Bölüm 21

28 3 0
                                    

Güneş ışığı odamı doldurduğunda yatağımda doğrulup telefonumu aldım.Telefonumun tuş kilidini açıp Semih'in numarasını tuşladım ve kulağıma götürdüm.

"Günaydın."
"Günaydın Prenses."
"Bugün bize gelirmisin?Birlikte bir yerlere gideriz.Eğer müsaitsen."
"Tamam.Bir,iki saate ordayım."
"Tamam.Görüşürüz."
"Görüşürüz."

Telefonu kapattıktan sonra yatağımdan kalkıp banyoma ilerledim.Saçlarımı açıp taradıktan sonra saçlarımı topuz yapıp yüzümü ve dişlerimi yıkadım.Banyomdan çıkıp eşofmanlarımı giyindikten sonra yatağımı düzeltip,salona doğru ilerledim.Salona girdiğimde koltuğa oturup televizyonu açtım.Magazin kanalını açıp kumandayı masaya koyduktan sonra izlemeye başladım.Annem salonun kapısının önünde görüldüğünde kafamı anneme çevirdim."Günaydın."dediğinde annem "Günaydın."diye karşılık verdim."Semih gelicek ve sonrada bir yerlere gidicez."dedğimde annem "Tamam."dedi."Yardım et de kahvaltıyı hazırlayalım."dediğinde annem kafamla onaylayıp mutfağa doğru ilerledik...

Kahvaltı ettiğimizde Semih'de bize katıldı.Annem'e sofrayı kaldırmasında yardım ettikten sonra mutfakdan çıkıp odama doğru ilerledim.Dolabımı açıp siyah bir elbise çıkardıktan sonra giyindim.Siyah deri çantamı aldıktan sonnra siyah converslerimi giyinip banyoma ilerledim.Saçlarımı açıp taradıktan sonra düzleştirdim.Makyaj çantamdan rimel ve bordo bir ruj çıkardıp işimi bitirdikten sonra odamdan çantamı ve telefonumu alıp aşağıya indim.Semih'in yanına gidip anneme "biz çıkıyoruz."diye bağırdıktan sonra dışarı çıkıp Semih'in siyah mercedes'ine ilerledim.Arabaya binip kemerlerimizi bağladıktan sonra yola çıktık.Semih bana dönüp "Nereye gitmek istersin?"diye sorduğunda ona dönüp "Sahile gidelim."dedim.Semih onaylarcasına kafasını sallayıp sahil yoluna girdi.Semih arabayı park edip el frenini çektikten sonra arabadan indik.Semih yanıma gelip elimi tuttuktan sonra sahile doğru ilerledik.Ayakkabılarımı çıkartıp kuma bastığımda Semih'e dönüp "Hadi beni yakala."deyip gülümsedikten sonra Semih'in cevabını beklemeden koşmaya başladım.Deniz kıyısına yaklaştığımda güçlü kollar belimi sarıp beni durdurdu.Hafif bir çığlık attıktan sonra Semih'e dönüp gülümseyerek "yakaladın."dedim.Semih gülümseyip "yakaladım."dediğinde beni kendine bastırdığında ona şaşırmış gözlerle bakıyordum.Bedenlerimiz artık birleşmişti.Semih gözlerimin içine ben de gözlerinin içine bakıyordum.Semih eğilip dudaklarını dudaklarıma bastırdığında ona karşılık verdim.Dudakları dudaklarımdan ayrıldığında Semih bana bakıyordu.Ellerim göğüsüne yerleşmişti.Semih eğilip yanağıma öpücük kondurduktan sonra kollarını belimden çekip elimi kendi eline kilitlediğinde yürümeye başladık.Yanaklarımın kıpkırmızı olduğundan emindim.Ayaklarımın denizin suyuna çarpıyordu.Ben yürüdükçe su ayaklarıma çarpıp güzel bir ses çıkartıyordu ve bu benim hoşuma gidiyordu.Semih omuzunun yanından bana bakıp "Cafe'de oturalım mı?"dediğinde onaylarcasına kafamı salladım.Bir cafeye girdiğimizde boş bir masaya oturduktan sonra siparişlerimizi verip denizi izlemeye başladım.Semih'in beni izlediğine emindim.Garson siparişlerimizi getirdiğinde kafamı garsona çevirdim.Siparişlerimizi paylaştırıp masadan ayrıldığında garson yemek yemeğe başladım.Semih yemeğinden kafasını kaldırıp bana baktığında "Bir sorun mu var?"dediğinde kafamı ona çevirdim."Hayır."deyip gülümsedikten sonra yemeğimi yemeğe devam ettim.Yemeklerimiz bittiğinde Semih hesabı ödeyip arabaya doğru yürümeye başladık.Arabaya bindiğimizde kemerlerimizi bağlayıp yola çıktık. "Birşey olmadığına eminsin dimi?"dediğinde "evet."dedim."Seni öptüğümden beri benimle konuşmuyorsun."dediğinde Semih "alakası yok."diye yalan söyledim. "Emin misin?"diye sorduğunda sinirli gözüküyordu. "Eminim."dediğimde Semih "O zaman seni tekrar öpmemde sakınca yok."deyip arabayı kenara çekip durdurdu.Semih'e şaşırmış gözlerle bakıyordum.Semih emliyet kemerini çıkartıp bana yaklaştığında sadece Semih'e bakıyordum. "Dur!Beni her istediğin zaman öpemezsin."dediğimde Semih durup bana baktı.Aslında her istediği zaman beni öpebilirdi öylede yapıyordu zaten. "Öyle mi?"dediğinde eğilip dudaklarını dudaklarıma bastırdı.Dudaklarını dudaklarımdan ayırdığında emliyet kemerini bağlayıp yola devam etti.Ben sadece şaşırmış gözlerle ona bakıyordum.Sinirlenmişti.Eve geldiğimizde arabayı durdurup bana baktı.Bende Semih'e göz kırpıp arabadan indim.Çantamdan anahtarımı çıkartıp kapıyı açtım ve içeriye girdim.Evde kimse yoktu.Odama girdiğimde çantamı yere bırakıp üzerimi değiştirdim.Banyoma girip makyajımı temizledim ve saçlarımı topuz yapıp mutfağa doğru ilerledim.Çekmeceden mısır çıkardıktan sonra dolaptan kutu kola alıp salona doğru ilerledim.Televizyonu açıp dizimde durduğumda izlemeye başladım.

Dizim bittiğinde televizyonu kapatıp mutfağa doğru ilerledim.Mısır poşetini ve kutu kolayı çöpe attıktan sonra odama ilerledim.Odama girdiğimde telefonum çaldı.Telefona baktığımda annem arıyordu.Cevap verip telefonu kulağıma götürdüm.

"alo?"

"Merhaba Ada.İki gün boyunca eve gelemiyicez işimiz çıktı."

"Tamam.Sorun yok.Görüşürüz."

"Görüşürüz tatlım."

Telefonu kapatıp masaya koyduktan sonra yorganımın altına girdim.Gözlerimi kapatıp kendimi uykuya saldım.

Yorganımın altına soğuk hava dolduğunda gözlerimi aralayıp yatağımda doğruldum.Yanıma baktığımda Semih'i gördüm.Semih bir tek bakstırıykla yorganın altına girmiş uyuyordu.Ben anlayamıyordum.Semih'le o kadar öpüşmemizden sonra sevgili olamamıştık.Yatağımdan yatıp Semih'in yanına sokuldum.Elimi yüzünün üstüne koyup yüzünü okşadığımda Semih mırıldanıp elini belime koyup kendine biraz daha bastırdı.Semih'le gerçekten mutluydum.Gözlerimi kapayıp kendimi tekrar uykuya teslim ettim.

—————————————————

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

AŞK KARŞILAŞMAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin