Bu alarm ne zaman susucak acaba? Tabikide ben düğmesine basıp susturarak.Her zamanki gibi sabah olmuştu.Yatağımdan kalkıp odamdaki banyoma doğru ilerledim.Hızlıca Üzerine üzerine duş aldıktan Sonra dişlerimi fırçaladım banyomdan çıkıp odama doğru ilerledim.Yatağımın Bizim Için Bizim için üstüne çıkardığım iç çamaşırlarımı Ettik Ettik toz pembe elbisemi giydim. elbise giymeyi seviyordum Çünkü bana yakışıyorlardı Veya ben öyle düşünüyordum, sonuçta benim kararım önemli değil mi? Onun neyse elbisemi A.Ş. iç çamaşırlarımı giydikten Sonra beyaz babetlerimi ziyaretinde beyaz deri çantamı alip Aşağıya annemin yanına indim.Annemi babamı Mutfakta görünce yanlarına ilerledim Ettik. "Günaydın!" anneme "Bir yere mi gidiyorsun?" dedi annem babama Ettik dedim "evet arkadaşlarımla buluşacağım Uygun'un mudur?" anneme "tabikide gidebilirsin." dedim dedi annem "teşşekkür ederim." deyip güldüm anneme sandalyeden kalkıp annem ziyaretinde babama sulu Bir öpücük kondurduktan Sonra evden çıktım.Evimizin hemen ilerisinde otobüs durağı Vardı Yaklasik 5 dakikaya içlerinden duraktaydım.Otobüs geldikten Sonra otobüse binip öğrenci kartımı okutup kendime Bir Yer buldum.Müzik çalarımı ACIP Sia-Alive geçince şarkıya tıkladım arkadaşlarımla buluşacağım yer Bir alışveriş merkeziydi muhtemelen Bir Cafede oturup sohbet edicektik hep öyle yapardık zaten kızlarla, onlari seviyordum.
~
Alışveriş MERKEZİNE yaklaştığımda ayağa kalkıp dur butonuna tıklayarak Tıklayarak bastım Şoförün beni alışveriş merkezinin Önünde indirmesini bekledim.Otobüsten indiğimde kızlar beni alışveriş merkezinin kapısının Önünde bekliyorlardı.Adımlarıma biraz daha hızlandırıp yanlarına gittim.Yanlarına vardığımda Cansu A.Ş. "Ada hoşgeldin." dedi Cansu tatlı sarışın Bir kızdı tatlı Olduğu kadarda iyi birisiydi. "Hoşbuldum." "Nasılsın?" Dedikten Sonra Eda A.Ş. dedi Eda'yı tanitacak olursam esmer Ettik güzel bir kızdı güzel Olduğu kadarda iyi birisi "iyiyim Edacım ya sen?" "Iyiyim Adacım." Dedim dedi Güldü Ettik, bende ona güldüm.Ardından Ceren "İçeri girelim mi? Konuşacak Bir Sürü şeylerimiz var dimi birbirimizden birşey saklamayı sevmeyiz biz değil mi?" dedi Ceren'de İyi bir kızdı ziyaretinde Oda esmerdi tıpkı ben Eda gibi.Alışveriş MERKEZİNE girdiğimizde güvenlikten geçip Bir cafeye doğru ilerledik.Cafede kendimize Yer bulup Sonra Bir Süre sessizlik olmuştu.Ceren verdikten oturduk.Garsona Sipariş onu sessizliği ettik zamanki gibi bozmuştu. "Eee kızlar sesliği bozunda çıkartın artık şu ağazınızdaki baklaları" dedi Ceren.Eda "Tamam.2 Gün önce Bir çocukla tanıştım ciddi Değil ama görüşüyoruz sadece sadece sadece sadece." Dedi. "Ciddi neden değilse söylüyorsun? Demekki ciddi.Ne,, güzel, ,." Eda "Dalga geçme Ada sadece sadece sadece sadece söylemek istedim." dedim dedi. "Dalga geçmiyorum ciddiyim Eda etek Fotoğrafı filan varmı sende yada fotoğrafınız?" deyip güldüm Eda'ya homurdandığını anlayabiliyordum. "Adaaa" dedi Eda dişlerinin arkasından konuşarak sinirlenmişti. "Ne sadece sadece sadece sadece fotoğrafınız yada Fotoğrafı var mı diye sordum. "dedim.Eda" Adı Caner Fotoğrafı 1 dakika bir Bir bekleyin göstereyim. "dedi ziyaretinde fotoğrafımız var Ettik. Eda telefonunun tuş Kilidini acip Fotoğraflara girip fotoğraflarını bulup açmış Bize göstermişdi göster göster gerçekten tatlı bir çocuktu yakışıyorlardı bence birbirlerine Ettik. "Olay ciddi yakışıyorsunuz Ada haklı hadi ama Eda kabullen onu seviyorsun değil mi?" dedi Ceren.Eda "Evet ondan hoşlanıyorum Ettik birazdan kendisi Burada olacak yanindada Bir Arkadaşını mı ne getirecekmiş onuda sana ayarlarız Ada." dedi gülerek.Eda'ya bakarak kaşlarımı çattım o Sırada garson siparişlerimizi getirdi.Ben milkshake, Eda latte, Ceren 3'ü 1 arada, Cansu imkb sıcak çikolata almıştı.Aralarında sadece ben soğuk içecek almıştım milkshake'i seviyordum.O Sırada Kapidan Caner Semih Semih mi nee? ne işi Vardı Burada?Caner ve Semih bize doğru ilerlerken kenara kaydım onlara yer açmak için.Semih benim yanıma,Caner'de Cansu'nun yanına oturmuştu.Semih bana bakarak sırıtıyordu ben ise ona çatık kaşlarımla bakıyordum.Eda "Kızlar bu Caner...Caner bu Ceren,bu Cansu,bu da Ada."dedi.Caner "Eda'yı tanıyorum Semih bahsetmişti."dedi."Öyle mi?"dedim.Semih'e kaşlarımı çatmış bakıyordum o ise bana sırıtıyordu.Eda "tanışıyor musunuz?"diye sorunca şaşırarak Eda'ya baktım tam konuşucakken Semih araya girdi "Evet...tanışıyoruz hastanede karşılaşmıştık sonrada bir cafede yani evet tanışıyoruz."deyince şaşırarak ona baktım birde söylüyordu üstüne bana bakıp pis pis sırıtıyordu ve bu çok sinir bozucuydu.