Bölüm 5

39 18 0
                                    

Sabah uyandığımda başım ağrıyordu.Yatağımdan kalktıktan sonra banyoma gidip elimi yüzümü ve dişlerimi yıkadım.Odamdan çıkıp mutfağa doğru yürüdüm.Çekmeceden aldığım ağrı kesiciyi içtikten sonra suyumu yudumladım.Mutfaktan çıkıp odama yürürken annem önüme geçti."Günaydın."dedim."Günaydın.Bugün teyzenlere gidicez ve sende bizimle gelicek misin?."değince kafamı sallayarak onayladım.Annemin önünden geçip odama doğru yürüdüm.Odama geldiğimde banyoma girip duş aldıktan sonra üstümü giyinip aşağıya indim.Annem ve babam hazır bir şekilde beni bekliyorlardı.Arabaya bindiğimizde babam arabayı teyzemlere doğru sürmeye başladı.Yol boyu konuşmamıştık çünkü aramıza müzikler girmişti.Teyzemlere geldiğimizde teyzemleri gördüğümde kapıyı açıp koşarak teyzeme sarıldım.Teyzem"Sakin ol ben buradayım."dediğinde güldüm.Teyzemden ayrıldıktan sonra eve doğru yürümeye başladık.Evin içine girdiğimizde teyzem çoktan sofrayı hazırlamıştı bile.Karnımızı doyurduktan sonra annem,ben ve teyzem sofrayı taporlayıp makineye yerleştirdik.Teyzem"Eee Ada varmı birşeyler?dediğinde teyzeme dönüp "anlamadım teyze."dedim.Aslında ne demek istediğini anlamıştım şu sevgili işleri falan."Hadi ama Ada anladın ne demek istediğimi."değince teyzeme yalan söyleyecek halim yoktu"Sadece konuşuyoruz,ciddi değil."dedim."Hep öyle olur zaten,İlk konuşuyoruz sonrada biz sevgili olduk olayı."dedi.Gülerek teyzeme baktıktan sonra "ciddiyim,sadece konuşuyoruz."dedim."Tamam."dedikten sonra salona annem ve babamın yanına geçtik."Eee Nursel nasılsın?"dedi annem teyzeme,teyzem anneme dönüp "Ne olsun İşte bizim sıpalarla uğraşıyorum,Vaktim kalırsada spora gidiyorum her zaman ki gibi."dedi."Eeee Gökhan ve Sevim nerede?"diye sordum teyzeme."Gökhan basketbola gitti,Sevim'de arkadaşlarıyla mı ne buluşacakmış oraya gitti."dedi.Kafamla onayladıktan sonra babam"Misafirliğin kısası makbulmüş Nurselcim biz artık kalkalım."dedi babam.Babama minnettar bakışlar attıktan sonra kapıya doğru yürüdük.Arabaya bindiğimizde babam emliyet kemerini bağladıktan sonra yola çıktık.Eve geldiğinizde odama çıkmak için yürüdüm.Odama girdiğimde kapıyı kapattıktan sonra birşey farkettim.Ben penceremi açık bırakmamıştım ki!O sırada bir kuvvet kolumdan tuttuktan sonra ağazımı kapatıp bağırmamı engellledi."Şşşştt...Benim Semih sessiz ol."dedikten sonra rahatlamıştım.Ne hadla benim odama girmiştiki?Üstelik bana dün akşam bağırdıktan sonra,cidden bu çocuğun anlamıyordum."Ne hadla benden izinsiz odama girersin?"dedim dişlerimin arasından konuşarak.Sinirlenmiştim hemde çok!"Sakin ol...Sadece dün akşam için özür dilerim sana bağırdığım için."dedi."Ne güzel hem bana bağır,hemde öp!"dedim."Özür dilerim...Ada lütfen anla beni sabaha kadar uyuyamadım hep seni düşündüm yani sana bağırdığım için kendimi suçlu hissediyorum."deyince Semih'e bakıp"Beni bir kere öpüceğini söylemiştin Semih 3 kere değil!Sen beni...."ve sonra Semih dudaklarını dudaklarıma bastırdı.Dudağımı ona karşılık vermeden sonra dudaklarından ayırdıktan sonra yüzüne bir tokat attıktan sonra"Çık evinden çabuk!Sen beni her istediğin zaman öpemezsin!Hem sen kendini ne sanıyorsun he?Yeter artık senle o yemeğe bile...."Güm!Semih tekrar beni öpmeye başlamıştı.Yine ona karşılık vermeyince Semih dudaklarını ayırıp"Karşılık vermezsen çeker giderim ve birdaha asla dönmem."deyince şaşırdım onun gitmesini istemiyordum bu yüzden ona karşılık verecektim.Semih tekrar dudaklarını dudaklarıma bastırdığında ona karşılık verdim.5 dakika sonra Semih dudaklarını dudaklarımdan ayırdığında dudaklarımın şiştiğinden emindim."Bu öpücük hiçbir şeyi değiştirmez.Semih birşey sanma!Bil diye söylüyorum!"dedim."Ne sanmamı bekliyorsun Ada?Seni susturmak içindi."deyince şaşırdım sadece beni susturmak için mi öpmüştü?Ahh Ada ne sanıyorsun ki...Sana aşık olduğunu falan mı?Semih'e bakarak "Şimdi git evimden."dedim elimle pencereyi göstererek."Bu akşam birlikte uyuyacağız.Hiç bir yere gitmiyorum."değince üstüme yürüdükce bende geri adım atıyordum,en sonunda duvara çarparak durdum.Semih iki kolunu kafamın yanına yaslayıp bana baktıktan sonra"Anladın mı prenses?"dedi.Yanaklarımın kızardığına şuan emindim."Tamam ama sadece bu akşam."dedim."Güzel."deyince tek kaşımı kaldırdım.Bana bakıp sırıtınca "kes şunu!"dedim gülümseyerek."Tamam prenses sen yeterki iste."deyip göz kırptı."Gıdıklanır mısın?"dediğinde belimden tutup kendine çekti."Hayır."dediğimde "Öyle mi?Görelim bakalım."dediğinde beni yatağa yaslayıp gıdıklamaya başladı.Gıdıklanıyordum,hem de çok!Semih'e gülmeye devam ederek"Tamam yeter sen kazandın."dedim gülmeye devam ederken.Semih gıdıklamayı bırakıp beni tutup çektikten sonra yatakta oturttu.Semih odamı incelerken bende onu izliyordum.Annem aşağıdan beni yemek yemeğe çağrınca Semih'e dönüp"Banyoya gir ve kapıyı kilitle ben gelene kadar!"dedikten sonra Semih kafasını tamam dercesine salladıktan sonra banyoma doğru ilerledi.Odamdan çıkıp mutfağa doğru yürüdüm.Mutfağa geldiğimde annem ve babam oturmuş beni bekliyorlardı.Sandalyeye oturduktan sonra yemek yemeğe başladık.Annem"Okulların açılmasına 2 ay kaldı ve bir sınavın var unutma Ada."dediğinde"Biliyorum anne."dedim."Psikolog'a daha gitmeyeceksin kendini iyi hissediyorsun dimi?"dediğinde içimde kelebekler uçuşuyordu.Kafamı yemeğimden kaldırıp anneme baktıktan sonra "Teşekkür ederim anne.Ben doydum size afiyet olsun."dedikten sonra tabağımı kaldırıp makineye koydum.Odama girdiğimde Semih sözümü dinlemiş ve kendini banyoya kilitlemişti.Kapı tıklatıp"Artık çıkabilirsin Semih."dediğimde kapıyı açıp"Hele şükür gelebildin prenses."dediğinde güldüm."Artık yatalım mı?Açıkcası ben çok yorgunum."dediğinde usulca kafamı sallayıp onayladım.Saate baktığımda saat 22:37'idi.Zaman ne çabuk geçmişti.Geceliklerimi alıp banyomda giyindikten sonra banyodan çıktığımda Semih yorganın altına girmiş tavana bakıyordu.Benim geldiğimi hissettiğinde kafasını kaldırıp bana baktı."Vay be!Geceliklerinle bile çok güzelsin."deyince gülüp "kes şunu ve bana imalı sözler söymeyi bıraksan iyi edersin."dedim.Bana bakıp güldüğünde ilerleyip yorganın altına girdim.Semih sadece bakstırla yatıyordu.Arkamı dönüp duvara baktım.Semih bekimden tutup beni kendine doğru çekti ve "böyle daha iyi."dedi.Gülümseyip ona baktım ve önüme döndüm.
"iyi uykular Semih"
"İyi uykular Ada"dediğinde gözlerimi kapattım.

—————————————————

Okuduğunuz için teşekkür ederim.6.bölüm yarın yayınlanacak.

Not:Her gün yeni bir bölüm eklenecek.

Soru:Sizce Semih Ada'yı seviyor mu?
A)Evet
B)Hayır

AŞK KARŞILAŞMAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin