Chaptre 5 Povesti cu fantome

1.7K 81 16
                                    

Bineee...asta e unul din cap mele preferate...in poza e Jessica  

--------------- 

     A trecut o saptaman de la ultimul incident cu Liam. Stiti voi…sarutul…sincera sa fiu l-am evitat toata saptamana. E vina lui!!...bine poate ca si a mea, dar putea sa ma refuze. Cum dau eu ochii cu el acum? Este un miracol ca am rezistat atat!!

-         Hei Mira! Ce mai faci? Te vad cam rar in ultimul timp.

   Nuuuuu. Singura persoana din univers pe care nu vroiam s-o vad si-a facut aparitia. Pe deasupra se comporta de parca nimic nu s-a intamplat!!! Ce sa fac? Ce sa fac? Oooo gata..ce am facut si pana acum : evitarea!!

-         Imi pare rau Liam, nu am timp sa vorbesc, trebuie sa o gasesc pe Jessica. Paaaaa!

    Lasand la o parte minciunile chiar trebuia sa o gasesc pe Jessica. Adica, nu am vazut-o mai deloc in ultima saptamana…bine, asta in afara orelor de curs. Dar cum ieseam in pauza ea doar disparea si aparea cu cateva secunde inainte ca proful sa intre in clasa. Nici macar Trevis nu stie unde se tot duce si ce face. Sunt ingrijorata acum! Pe unde umbla fata asta??

-         Hei! Ai vazut-o pe Jessica?

-         Nu, scuze Miranda.

-         Nu face nimic Martin.

-         Daca o cauti pe Jessica am vazut-o mai devreme in gradina din spate, spuse un tip rezemat de perete.

      Nu-l cunosc, tre sa fie de la alta clasa. Dar acum stiam unde e Jessica. M-am indreptat spre gradina din spatele liceului. Nimeni nu prea merge pe acolo, se spune ca e bantuita. Acum zece ani o eleva a murit in gradina aia. Daca imi amintesc eu bine cred ca s-a sinucis din cauza unui tip. Aaaa da, imi amintesc acum. Ea avea un iubit cu care se intalnea in fiecare pauza sub copacul ala ridicol de gigantic din mijlocul gradinii. Dar intr-o zi el nu a mai venit. Ea l-a cautat prin tot liceul si l-a gasit in laboratorul de chimie cu alta pe jumatate dezbracati. O inselase, ii spusese ca a fost cu ea numai pentru banii ei. Fata a fost foarte surprinsa, il iubea nespus de mult, atat de mult incat nu suporta sa il vada nefericit. Ei nu ii zambise niciodata cum ii zambise celeilalte. Acum stia ca nu ea era aleasa inimii lui. Dar nu putea sa stea sa ii vada in fiecare zi, o durea prea tare, asa ca s-a spanzurat de o craca a copacului din mijlocul gradinii.

   Bun, acum chiar sunt ingrijorata. Daca fantoma o sa o omoare pe Jessica?? Oricat de frica mi-ar fi trebuie sa ma duc sa ma uit. M-am dus direct spre copac cand ceva imi atrase atentia. Din sera ieseau zgomote ciudate. Imi aduceau aminte de zgomotele pe care le faceam eu cand il visam pe Liam. Ceea ce putea insemna un singur lucru. Cineva isi facea de cap pe terenurile scolii. Bun..asta e ceva ce nu pot sa permit. Scoala este o institutie sacra dedicata studiului, daca sunt in calduri sa se duca la un hotel. Trebuie sa intru si sa-i invat sa respecte locul asta, in plus daca fantoma vede asta se va mania.

   Am intrat in sera tiptil tiptil fara sa fiu observata. M-am ascuns in spatele unui ghiveci de unde o puteam zarea doar pe fata. Hmmm…e draguta, dar nu o cunosc. Ia stai putin, de ce ma ascund? Trebuie sa ies si sa ma impun.

-         Aaaaa!! Aaaaah…Liam!!!

   CEEEEEEEEEE? Am auzit eu bine sau ea tocmai a zis Liam ?Nu, nu se putea. Trebuia sa fie alt Liam.

-         Am terminat aici. Imbraca-te si pleaca. Nu vreau sa-ti mai vad fata.

    Vocea asta…era el, era Liam. Nu-mi venea sa cred. Am iesit repede afara fara a fi observata. M-am sprijinit de peretii serei lasandu-ma incet in jos, lacrimile invadandu-mi ochii scurgandu-se pe obraji. Mi-am acoperit fata cu palmele si am inceput sa plang si mai tare. Nu puteam suporta gandul ca Liam sa atinga pe alta, daramite sa si fiu martora la asa ceva.

Strange BondsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum