Bölüm 9

39 17 1
                                    

Sabah uyandığımda Semih yanımda yoktu.Ayaklarımı yataktan aşağıya bıraktıktan sonra gücümü toparlayıp banyoma doğru ilerledim.Saçlarımı açıp taradıktan sonra topuz yaptım.Yüzümü ve dişlerimi yıkadıktan sonra banyomdan çıktım.Üstümü değiştirip taytımı ve tişörtümü giyindikten sonra yatağımı toparlayıp odamdan çıktım.Mutfaktan leziz kokular geliyordu.Mutfağa doğru yürümeye başladım.Mutfağa girdiğimde Semih kahvaltı hazırlıyordu."Kolay gelsin."dediğimde Semih bana bakıp "Sıra bende."dediğinde gülümseyerek sandalyeye oturdum.Semih'i yemek yaparken ilk defa görüyordum.Semih işini aceleyle yapıyordu."Sakin ol daha vaktimiz var."dediğimde işini daha sakin yapmaya başladı.Semih masaya yönelip meyve sularını doldurduktan sonra"İşim bitti."dediğinde kafamı meyve sularından ayırıp Semih'e baktım.Kafamla onayladıktan sonra kahvaltı etmeye başladık.

~

Kahvaltımız bittiğinde Semih'e masayı toplamak için yardım etmeye kalkıştığımda Semih kolumdan tutup"Sıra bende prenses.Gidip biraz salonda takıl."dediğinde arkamı dönüp salona doğru ilerledim.Televizyonu açıp bir belgesel kanalında durdum.Belgesel kanalları bana hep sıkıcı gelirdi ve hayla sıkıcıydı.Kumandayı alıp bu sefer bir magazin kanalında durdum.Magazin kanallarını seviyordum.Keyfimi yerine getiriyorlardı.Ünlülerin ne dedikleri umrumda değildi ama seviyordum."Demek magazin ha?"deyince biri dönüp salonun kapısına doğru baktım.Semih'i gördüğümde"Gel otur."dedim.Semih hareketlenip çaprazımdaki koltuğa oturdu.Magazin haberleri reklama girdiğinde Semih gelip yanıma oturdu."Magazin haberlerini cidden seviyor musun?"dediğinde ona bakıp kafamı salladım."Saçma değilmi?"dedi."Aslında ne dedikleri beni umursamıyor...Ama seviyorum."dediğimde kafasını salladı.Reklamlar bittiğinde kafamı Semih'den ayırıp magazin haberlerini izlemeye devam ettim."Bugün bir yerlere gidelim mi?"dediğinde kafamı Semih'e çevirip "Kızlarla buluşacağım."dedim."Bende gelebilir miyim?"dediğinde kafamla onayladım."Ben odama çıkıp hazırlanıcam,Sen burada bekle."dedim.Salondan çıkıp odama doğru yürümeye başladım.Merdivenleri teker teker çıkıp odama ulaştığımda tokmağı çevirip odama girdim.Siyah dar pantolonum ve beyaz dar tişörtümü giyindikten sonra saçlarımı çözüp taradım ve odamdan çıkıp salona doğru ilerledim.Salona girip telefonumu aldıktan sonra Semih'e "Hadi gidelim."dedim.Semih ayağa kalkıp elimi tuttuktan sonra kapıya doğru ilerledik.Semih arabayı açıp beni otturttukdan sonra arabanın önünden dolaşıp şöför koltuğuna oturduğunda kemerini bağlayıp arabayı çalıştırdı ve sürmeye başladı.Telefonumun tuş kilidini açıp whatsaap uygulamasına girip 'Altın Kızlar' grubumuza mesaj attım.

Altın Kızlar

Ada:Kızlar Semih'le geliyorum buluşmaya.Siz geldiniz mi?

Eda:Benimde yanımda Caner var.Biz geldik.Ceren ve Cansu'da burada.

Caner'in gelmesini bekliyordum.Sonuçta sevgilisiydi.Semih'e dönüp baktığımda kısa süreliğine bana bakıp önüne döndü."Beni mi izliyorsun?"dediğinde kafamı Semih'e çevirdim."Evet...Hayır...Evet."dedim saçmalamış bir halde."Tamam sakin...Sadece sordum.Kızlar her zamanki gittiğiniz cafe'de değil mi?"diye sorduğunda"Evet.Caner'de oradaymış."dedim.Semih önüne bakarak"Biliyorum."dediğinde ona baktım.Semih kendisine baktığımı fark edince"Ne?"dedi."Hiç."deyip önüme döndüm."İşte geldik."dediğinde Semih otoparka giriyorduk.Semih arabayı park edip aşağıya indiğinde onu taklid edip bende indim.Semih elimi tutup yürümeye başladığımızda"Sen hep böyle elimi tutacakmısın?Çünkü kızların yanında böyle senle el ele olmayı istemiyorum."dedim."Kızların yanında elini tutacağımı kim söyledi?"dediğinde elimi bıraktı.Dışarı çıktığımızda alışveriş merkezinin güvenliğinden geçip cafe'ye doğru yürümeye başladık.Cafe'ye girdiğimizde kızları gördüğümde onlara el sallayıp geldiğimi belli ettim.Masaya ulaştığımızda Semih'le Kızların karşısına oturduk.Caner"Naber Semih?"dediğinde elini sıktı."İyidir."dediğinde Semih elini bıraktı.Kızlar bizi izliyorlardı."Naber kızlar ?"dediğimde hepsi birden"İyiyiz."dedi.Garson masamıza gelip siparişlerimizi aldıktan sonra masadan uzaklaştı.Semih"Eda'yla birliktesiniz değil mi?"diye sordu Caner'e."Evet.Yeni."dediğinde Semih kafasını salladı.Semih'e baktığımda Semih'de bana baktı.Semih çok ciddiydi bugün.Hiç gülmüyordu veya zorla gülümsüyordu.Semih'e bakmayı kesip önüme döndüğümde Ceren"Siz birlikte misiniz?"diye sorduğunda Ceren'e bakıp"Hayır."dedim.Semih'in bana baktığını hissetsemde ona bakmadım.Garson yanımıza gelip sipariş paylaşımı yaptıktan sonra masadan ayrıldı.Sodamdan bir yudum alıp Eda'ya baktım.Oda bana baktığında"Eda benimle gelirmisin?"diye sorduğumda"Gelirim."dedi ve ayağa kalktık.Cafe'nin tualetinin önüne geldiğimizde Eda "Ne oldu?"diye sordu."Sana birşey söyliyicem ama kimseye söyleme.Bizim kızlara bile."dedim."Söylemem söz.Ne oldu?"dedi."Semih iki gündür benimle kaldı yani benim yatağımda birlikte yattık ve birkaç kerede öpüştük.Bak kimseye söyleme bozuşuruz."dedim."Tamam.Söylemem.Masya dönelim şüphelenmesinler."dediğinde kafamla onaylayıp masaya doğru yürümeye başladık.Masa'nın önüne geldiğimizde Semih'in yanına oturdum.Sodamın son yudumunu alıp bitirdiğimde kızlara dönüp"Biz kalkalım.Evde kimse yok."dediğimde kızlar kafasıyla onayladı.Semih'e dönüp baktığımda"Sen git ben biraz daha burada durucam."dediğinde kafamla onaylayıp alışveriş merkezinin kapısına doğru ilerledim.Semih'e sinir olmuştum.Beni hem getirmiş hemde yarı yolda bırakmıştı.Dışarı çıktığımda taksi durdurup taksiye bindim.Semih beni izliyordu.Cafe buradan gözüküyordu.Semih'e göz devirdikten sonra şöför'e adresi verdim ve şöför taksiyi sürmeye başladı.

~

Şöför evin önünde durduğunda ücreti ödeyip taksiden indim.Çantamdan anahtarımı çıkartıp eve doğru yürümeye başladım.Kapıya ulaştığımda anahtarı takıp çevirip kapıyı açtığımda anahtarımı alıp içeriye girdim.Anahtarla kapıyı kilitledikten sonra odama doğru yürümeye başladım.Merdivenleri ikişer ikişer çıktıktan sonra odama ulaştım.Üzerimi değiştirip pijamalarımı giyindikten sonra saçlarımı topuz yapıp odamdan çıktıktan sonra mutfağa doğru yürümeye başladım.Mutfakdan mısır ve kola aldıktan sonra salona doğru ilerledim.Bugün benim dizim vardı.Televizyonu açıp dizimin kanalında durduğumda dizim başlamıştı.

~

Dizim bittiğinde televizyonu kapatıp mutfağa doğru ilerledim.Mısır kasesini ve bardağımı makineye koyduktan sonra mutfaktan çıkıp odama doğru ilerledim.Merdivenleri teker teker çıkıp odama ulaştığımda hızlı adımlarla yorganımın altına girip gece lambamı açtıktan sonra gözlerimi kapadım.

'İyi uykular bana'

—————————————————–

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Not:Hergün yeni bir bölüm eklenecektir.

AŞK KARŞILAŞMAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin