Bölüm 12

53 15 4
                                    

Alarmım çaldığında gözlerimi aralayıp alarmı susturdum.Alarmın sesi kulaklarımı cırmalıyordu.Ayaklarımı yataktan aşağıya sarkıttıktan sonra gücümü toparlayıp yataktan kalktım.Geceliklerimi çıkartıp spor kıyafetlerimi giyindim.Yatağımı düzelttikten sonra geceliklerimi alıp banyoma doğru ilerledim.Geceliklerimi kirli sepetine attıktan sonra saçlarımı çözüp taradım.Saçlarımı at kuyruğu yapıp yüzümü ve dişlerimi yıkadıktan sonra banyodan çıktım.Odamdan telefonumu ve kulaklıklarımı alıp odamdan çıktım.Merdivenleri indikten sonra mutfağa girdim.Su şişemi alıp mutfaktan çıkıp kapıya doğru yürüdüm.Dışarı çıktığımda bir taksi durdurup sahilin adresini verdikten sonra şöför arabayı sürmeye başladı.Yol boyunca müzikler eşlik etmişti bana.Sahile geldiğimizde şöföre ücreti ödeyip taksiden aşağıya indim.Sahile ulaştığımda müziğimin sesini biraz daha arttırıp tempolu koşmaya başladım.Sahili seviyordum,bana iyi geliyordu.Biraz yavaşlayıp durduğumda suyumu dudaklarıma bastırıp içmeye başladım.Suyu dudaklarımdan ayırıp koşmaya devam ettim.Birden sol tarafıma baktığımda Semih'i gördüm.Semih beni görmeden bir ağacın arkasına saklandım.Yanında Caner'de vardı.O kızlar da kimdi?Caner ve Semih'le çok sıkı fıkılardı.Telefonumu çıkartıp resimlerini çektikten sonra bir banka oturdum.Whatsaap uygulamasına girip Eda'nın ismini gördüğümde üstüne tıkladım ve fotoğrafı gönderdim.Telefonumu cebime attıktan sonra koşmaya devam ettim.Arkamı döndüğümde Semih bana doğru geliyordu.Hızımı arttırıp koşmaya devam ettim.Güm!beni yakaladı.Belimden çekip kendine yasladığında belimi ellerinden kurtarıp kulaklıklarımı çıkarttım ve arkamı döndüm."Spor yapıyorum!"dedim dişlerimin arasından sinirle.Bana bakıp gülümsedikten sonra"Farkındayım...Seni gördüm spor yaparken."dediğinde tek kaşımı kaldırıp"Demek kızlardan vakit ayırıp beni görebildin."dedim.Semih yerden kafasını kaldırıp çatık kaşlarıyla baktığında biraz korkmuştum.Semih birşey söylemeyince "Ben gidiyorum.Görüşürüz."dedim ve arkamı döndüm.Koşmaya başladığımda Semih kolumdan tutup bana baktı bende ona."Bu kadar uzak durmak zorundamıyız birbirimizden?"dediğinde kafamı kaldırıp ona baktım"Hayır...Uzak durmuyoruz neredeyse hergün birbirimizi görüyoruyuz."dedim."O kızlar gördüğün 2 kız Caner'in kuzenleri."dediğinde yanaklarımın kızardığını hissedebiliyordum."Çok özür dilerim...şey...benim gitmem gerek."dediğimde "Ben bırakırım seni."dediğinde Semih kafamı sallayarak onayladım.Yürümeye başladığımızda cebimden telefonumu çıkartıp Eda'ya mesaj attım.

*Eda*
Caner'in kuzenleriymiş.

Diye yazdıktan sonra telefonumu cebime koydum.Arabaya ulaştığımızda arabaya bindik.Semih arabayı sürmeye başladığında "Size gelebilir miyim?"diye sorduğunda"Tabi...gelebilirsin."dedim.

~

Eve geldiğimizde odama doğru ilerledim.Duş aldıktan sonra üzerimi giyinip aşağıya Semih'in yanına indim.Semih gözlerini bana diktiğinde ona baktım ve yanına oyurdum.Kafamdaki havluyu fark ettiğimde ayağa kalkmak üzereydim ki Semih kolumdan tutup beni oturttu."Bişey olmaz.Saçlarının nemini alsın.Biraz bekle."dediğinde onaylayarak kafamı salladım ve kafamı kucağına yaslayarak uzandım.Yüzüm dönük ona baktığımda bana bakıp gülümsüyordu."Çok tatlısın."deyip güldüğümde bana bakıp "Sende."dediğinde gülümsedim.

~

"Ada uyan yemek hazır."dediğinde biri bir elin saçlarımda dolaştığını hissettim.Gözlerimi araladığımda Semih'i gördüm.Gülümseyip yerimden kalktıktan sonra"O benim taktiğim."dediğimde ikimizde gülümsedik.Çok acıkmıştım.Kahvaltı bile yapmamıştım.Saate baktığımda 20:00'dı.Semih'in elini tutup ayağa kalktıktan sonra mutfağa doğru ilerledik.Leziz kokuyordu mutfak.Hemen sandalyeye oturup yemeğimi yemeğe başladım.Yemeklerimiz bittiğinde sofrayı kaldırıp makineye dizdik.Mutfaktan çıkıp salona doğru ilerledik.Televizyonu açıp dizi izlemeye başladık.

~

Dizi bittiğinde saat 23:30'du.Televizyonu kapatıp odama doğru ilerledik.Odama ulaştığımızda Semih'e babamın geceliklerinden birisini verip giyinmesini istedim.Dolabımdan aldığım geceliklerimi alıp banyoma doğru ilerledim.Üzerimi değiştirip banyomdan çıktım.Odama girdiğimde Semih uyumuştu.Yorganımın altına girip duvarı izledim.Bugün çok çabuk geçmişti.Çünkü full uyumuştum bugün.Semih şuan evimde ve yatağımda çok tatlı bir şekilde uyuyordu.Semih'e kıyamıyordum.Ona sinirleniyordum ama çok geçmeden bu sinirim ortadan kalkıyordu.Onu seviyordum.Acaba o beni seviyor muydu?Aklımda çok düşünce vardı.Semih'e açılamazdım.Çok uyanırdım ama bunun birgün olacağını biliyordum.Belkide Semih'te beni seviyordu.Bunu bilemezdim.Düşüncelerimi kenara bırakıp uyumaya başladım.

—————————————————

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Not:Hergün yeni bir bölüm eklenecektir.Bazı zamanlar 2 bölüm yayınlanabilir.

AŞK KARŞILAŞMAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin