Bölüm 18

21 5 0
                                    

Sabah uyandığımda gözlerim yanıyordu.Yatağımdan kalkıp aynaya baktığımda ağlamaktan gözlerim şişmişti.Aynadan ayrılıp banyoma doğru ilerledim.Yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladıktan sonra odama girdim ve yorganımın altına girdim.Sinirlerim bozulmuştu.Telefonum çaldığında ekrana baktım.Semih arıyordu ve telefonumda Semih'den elli cevapsız çağrı vardı.Semih'in çağrısını reddedip telefonumu tamamen kapattım.Kapı çaldığında annem içeri girdi."Günaydın Ada sana kahvaltı getirdim."dediğinde anneme baktım."Tamam anne masanın üzerine bırak ve yalnız kalmak istiyorum."dediğimde annem odadan çıktı.Gözlerimi kapatacakken pencereden taş sesleri geldi.Yatağımda kalkıp pencereye doğru ilerledim.Pencereyi açıp etrafıma baktığımda Semih'i gördüm.Semih bana bakarak"Özür dilerim."dediğinde ona cevap vermeden pencereyi kapattım ve perdeyi çektim.Yatağıma ilerledikten sonra yorganımın altına girdim.Her yerin ışığını kapattıktan sonra yatağımın üzerinde doğrulup ağlamaya başladım.Gerçekten ben bu kadar kötü bir insanmıydım?
Kapı açıldığında göz yaşlarımı silip kapıya baktım.Semih geldiğinde kapıyı kilitleyip bana doğru gelirken "Çık odamdan!"diye bağırdım.Semih duraksayıp ellerini beline koyup bana baktı."Duymadın mı?Çık odamdan!"dedim.Semih gelip yatağımın üzerine oturduğunda "Sen bilirsin ben gidiyorum ve hızlıca ayağa kalktım.Semih beni kolumdan tutup yatağa yatırdığında gözlerim sadece onu izliyordu."Özür dilerim dedim duymadın mı?"dediğinde "Özrünü kabul etmiyorum.Kalk üstümden!"dedim.Semih'i üzerimden atmak istedim ama atamadım,kolları çok güçlüydü.Ne kadar uğraştıysam kendimi kurtaramadım.Semih uzanıp dudağıma küçük bir öpücük kondurduğunda dudağımı ondan çekip Semih'e tokat attım."Senin yüzünü görmek istemiyorum.Çık odamdan!"dediğimde Semih üzerimden kalkıp kapıya doğru ilerledi.Kapıyı açıp çıktığında ağlamaya başladım.Kızlarla buluşmaya ihtiyacım vardı.Mümkünse Eda'dan Caner'i getirmemesini istiyecektim.Telefonumu açıldığında tuş kilidini girip whatsaap uygulamasına girdim.

*Altın Kızlar*

Ada:Kızlar bize gelir misiniz?Konuşmamız gereken şeyler var.

Eda:Tamam.

Ceren:Tamam.

Cansu:Tamam.

Kızların çabuk cevap vermesine bayılıyordum.Annemin bana hazırladığı kahvaltıyı yemeğe başladım...
Kahvaltımı bitirdikten sonra tepsiyi alıp mutfağa bıraktım.Annem beni görünce "Daha iyi misin tatlım?"dediğinde onaylarcasına kafamı salladım."Ben odamdayım.Kızlar gelicek,odamda olduğumu söylersin."dedikten sonra odama doğru ilerledim.Üzerimi değiştirip günlük kıyafetimi giyindikten sonra geceliklerimi katlayıp yatağımı düzelttim.

~

Zil çaldığında odamdan çıkıp kapıya doğru ilerledim.Kapıyı açtığımda kızlar gelmişti."Hoşgeldiniz."dediğimde kızlara Eda "Berbat gözüküyorsun."dedi.Birşey demeden "Odama çıkalım."dediğimde kızlar kafasıyla onayladı.Merdivenleri çıktıktan sonra odamın kapısını açıp içeriye girdik.Kızlarla birlikte yatağa oturduktan sonra Cansu "Evet.Anlat dinliyoruz."dedi.Kızlara anlatmam gerekiyordu.Onlardan birşey saklayamazdım."Semih'le kavga ettik."dediğimde kızlar şaşırarak bana baktı."Bana insanlara öngörüşlü davrandığımı söyledi...İnsanları dinlemediğimi ve burnumun dikine gittiğimi söyledi."dediğimde Ceren "Neden böyle birşey söyledi?"dedi."Spor salonuna geldi benimle yani oraya gittiğimde bana beklememi ve geldiğindede beraber spor yapacağımızı söyledi."dediğimde Eda "Eee."dedi."Ona biraz tirip attım dinlemedim.Evin önüne geldiğimizdede onu dinlemedim.Kolumdan tuttu.Sonrada ben bırak beni dedim.Eve doğru ilerken bana birşey söyleyecekti ama cümlesini tamamlamadı ve bana bunları söyledi."dedim."Semih haklı bu konuda Ada."dediğinde Cansu ona baktım.Eda ve Cansu'nunda aynı fikirde olduğunu anlayıp kafamı salladım."Dün akşam bize geldi,özür dilemek için...Özür diledi...Ve beni öptü,dudağımı ondan çekip tokat attım ve evimden çıkmasını istedim.Semih'de gitti ve ağlamaya başladım durum bu."dediğimde kızlar şaşırarak dinliyordu."Semih'i ara ve acilen özür dile."dediğinde Eda onaylayarak kafamı salladım.Telefonumu çekmecemden alıp Semih'in numarasını tuşladım ve kulağıma götürdüm.Semih telefonunu açmamıştı."Kızlar telefonu açmadı."dediğimde Eda "Çocuğu baya sinirlendirmişsin."dedi.Gözümden yaş geldiğinde elimin tersiyle sildim.Kızlar bana sarılıp"Üzülme."dediğinde kafamı salladım."Hadi üzerini giyinde bir yerlere gidelim.Caner'i çağrırız.Belki Semih'de gelir."dediğinde Eda onaylayarak kafamı salladım."Biz seni aşağıda bekliyoruz."dediğinde Cansu "Tamam."dedim.

~

Cafe'ye geldiğimizde Eda Caner'i aradı ve gelmesini söyledi."Geliyomu?"dediğimde Eda "Evet."dedi."Semih gelir inşallah."dediğinde Ceren ona bakıp kahkaha attık.Garson masamıza gelip siparişlerimizi aldıktan sonra masadan ayrıldı.Kapıya döndüğümde Caner masamıza doğru geliyordu.Caner beni gördüğünde kafasını çevirip Eda'ya baktı.Caner sandalyeye oturduğunda "Merhaba."dedi.Kafamızı merhaba dercesine sallayıp onayladık."Semih gelicek mi?"dediğimde Caner "Hayır."dedi.Kafamı salladım.Garson siparişlerimizi getirip paylaştırdığında içeceğimi içmeye başladım...
"Ben kalksam iyi olur.Görüşürüz."dedikten sonra masadan ayrılıp çıkışa yöneldim.Dışarı çıkıp kafamı sol tarafa çevirdiğimde Semih'i gördüm.Arabasından iniyordu.Semih beni gördüğünde kafamı taksiye doğru çevirdim ve taksiye doğru ilerledim.Taksiye bindiğimde Semih Cafe'den içeriye giriyordu.Bana çok sinirlenmiş olmalıydı.Telefonumu çantamda göremeyince taksiden inip Cafe'ye doğru ilerledim.Kızları gördüğümde Semih'de orda oturuyordu.Masaya ulaştığımda hepsi bana baktı Semih hariç."Telefonumu unutmuşum."dediğimde sesim üzüntülü çıkmıştı."Görüşürüz."deyip çıkışa yöneldim.Taksiye bindiğimde Semih bana baktı.Kafamı şöför'e çevirip adresi verdikten sonra hareket ettik.

~

Eve geldiğimde mutfağa girip birşeyler yedim.Mutfağı toparlayıp saate baktım.20:00 olmuştu.Zaman çabuk geçiyordu.Mutfaktan çıkıp salona ilerledim.Televizyonu açıp bir dizide durduktan sonra izlemeye başladım.

~

Dizi bittiğinde televizyonu kapatıp odama doğru ilerledim.Merdivenleri çıktıktan sonra odama girip kapımı kilitledim.Banyoma girip saçlarımı topuz yaptıktan sonra odama girip geceliklerimi giyindim.Yorganımın altına girdiğimde gözümden yaş geldi.Göz yaşımı silip telefonumu çekmeceme koydum.Semih'le tanıştığımdan beri sürekli ağlıyordum.Gerçekten yorulmuştum.Gözlerimi kapayıp uykuya daldım.

—————————————————

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

AŞK KARŞILAŞMAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin