Chapter 7 Romeo and Juliet

1.7K 79 15
                                    

Stiu....cap asta e un cliseu si e un pic mai sec dar va rog sa-l cititi........

in poza Vanilla

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-         Hei ai grija cu alea, sunt foarte fragile!

-         E ho! Am atatea lucruri de facut! Nu am sapte maini!!

-         L-a vazut cineva pe Martin? Costumele sunt la el.

-         Da, este in sala 8. Dar ai grija, e o nebunie totala in sala aia.

   N-ati inteles nimic, nu? Ei bine este festivalul de toamna aici la liceul “Arckel”. Fiecare clasa trebuie sa faca cate ceva, ghici ce face clasa mea, piesa de teatru “Romeo si Julieta”. Banal, nu-i asa? Ce poti sa le ceri? Eu am vrut ceva interesant ca Hamlet, dar nuuuu, majoritatea a vrut o tragedie romantica. In momentul de fata eu doar stau si privesc deoarece nu am niciun rol in piesa si nu sunt responsabila cu nimic. De ce? Pentru ca sunt atat de impotriva acestei piese incat nu am vrut sa iau parte la nimic. Curiosi ce fac restul? Pai, Jessica e regizorul, adora sa regizeze, Trevis e Tybalt, Julieta este Sorana, o fanatica a teatrului, cateodata ma cam sperie….si Romeo…ati ghicit…e Liam. Cum s-a ales cu rolul? Toate fetele din clasa au insistat ca el sa fie Romeo si a ajuns sa accepte intr-un final. Fetele din clasa asta pot fi destul de inspaimantatoare….Piesa este maine si tot liceul este intr-un haos total.

-         Hei Miranda, circula zvonuri prin scoala cum ca voi faceti piesa “Romeo si Julieta”, e adevarat?

-         Da Vanilla…e adevarat.

-         Si faptul ca Liam il joaca pe Romeo esteeee…

-         Adevarat si el.

-         Nu se poate! Daca el este Romeo atunci eu trebuie sa fiu Julieta lui, sunt cea mai potrivita pentru rol. Cu cine trebuie sa vorbesc ?

-         Imi pare rau, dar numai persoanele din clasa noastra iau parte la piesa. Plus, castingul l-a facut Jessica si nu cred ca te-ar alege, chiar daca esti sora lui Rolan.

-         Pfff…si tu ce rol ai? Nu-mi spune ca esti Julieta???

-         Nuuuuu…nu am niciun rol, duh!!

-         Hahahahahaha!!! Ce patetic!!!

   Am plecat lasand-o sa rada dupa voia inimii. Chiar ma enerva…daca vroiam un rol in piesa atunci il aveam. Ce e asa de patetic in legatura cu mine pana la urma???

*

   Este ziua festivalului si este chiar mai aglomerat decat ieri. Au venit elevi de la toate celelalte licee. De ce ma aflu aici daca nu fac nimic? Jessica a insistat sa vin sa-i vad opera de arta. A spus ca a facut ajustari scenariului original dar nu a vrut sa-mi spuna despre ce e vorba, iar la repetitii nu am avut acces.

-         Mira, ce bine ca te-am gasit!

-         Liam…ce vrei?

-         Am venit sa te invit sa privesti piesa.

-         Veneam si fara sa ma inviti tu, pana la urma Jessica este scenaristul si regizorul. Acum daca nu te deranjeaza am sa plec sa o caut.

    Serios? Ma invita la o piesa in care el se va saruta cu alta? Ce e in capul tipului astuia? Pe zi ce trece il inteleg din ce in ce mai putin. Are atat de multe fete…ba e fustangiu…ba e dragastos…ba e nepasator….ba indurerat. Am oboist deja. Multumsc lui Dumnezeu ca nu fac parte din piesa.

Strange BondsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum