Sabah uyandığımda kızlar hala uyuyordu.Sessizce yatağımdan kalkıp banyoma doğru ilerledim.Saçlarımı çözüp taradıktan sonra saçlarımı tekrar topuz yaptım.Banyomdan çıkıp kızlara tekrar baktığımda uyuyorlardı.Odamdan çıkıp mutfağa doğru ilerledim.Mısır gevreğine süt koyup yemeğe başladım.Gevreğim bittiğinde makineye koyup kapağını kapattım.Mutfaktan çıkıp salona doğru ilerledim.Salondan telefonumu alıp odama doğru ilerledim.Merdivenleri teker teker çıkıp odama girdiğimde sessiz adımlarla dolabıma doğru yürüdüm.Dolabımı açıp siyah tayt ve beyaz dar bir bluz alıp banyomda giyindikten sonra odamdan çıktım.Mutfaktan su şişemi alıp kapıya doğru yöneldim.Kulaklığımı takıp müzikleri başlattım.Dışarı çıktığımda bugün hava oldukça güzeldi.Ne zamandır spor yapmıyordum.Otobüs durağında durup otobüsümü bekledim.Otobüsümü gördüğümde elimle işaret verip durmasını bekledim.Otobüs durduğunda binip boş bir yere oturdum.Bugün spor yapmak için güzel bir gündü ve sahile gitmeye karar vermiştim.Otobüs durduğunda sahile doğru ilerledim.Sahile vardığımda müziğin sesini biraz daha arttırıp tempolu koşmaya başladım.Sahilin sesi huzur vericiydi.Deniz sesi ve kuşların sesleri.Yorulduğum için biraz durup su içtim.Nefes nefese kalmıştım.Dakikaya baktığımda daha 40 dakika olmuştu.Biraz dinlendikten sonra nefes kontrolümü sağlayıp tempolu koşmaya devam ettim.Sahildeki insanların çoğu spor yapıyorlardı.Diğer insanlar ise çocuklarıyla parkta oynuyorlardı.Telefonum titrediğinde durup telefonuma baktım.Semih arıyordu.Nefes kontrolümü sağlayıp telefonu kulağıma götürdüm.
"Demek sahilde spor ha?"
"Neredesin?"
"Arkana bak."
dediğinde telefonu kapatıp arkama baktım.Semih tam da arkamda duruyordu.Gözlerimi devirdikten sonra "Beni mi takip ediyorsun?"dedim."Olabilir."dedi.Oflayıp "Sporuma devam etmem lazım yeterince dinlendim."deyip arkamı döndüm ve koşmaya başladım.Semih kolumdan tutup kendine çektiğinde az kalsın düşecektim."Ne yapıyorsun?"diye bağırdığımda etraftaki insanlar bize bakıyordu."Rahat bırak beni."dediğimde "Emin misin?"diye sordu."Eminim."dediğimde kolumu elinden kurtarıp koşmaya devam ettim.Bu kadar spor yeter eve gitme zamanı.Durakta beklerken Semih'i gördüm karşı kaldırımda Caner'le yürüyorlardı.Kafasını bile bana çevirmeden yoluna devam etti.Benim durakta olduğumu biliyordu ve bilerek bana bakmıyordu.En son söylediğim 'Rahat bırak beni!' den sonra tabikide bakmazdı.Otobüsüm geldiğinde binip eve doğru yolculuk almaya başladım.Eve geldiğimde cebimden anahtarımı çıkartıp kapıyı açtım.Etrafda kimse yoktu.Demek ki kızlar hala uyuyordu.Suyumu mutfağa bırakıp odama hızlı adımlarla yürümeye başladım.Odama girdiğimde "Hadi kızlar kalkın!Şu koca popolarınızı kaldırıp aşağıya inin!"dedim bağırarak.Baktığımda kimse beni umursamamıştı.Demek beni umursamıyorsunuz öyle mi?Siz şimdi görürsünüz.Banyomdan kornayı alıp odama geçtim ve kulağıma pamuk tıkayıp kornanın düğmesine bastım.Korna çalınca hepsi yerlerinden sıçrayıp elleriyle kulaklarını tıkayınca elimi düğmeden çektim.Korna sustuktan sonra kulağımdaki pamukları çıkartıp çöpe attım."Ne yapıyorsun be az kalsın sağar olacaktık!"dedi Cansu bağırarak."Hadi hadi susunda o koca popolarınızı kaldırıp hazırlanın birlikte bir yerlere gidelim.Ben duşa giriyorum çıktığımda hazır olun."dedikten sonra banyoma doğru ilerledim.Suyu açıp ısınmasını bekledim.Üzerimdeki kıyafetleri çıkartıp kirli sepetine attıktan sonra suyun içene girdim.Yıkandıktan sonra suyun içinden çıkıp bornozuma sarıldıktan sonra suyu kapatıp banyomdan çıktım.Odama girdiğimde kızlar hazır bir vaziyette duruyordu."Siz beni aşağıda bekleyin üzerimi giyinip geliyorum."dedikten sonra kızlar odadan çıktı.Çekmecemden iç çamaşırlarımı,siyah yırtmaçlı pantolonumu ve hafif göbek açık beyaz bodymi alıp giyinmeye başladım.Çekmecemden kurutma makinesini ve düzleştiricimi alıp banyoma doğru ilerledim.Saçlarımı kuruttuktan sonra fişini çekip düzleştiricinin fişini taktım.Düzleştirici ısındığında saçlarımı düzleştirmeye başladım.Saçlarımın işi bittiğinde rimel alıp rimel sürdükten sonra düzleştiricinin fişini çekip banyomdan çıktım.Beyaz converslerimi giyinip,telefonumu ve çantamı alıp odamdan çıktım.Merdivenleri indiğimde kızların sesi salondan geliyordu.Salona doğru ilerledim.Kızları gördüğümde "Hadi gidiyoruz."dedim ve kapıya doğru ilerledim.Dışarı çıktığımda kızları bekledim.Kızlar çıktığında kapıyı kilitleyip otobüs durağına doğru yürüdük.Otobüs geldiğinde binip kartlarımızı okuttuktan sonra boş bir yere oturduk.Yol boyunca konuşmamıştık.Cafe'ye yaklaştığımızda dur butonuna basıp otobüsün durmasını bekledik.Otobüs durduğunda inip Cafe'ye doğru yürüdük.Cafe'den içeriye girdiğimizde Semih ve Caner'de oradaydı.Onları görmezden gelip boş bir yere oturduk.Garson yanımıza gelip siparişlerimizi alıp masadan ayrıldğında göz ucuyla Semih'e bakmaya çalıştım ama buna Eda engel oldu."Ben bir Caner'in yanına gidip geliyorum."dedi Eda.Kafamızla onayladıktan sonra Eda masadan kalkıp Semih'lerin masasına doğru ilerledi.Eda masalarına ulaştığında Caner ayağa kalkıp Eda'yı öptükten sonra bize baktı.Semih Eda'ya birşey sorduğunda Eda dönüp bana baktı.Eda kafasıyla onayladığında Semih dönüp bana baktığında kafamı hemen önüme çevirdim ve kızlarla gülüşerek birşey konuşuyormuş gibi yaptım.Önümde uzun boylu biri durduğunda kafamı kaldırıp ona baktım.Bu çocuğa laf anlatmak gerçekten zordu.Semih yanıma oturduğunda burnunu kulağımın arkasına sürtünce irkildim.Semih dudaklarını kulağıma eğip "Birbirimizi görmemezden gelmek var mı ?"dediğinde kafamı ondan uzaklaştırıp "yok."dedim.Semih saçlarımı kulağımın arkasına attığında bana gülümsüyordu.Eda masamıza yaklaşırken Semih'e bir kere bile bakmadım.Eda masamıza geldiğinde Semih kalkıp Caner'in yanına doğru yürüdü.Eda yanıma gelip oturduğunda Ceren ve Cansu şaşkın bakışlarını bana dikmiş ağızları açık bana bakıyorlardı.Garson siparişlerimizi paylaştırıp masadan ayrıldığında Cansu"Semih'le birlikte olmadığınıza emin misin?"dediğinde kaşımı kaldırıp "Eminim."dedim.Limonlu sodamdan bir yudum alıp Semih'e baktığımda beni izliyordu.Hep beni izlemek zorumdamıydı?Eda'ya dönüp"Ne dedi?"dedim.Eda bana dönüp"Seni sordu."dediğinde"Tamam."dedim.Sodamın son yudumunu aldığımda kızlara dönüp"Kalkalım mı?"dedim.Kızlar kafalarıyla onaylayınca kalkıp hesabı ödedikten sonra kapıya doğru yürüdük.Dışarı çıktığımızda hava kararmıştı.Birisi kolumu tutunca dönüp arkama baktım.Semih"Siz gidin ben Ada'yı bırakırım eve."dediğinde kızlara kafamla onayladım.Kızlar otobüse binip gittiğinde Semih'le arabaya doğru yürüdük.Arabaya bindiğimizde emliyet kemerlerini bağlayıp yola çıktık.Yol boyunca konuşmamıştık.Evin önüne geldiğimizde Semih'in yüzüne bakmadan arabadan inip eve doğru yürümeye başladım.Cebimden anahtarımı çıkartıp kapıyı açtıktan sonra içeriye girdim.Odama doğru yürüdüm.Merdivenleri çıktıktan sonra odamdan içeriye girdim.Üzerimi değiştirip geceliklerimi giyinip banyoma doğru ilerledim.Saçlarımı topuz yaptıktan sonra yüzümü ve dişlerimi yıkayıp banyomdan çıktım.Yorganımın altına girip bugün olanları düşündüm.Semih'e sinirliydim.Orada düşseydim kesinlikle bir yerlerim kırılırdı.Semih benim için bambaşka birisiydi.Belkide buda benim Aşk Karşılaşmam olurdu.Gözlerimi kapayıp uykuya daldım.
—————————————————
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Not:Hergün yeni bir bölüm eklenecektir.Bazı zamanlar 2 bölüm eklenebilir.