Bölüm 7

37 17 0
                                    

Alarmım çaldığında susturup yatakta doğruldum.Ayaklarımı yataktan aşağıya sarkıttıktan sonra gücümü toparlayıp yataktan kalktım.Banyoma gitmek için bacaklarımı hareket edip banyoma doğru ilerledim.Banyoma geldiğimde duş akmak için suyu açıp üzerimdekileri çıkarmaya başladım.Su ısındığını kontrol edip bacaklarımı küvetin içine sokup oturdum.Saçlarımı ve vücüdumu ıslattıktan sonra avucuma biraz şampuan döktükten sonra saçlarımı köpürtmeye başladım.Saçlarımı yıkadıktan sonra lifime vücüt şampuanını döküp vücüdumu temizlemeye başladım.Vücüdumdaki köpükleri arındırdıktan sonra suyu kapatıp bornozumu üstüme geçirdikten sonra odama yürümeye başladım.Yatağımın üstüne çıkardığım iç çanaşırlarımı ve turkuaz üstünde çiçek desenleri olan kıyafetlerimi giydim.Bugün kuaföre gidip saçlarımı kat ve v kesim kestirtecektim.Beyaz converslerimi giyip banyoma ilerledim.Saçlarımı topuz yapıp banyomdan çıktıktan sonra odanın kapısını açıp odamdan çıktım.Mutfaktan bir elma aldıktan sonra masadan beyaz çantamı aldıktan sonra anahtarımı alıp dışarı çıktım.Durağa ilerlerken çantamdan kulaklığımı çıkarıp telefonuma taktım.Müzikler kısmına girip Gülşen-Dan dan'ı görünce üstüne tıklayıp dinlemeye başladım.Durağa geldiğimde oturup otobüsü bekledim.Yaklaşık 5 dakika sonra otobüsüm geldi.Otobüs durduğunda kartımı bastırıp okuttuktan sonra boş bir yer bulup oturdum.Şehir merkezine gidecektim.Bir kuaför vardı orada çok beğeniyordum.Hatta bir kere daha orada saçlarımı kestirmiştim.Yol boyunca müzikler eşlik etmişti bana.Şehir merkezine geldiğimizde ayağa kalkıp dur butonuna basıp şöförün otobüsü durdurmasını bekledim.Şöför otobüsü durduğunda kapılar açılınca ayaklarımı hareket ettirip otobüsten indim.Kuaförü gördüğümde adımlarımı hızlandırıp yürümeye başladım.Kuaförden içeri girdiğimde soğuk hava beni karşıladığında rahatladım.Bir kadın"Hoş geldiniz."dediğinde patronun o olduğunu anladım."Hoşbuldum...Saçlarıma kat kesim ve v kesim olacak." dedim."İsterseniz çok az şekilde saç uçlarınıza renk atabiliriz."dediğinde"Olur...mavi olsun."dedim.Planımda saçlarımın uçlarını mavi yapmam yoktu ama olsun."Sizi böyle alayım."dediğinde kafamı sallayarak kadını takip ettim.Saç yıkama yerine geldiğimizde koltuğa oturup saçlarımı kadına teslim ettim.Saçlarımı yıkadığında havluyla sarıp kesim koltuğuna doğru yürüdük.Koltuğa oturup saçlarımı kadına teslim ettim.Kadın çekmecedem makas ve ince bir tarak çıkartıp saçlarımı kesmeye başladı.Saçlarımın kesimi yaklaşık 10-15 dakikayı bulmuştu.Kadın saçlarımın uçlarını boyamaya başlamıştı bile.Kadın"İşte kesimin ve boyan bitti.Şimdi 10-15 dakika boyanın saçına işlemesini bekleyeceğiz ve sonra yıkayıp fön çekeceğiz tamam mı?"diye sorduğunda gülümseyerek kafamı salladım.

~

Saçlarımın boyasının süresi dolduğunda yerimden kalkıp saç yıkama yerine doğru yürüdük.Saçlarımda suyu hissettiğimde gözlerimi kapatarak kadının saçımı yıkamasını bitirmesini bekledim.Kadın suyu kapattığında gözlerimi açtım.Kadın saçlarımın ıslaklığını aldıktan sonra havluyu kafama sarıp ayağa kalktım ve saç kurutma bölgesine doğru yürüdüm.Kadın saçlarımı kurutmaya başlamıştı.Saçlarımı az sürede kuruttuktan sonra fön çekmeye başladı.Aklımdan nedense Semih'e mesaj atmak geldi.Belkide beni buradan alıp birlikte bir yerlere gidebilirdik.

Gönderilen:Semih
Neredesin?

Kısa süre sonra mesaj gelmişti.Anlaşılan Semih beni bekletmek istemiyordu.

Gönderen:Semih
Şehir merkezindeyim.Sen neredesin?

Gönderilen:Semih
Bende şehir merkezindeyim kuaförde.İşin yoksa birlikte bir yerlere gidebiliriz diye düşündüm.Tabi işin yoksa.

Gönderen:Semih
İşim yok.İşin bitince mesaj at gelirim.

Gönderilen:Semih
Tamam.Şimdi gelebilirsin işim bitmek üzere.

Gönderen:Semih
Tamam.

Diye yazdıktan sonra telefonu kilitleyip çantamın içine attım.Kadın"Tamamdır.İşiniz bitti ama size birşey hediye etmek istiyoruz ama siz kabul ederseniz."dediğinde kafamı sallayıp onay verdim.Kadın elinde pembe bir tutam kaynak saçla yanıma geldi ve "Takabilirmiyim?"dediğinde kafamı salladım.Kadın saçlarımın önüne yaklaşık bir yere taktığında"İşimiz bitti.Saçlarını bependin mi?"dediğinde aynaya doğru ilerledim.Aynada saçlarımı gördüğümde çok beğendim."Çok güzel olmuş."dedim kadına."Buna sevindim."dediğinde birlikte kasaya doğru ilerledik.Kadına ödemeyi yapıp dışarı çıktım ve o anda Semih birden önüme çıktığında"Ödümü kopardın."dedim.Bana bakıp saçlarımı ve beni inceledikten sonra"Saçların çok güzel olmuş."dediğinde ona bakıp gülümsedim.Semih elimden tutup beni arabaya doğru sürükledi.Arabaya bindiğimizde emliyet kemerlerimizi bağladıktan sonra Semih"Nereye gitmek istersin?"diye sorduğunda"Sessiz bir yer...Cafe'ye gidebiliriz."dedim Semih'e bakarak.Semih kafasıyla onayladıktan sonra arabayı çalıştırıp sürmeye başladı.Yol boyunca aramıza radyoda çalan müzikler eşlik etmişti.Cafe'ye geldiğimizde Semih arabayı park edip arabayı durdurdu.Arabadan indikten sonra Semih yanıma yetişip elimden tuttu ve cafeden içeri girdik.Boş bir masa gördüğümüzde masaya doğru ilerledik.Masaya oturduğumuzda Semih'de hemen yanıma oturdu.Garson yanımıza gelip"Ne alırsınız?"dediğinde Semih dönüp bana baktı."Dondurma vanilyalı."dedim ve Semih'e baktım.Semih"Elmalı nargile."dediğinde dönüp ona baktım.Garson masadan ayrıldıktan sonra"Nargile içtiğini bilmiyordum."dedim.Semih bana bakıp "Artık öğrenmiş oldun."dedi.Semih bana bakıp gülümserken kendini bana çekti ve elimi omzuma attı."Ne yapıyorsun?"dediğimde bana bakıp"Sorun olur mu?"dediğinde"Keşke bunu önceden sorsaydın."dedim."Keşke."dedi bana bakıp gülümserken.O sırada garson siparişlerimizi getirdi.Siparişleri sırayla koyduktan sonra masadan ayrıldı.Kaşığımı alıp dondurmamı önüme çekip yemeğe başladım.Semih'de nargilesinden çekip bana doğru üflediğinde"Kes şunu!"dedim."Neyi bunu mu?"deyip dumanı tekrar yüzüme üfledi."Yapma.Hoşlanmıyorum."dediğimde"Tamam."dedi.Dondurmamdan kaşıklarken telefonum çalmaya başladı.Elimi çantamın içine atıp telefonunu çıkardım.Annem arıyordu cevaplaya basıp telefonu kulağıma götürdüm.
"Merhaba"dedim.

"Merhaba tatlım.Haber vereyim dedim.İşimiz uzun sürecek ve biraz daha burada kalıcağız."dedi annem.

"Ne kadar süre?"

"Bir hafta kadar."

"Tamam.Görüşürüz."

"Görüşürüz tatlım."

dediğinde telefonu kapatıp çantamın içine koydum."Kim aradı?"diye sorduğunda Semih ona dönerek"Annem."dedim."Önemli birşey mi var?"diye sorduğunda elindeki nargileyi kenara bıraktı."Hayır.Sadece bir hafta kadar gelmeyecekler,işleri varmış."dedim."Hımm...Tamam."deyip nargilesini içmeye devam etti.Kaşığımı ve dondurmamı tekrar önüme alıp kaşıklamaya başladım.Dondurmam bittiğinde Semih'e dönüp"Gidelim mi?"diye sorduğumda kafasıyla onaylayıp nargilesini kenara bıraktıktan sonra elimi tutup kalktık.Semih hesabı ödemeye gittiğinde onu beklemiştim.Semih geldiğinde elimi tutup arabaya doğru yürümeye başladık.Arabaya geldiğimizde Semih kapımı açıp beni oturttu.Semih arabanın etrafından döndükten sonra oturup emliyet kemerimi ve emliyet kemerini bağladı.Semih arabayı çalıştırıp sürmeye başladığında ona dönüp "Teşekkür ederim."dediğimde bana bakıp gülümsedi ve tekrar önüne döndü.Yol boyunca aramıza radyoda çalan müzikler girdi.Eve yaklaştığımızda emliyet kemerimi çıkartıp arka koltuktan çantamı alana kadar evin önüne varmıştık.Semih'e dönüp yanağına bir öpücük kondurduktan sonra arabanın kapısını açıp kendimi dışarı attıktan sonra eve doğru yürümeye başladım.Çantamdan anahtarımı çıkartıp kilidi çevirdim ve içeriye girdim.Semih eve girene kadar beni beklemişti ve sonra gitmişti.Eve girip mutfağa ilerledikten sonra kendime bir makarna yapıp afiyetle yedim ve odama çıktım.Çok yorgundum ve çok uykum vardı.Geceliklerimi giyinip saçlarımı topuz yaptıktan sonra yorganımın içine girip gözlerimi kapadım ve uyumaya başladım.

—————————————————–

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Not:Her gün yeni bir bölüm eklenecektir.

AŞK KARŞILAŞMAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin