför durduğunda kulaklıklarımı çıkarttım ve ücreti ödeyip taksiden aşağıya indim.Spor salonundan içeriye girdiğimde kartımı okutup koşu bandının yanına doğru yürüdüm.Süreyi 1 saat yapıp Years&Years-King müziğini açıp sesini arttırıp koşmaya başladım.

~

Sürem bittiğinde koşu bandından indim.Biraz ağırlık kaldırdıktan sonra çıkışa doğru ilerledim.Kartımı tekrar okutup dışarı çıktıktan sonra bir taksi durdurup bindim.Şöför'e adresi verdikten sonra hareket etti.Çok terlemiştim.Müziği kapatıp yolu izlemeye başladım.Taksi durduğunda ücreti ödeyip taksiden aşağıya indim ve eve doğru yürümeye başladım.Cebimden anahtarımı çıkartıp kapıyı açtım ve içeriye girdim.Anlaşılan Semih daha uyanmamıştı.Odama çıktığımda Semih hala uyuyordu.Bıraktığım notu alacakken Semih yataktan kalkıp kolumu tutup beni kendine çektiğinde afallamıştım.Beni kandırıyordu resmen."Ne yapıyorsun?Zaten terliyim bırak duş alıcam."dediğimde yanağıma bir öpücük kondurup bıraktı.Semih'in üzerinden kalkıp notu aldıktan sonra çekmecemden iç çamaşırlarımı ve tayt ve bodymi alıp banyoma ilerledim.Üzerimdekileri çıkartıp kirli sepetine attıktan sonra suyun altına girdim.Yıkandıktan sonra bornozuma sarılıp kabinden dışarı çıktım.İç çamaşırlarımı giyinip üstüne tayt ve bodymi giyindim.Saçlarımı taradıktan sonra kurutup topuz yaptıktan sonra banyodan çıktığımda Semih odada yoktu.Muhtemelen kahvaltı hazırlamaya inmiştir.Telefonum titrediğinde ekrana baktım.Annem arıyordu.

"Merhaba anne."

"Merhaba kızım.Bizim işimiz erken bitti bugün akşam dönüyoruz.Gece orada oluruz."

"Tamam anne iyi yolculuklar.Görüşürüz."

"Görüşürüz tatlım."

Annemlerin işinin çabuk bitmesine sevinmiştim.Aşağıya inip Semih'e haber vermeliydim.Odamdan çıkıp merdivenleri indikten sonra mutfağa girdim.Semih'i gördüğümde bana bakıyordu."Annemler bu akşam yola çıkıyorlarmış bu gece burada olurlarmış."dediğimde bana bakıp yanıma yaklaştığında"Sorun değil daha vaktim var."dediğinde tek kaşımı kaldırdım."Daha vaktim var derken?"dedim Semih'e bakarak.Bana cevap vermeyip göz kırptıktan sonra arkasını dönüp kahvaltı hazırlamaya devam etti."Ben salondayım."dedikten sonra mutfaktan çıkıp salona doğru ilerledim.Kanepeye oturduktan sonra televizyonu açıp kanallarada gezinmeye başladım.Acaba Semih vaktim var derken ne demek istemişti.Bu soru aklımı baya karıştırmıştı.
Bir moda kanalında durup podyumda yürüyen kadınları izlemeye başladım.Semih'in kapıda durduğunda ona baktım."Kahvaltı hazır."dediğinde televizyonu kapatıp ayağa kalktım ve birlikte mutfağa doğru yürümeye başladık.Mutfağa vardığımızda sandalyeye oturup kahvaltı etmeye başladık.Kahvaltımız bittiğinde bulaşıkları makineye koyup çalıştırdıktan sonra masayı toparlayıp salona doğru ilerledik.Koltuğa oturduğumuzda Semih"Bugün dışarı çıkalım mı?"diye sorduğunda ona dönüp"Annemler bugün gelecek temizlik yapmam lazım.Sen istersen gidebilirsin.Akşam ararım."dedim."Tamam ama akşam ara."dediğinde"Söz."dedim ve kapıya doğru ilerledik.Kapıyı açtığımda Semih kolumdan tutup kapıya yasladığında dudaklarıma küçük bir buse kondurup arabasına doğru ilerledi.Bu çocuk beni hep öpmek zorundamıydı?Kapıyı kapattığımda süpürge makinesini çalıştırıp temizliğe başladım.

~

Temizlik bittiğinde saat 18:00'dı.Gerçekten çok yorulmuştum ve belim ağrıyordu.Yemek yapacak gücüm yoktu.Pizzacıyı arayıp pizza sipariş ettikten sonra Semih'in numarasını tuşlayıp kulağıma götürdüm.

"Merhaba prenses."

"Merhaba Semih."

"Temizlik bitti mi?"

"Daha yeni bitti ve seni aradım."

"Aç mısın?"

"Pizza sipariş ettim.Neredesin?"

"Evdeyim Caner'le PlayStation oynuyoruz."

"Tamam.Hadi görüşürüz."

"Görüşürüz."

Dediğinde telefonu kapayıp mutfağa doğru ilerledim.Bir bardak su içtikten sonra salona geçtim.Televizyonu açıp dizi izlerken zil çaldı.Ayağa kalkıp kapıya doğru ilerledim.Kapıyı açtığımda pizzacı gelmişti.Ücreti ödeyip pizzayı aldıktan sonra kapıyı kapattım ve mutfağa doğru ilerledim.Dolaptan kola çıkartıp bardağa döktükten sonra bardağı alıp pizzanın yanına koydum ve pizzayı yemeğe başladım.Pizza bittiğinde pizza kartonunu çöpe atıp bardağı makineye koyduktan sonra mutfaktan çıkıp odama doğru ilerledim.Odama girdiğimde geceliklerimi giyinip yorganın altına girdim.Çok yorulmuştum.Bugün hem spor hem temizlik yapmıştım.Belim ağrıyordu.Gece annemler geleceği için mutluydum.Onları özlemiştim.Yoklukları evde baya belli ediyorlardı.Gözlerim yavaş yavaş kapandığında ben tamamen bastırıp uyumaya başladım.

—————————————————

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Not:Her gün yeni bir bölüm eklenecektir.Bazı günler 2 bölüm eklenebilir.

AŞK KARŞILAŞMAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin