Bölüm 23

18 2 0
                                    

Bana sıkıca sarılmış kolları hissettiğimde ve güneş ışınları odamı doldurduğunda gözlerimi araladım.Semih'i uyandırmamaya çalışarak kollarını belimden çekip doğruldum ve banyoma ilerledim.Banyoma bıraktığım kıyafetlerimi alıp giyindim ve banyodan çıkmak için kapıyı açtığımda Semih'le burun buruna geldim."Günaydın."dediğimde "Günaydın."dedi.Yanından geçmeye çalıştığımda önümü kapattı.Anlamamış gözlerle Semih'e baktım."O kadar kolay değil prenses."dediğinde tek kaşımı kaldırdım."Nasıl kolay değil?"dediğimde Semih eğilerek dudaklarıma bir buse kondurdu.Semih dudaklarını çektiğinde sırıtıyordu."Şimdi gidebilirmiyim?"dediğimde Semih kafasıyla onayladı.Odama girdiğimde aklıma annem ve babam geldi.Babam ve annem bu gece evde olucaklardı.Semih'e dönüp "Annem ve babam bu gece gelicekler."dedim."Biliyorum.Akşam eve gidicem ama yarın seninleyim."dediğinde gülümsedim."Bugün yapılacak birşey var mı?"diye sorduğunda "Var.Biz dışarı çıkıcaz temizlikçi gelip evi temizleyecek.1 saate kadar burada olur."dediğimde Semih kafasını salladı.Arabaya bindiğimizde Semih dönüp bana baktı,ve sonra arabayı çalıştırıp sürmeye başladı.

~

Semih'in beni denize getirdiğinde dönüp ona baktım."Ne yani denize mi giricez?"diye sorduğumda Semih "evet"dedi."Bikini ve mayo yok."dediğimde bana bakıp " alıcaz ama bir şartım var."dediğinde dönüp Semih'e baktım."Neymiş şartın?"dediğimde "bikini değil mayo giyeceksin."dedi.İtiraz etmeyip kafamla onayladım.Arabadan indim ve Semih'i bekledim."Hadi gidelim."dediğinde Semih elimi tutup soyunma kabinine doğru ilerledik.Semih elindeki mayoyu bana verdikten sonra soyunma kabinine girdi.Bende yandaki soyunma kabinine girip üzerimi çıkartıp mayomu giyindim.Kıyafetlerimi elime alıp kabinden dışarı çıktığımda Semih ve kaslı vücuduyla karşılaştım.Kafamı kaldırıp Semih'e baktığımda sırıtıyordu."Hadi gidelim sevgilim."dediğinde Semih elimi tutup denize doğru ilerledik.Havlularımızı kuma serip kıyafetlerimizi havluların üzerine bıraktıktan sonra denize doğru ilerledik.Ayağım denize çarptığında "Çok soğuk"diye çemkirdim.Semih gülümseyip yanıma geldiğinde beni kucağına alıp denize doğru ilerledi."Napıyosun Semih bırak beni kıyıya."dedim.Semih sırıtıp ilerlemeye devam etti ve beni suya bıraktı.Küçük bir çığlık attıktan sonra direk Semih'in üzerine zıpladım."Çok soğuk."diye çığlık attığımda Semih kahkaha atıp "Tamam,sakin ol."dedi.Semih'e sinirli bir bakış atıp "kendimde girebilirdim suya."dedim.Semih alay edici bir tavırla bana bakıp "bir saat sonra mı evet."dediğinde omzuna bir tane vurdum.Vücüdudumun hepsini suya sokup serinlerken göz ucuyla Semih'e baktım.Bana bakmış pis pis sırıtıyordu."Ne sırıtıyorsun?"diye sorduğumda gülümseyip yanıma geldi.Gözlerimin içine bakarak "Seni inceliyorum.Güzelliğini."dediğinde yüzümü ellerinin arasına alarak beni öpmeye başladı.Dudaklarımız birbirimizden ayrıldığında Semih'e baktım.Semih bana bakıp gülümsedikten sonra "Hadi gidelim."dediğinde kafamı sallayıp onay verdim.Denizden çıktığımızda kurulanıp üzerimizi değiştirdik.Arabaya bindiğimizde Semih bana bakıp "Sana söylemedim ama yarın İzmir'e gitmem gerekiyor.İş için."dediğinde "tamam."dedim.Semih arabayı çalıştırıp evime doğru sürmeye başladı.

~

Eve geldiğimde duş alıp mutfağa indim.Annem ve babam bugün geliceklerdi.Saat'e baktığımda 8.45 olmuştu.Patlamış mısır alıp salona ilerledim.Televizyonu açtığımda magazin programında durdum.
Saat'e baktığımda 22.22 olmuştu.Saatlerin anlamını hep merak etmişimdir.Telefonumu açıp anlamına baktığımda anlamı 'Sana kahve ısmarlayacak.'tı.Telefonumu kapatıp ve televizyonu kapatıp odama ilerledim.Odama girdiğimde ışığı açıp yatağıma doğru ilerledim.Örtünün altına girip gözlerimi kapatıp uykuya daldım.

——————————————————–-

Okuduğunuz için teşekkürler.Birkaç aydır bölüm yayınlayamıyordum.Artık yayınlamaya başlıyıcam.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 22, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞK KARŞILAŞMAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin