Chapter 11 Masquerade ball

1.4K 67 15
                                    

      Maine este 31 octombrie…..stiti ce inseamna asta : Halloween!!! Se organizeaza o petrecere la scoala in sala de bal…un bal mascat. Aaaah sunt asa de emotionata…inca nu stiu in ce sa ma costumez…o sa trec azi pe la magazinul de costume sa vad ce a mai ramas. Toata lumea si-a luat deja costumele: Jess o sa se imbrace ca o dansatoare din buric, Trevis in Zorro, Vanilla in diavolita, Katie in pisica neagra, Rolan in vampir, iar David in pirat. Nu am ratat pe nimeni nu?....Bine, in afara de EL pentru ca nu am mai vorbit de la ultima noastra intalnire. Sunt suparata pe el, nici nu vreau sa-i pronunt numele si nu, nu stiu in ce se deghizeaza si nici nu ma intereseaza.

-         Jess ma ajuti sa aleg un costum?

-         Desigur, cam ce ai vrea?

-         Nu stiu, ceva diferit.

-         Inseamna ca excludem tiganca ca ai fost in a IX-a, inger ai fost in a X-a, iar anul asta……sincer nu stiu. Mira, tu esti pretentioasa la costume… Dar mergem dupa ore si iti alegem unul impreuna cu Trevis.

   Orele de curs s-au incheiat. Acum sunt intr-un magazin de costume cu Jessica si Trevis incercand sa alegem un costum. Dar, daca vreti adevarul nu cred ca voi gasi ceva care sa-mi placa….o sa ajung sa stau acasa in cele din urma.

-         Hei Mira, ce zici de asta?

-         Trevis, daca vroiam sa ma deghizez in gasca acum as fi fost acasa jupuind pene pentru costum.

-         Nu este o gasca, este o lebada.

-         Gasca, lebada…care-i diferenta?

-         Gata, nu va mai certati atat! Am gasit ceva.

-         Serios? Ce? Spune ca e ceva de Doamne-ajuta!

-         Taaa Daaaa!

-         Tu glumesti! Chiar asa? O sirena? Cum se presupune ca o sa merg in chestia aia? Stai, nu o sa merg!!!

-         Stiam ca asa se va intampla! Pe tine nu te multumeste nimic!

-         Oooo si a cui e vina?

-         Vrei sa spui ca-i vina mea?

-         Fetelor, fetelor nu va mai certati.

-         Nu te baga Trevis! Tipam amandoua la bietul Trevis care ce-i drept nu avea nicio vina.

-         Domnule, nu aveti ceva care sa merite purtat? Il intreb pe vanzator care statea nepasator pe dupa tejghea.

-         Ei bine a ramas un costum “demn de dumneavoastra”. Multe personae l-au vrut dar niciuna nu a incaput in el. Costumul este facut pentru cineva cu o silueta perfect conturata.

-         O sa-l probez. Daca am incredere in ceva atunci aceea e silueta care nu m-a dezamagit niciodata.

   Am intrat in cabina si am probat costumul. Imi venea perfect, de parca fusese croit special pentru mine. Vreti sa stiti ce este? Este secret pana in seara balului. Dar un lucru va pot spune, este exact ceea ce vroiam.

    Este seara balului si sunt acasa la Jessica unde ne pregatim. Pe ea va veni si o va lua Rolan, iar Trevis merge cu Katie. Eu o sa ajung singura, ce sa faci? Cred ca sunt singura persoana din liceu fara partener. Se presupune ca la intrare va trebui sa facem poze cu partenerul ales. Eu voi face poza singura din cate se pare. Cam umilitor…

Strange BondsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum