Bölüm 17

32 5 0
                                    

Sabah uyandığımda Semih gitmişti.Ya işleri vardı ya da eve gitmesi gerekiyordur.Ayaklarımı yataktan sarkıtıp gücümü toparladıktan sonra yataktan kalkıp banyoma ilerledim.Elimi,yüzümü ve dişlerimi yıkadıktan sonra banyomdan çıktım.Geceliklerimi çıkartıp katladıktan sonra dolabımdan çıkardığım tayt ve tişörtü giyindim.Yatağımı toparladıktan sonra odamdan çıkıp mutfağa ilerledim.Merdivenleri inip mutfağa ulaştığımda Mısır gevreği ve sütü çıkardım dolaptan.Mısır gevreğimi yedikten sonra makineye koydum.Bir bardak su içtikten sonra mutfaktan çıkıp salona ilerledim.Salona girdiğimde annem oturmuş televizyon izliyordu.Annemin yanına oturup "Günaydın anne."dedim."Günaydın Ada."dediğinde "Ben spora gidiyorum.Bir,iki saate gelirim."dedim."Tamam kızım.Dikkatli ol!"dediğinde onaylarcasına kafamı sallayıp odama doğru ilerledim.Merdivenleri çıkıp odama geldiğimde spor taytımı ve beyaz bodymi giyinip mutfağa ilerledim.Mutfaktan suyumu aldıktan sonra kapıya ilerledim.Dışarı çıktığımda kapıyı kapatıp bir taksi durdurdum.Taksiye binip şöför'e spor salonunun adresini verdikten sonra kulaklıklarımı takıp müzik dinlemeye başladım.

~

Taksi durduğunda ücreti ödeyip taksiden indim.Spor salonuna doğru yürürken telefonum çaldı.Telefonuma baktığımda Semih arıyordu.Telefonu kulağıma götürdüm.

"Ada nerdesin?"

"Spor salonundayım."

"Bekle geliyorum."

Cevap vermeden telefon kapandı.Bey efendiye bak sen artist.Spor salonunun önündeki banklardan birine oturup Semih'i beklemeye başladım...
Semih arabasını park edip yanıma geldiğinde"Hadi girelim...Ben de spora yazıldım."dediğinde gözlerimi devirip spor salonunun içerisine doğru yürüdüm.Peşinden geldiğine emindim.Koşu bandına bindiğimde Semih'de yanındaki koşu bandına bindi.

~

Bir saat kadar koştuktan sonra koşu bandını durdurup havlumu boynuma koydum ve koşu bandından indim.Bacak geliştirme hareketlerini yaptıktan sonra Semih'le spor salonundan çıktık.Hızlı yürüyerek Semih'in arabasına bindikten sonra ondan önce emliyet Kemer'imi takıp onu bekledim.Semih arabaya bindikten sonra "Ne oluyor sana böyle?"dediğinde dalga geçerek bir kahkaha attıktan sonra "Yok birşeyim beni eve götür ya da ben kendim gidicem."dedim."Ne olduğunu anlat.Ne bu tavırlar?"dediğinde ona bakıp "Sen kimsin ki beni yargılıyorsun?"dedim."Dur bekle...Ben kendim giderim eve."dedikten sonra arabadan inip bir taksi çevirdim ve bindim.Şöför'e adresi verdikten sonra kulaklıklarımı takıp Ece Mumay-Yanlışız senle şarkısının üstüne tıklayıp dinlemeye başladım...
Şöför'e ücreti ödeyip taksiden indiğimde Semih'de arabasını durdurup indiğinde koşarak yanıma geldi.Semih'e aldırmadan yürüdüm.Semih kolumu tuttuğunda kolumu ondan hızlıca çekip "Şu kolumu tutmayı bırak!Canım acıyor."dedikten sonra arkamı dönüp eve doğru yürüdüm."Ada ben seni...seni..."dediğinde arkamı dönüp "Beni ne?"dedim."Boşver...söylesem dinlemezsin çünkü insanları dinlemezsin sen...sen...burnunun dikine gidersin.Çünkü insanların bir önemi yok senin için.İnsanları düşün biraz anla!Şimdi evine gir!"dediğinde bağırarak gözümden yaş düştüğünü anladığımda arkamı dönerek ve ağlayarak eve doğru koştum.Anahtarımı çevirip içeriye girdiğimde koşarak odama çıktım.Odama girdiğimde kapımı kilitleyip yatağımın üzerine fırlattım kendimi.Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladığımda annem kapımı çalıp içeriye girdi."Ne oldu bebeğim?"dediğinde "Yanlız kalmak istiyorum."dedim.Annem odamdan çıktığında ağlamaya devam ettim.Semih gerçekten çok sinirlenmişti ve haklıydı.Boşuna tirip atmıştım.Çok kırıcı konuşmuştu.Saate baktığımda saat 17:00 olmuştu.Sabah geç kalktığım için zaman çabuk geçmişti.Yatağımdan kalkıp geceliklerimi giyinip yorganımın altına girdim.Ağlamayı kesip gözlerimi kapatıp uyumaya başladım.Gözlerimin şiştiğinden emindim.Gözlerimi kapadığımda gözlerim acıyordu.

'İyi uykular bana...'

—————————————————

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Not:Her gün yeni bir bölüm eklenecektir.

AŞK KARŞILAŞMAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin