Chapter 6 Surpriza din baie

1.7K 74 13
                                    

   In poza Rolan ;)

-------------------------------------------------------

            Nu vad eu bine sau prietenul Jessicai e Rolan Dupont? Dar cum? Bun…nu ma asteptam la asta! Va intrebati cine e Rolan nu? El este al doilea cel mai popular baiat din scoala, asta dupa Liam desigur. Ei bine numele “Dupont” va suna cunoscut, nu? Asa e…Rolan e fratele geaman al Vanillei. V-o mai amintiti pe Vanilla nu? Inamica mea numarul unu. Ceea ce nu inteleg este cum s-a ajuns aici. Jessica nu mi-a spus niciodata ca ar fi interesata de Rolan. Ce pot sa spun? Asta da surpriza.

-         Mira uite ce e…eu nu am vrut sa-ti ascund adevarul..doar ca..

-         Ooo, nu ai vrut? Ba sigur ca ai vrut, daca nu vroiai imi spuneai. Ceea ce ma deranjeaza este ca m-ai mintit in fata. Te-am intrebat iar tu ai facut pe proasta. Este pentru ca nu ai incredere in mine?

-         Nu Mira..bineinteles ca am incredere in tine, doar esti prietena mea cea mai buna.

-         Si atunci? De ce mi-ai ascuns adevarul?

-         Este din cauza mea, spuse Rolan. Eu i-am zis sa nu-ti spuna.

-         De ce? Ai ceva impotriva mea? Aaaaa, am inteles acum. Si tu gandesti la fel ca Vanilla. Ei bine sunteti gemeni pana la urma, nu te condemn, dar mereu am crezut ca tu esti cel matur, cu capul pe umeri, Rolan.

-         Exact asta era problema: Vanilla. Am crezut ca o urasti atat de mult incat vei fi impotriva relatiei mele cu Jessica.

-         Ce? Dar asta e absurd! Daca Jessica este fericita, atunci si eu sunt. Si daca nu era destul de clar, aveti permisiunea mea sa va intalniti.

-         Stiam ca vei intelege, Mira. Te iubesc atat de mult!!

-         Eeeh..macar tu sa ma iubesti Jess.

-         Eu va iubesc pe amandoua asa ca hai sa mergem ca este destul de intuneric si nu cred ca Mira mai rezista mult, spuse Trevis.

  Ooo da..Trevis!!..uitasem de el in toata invalmasala aia.

-         Jess vin-o cu mine! Trebuie sa-mi povestesti totul acum. Nu vei scapa! Deci incepe cu inceputul. Cum v-ati cunoscut? Cine s-a confesat cui? Cum a fost primul vostru sarut?

-         Oooo oooo oooo. Usor….Deci, acum o saptamana Rolan m-a cautat prin liceu si m-a gasit cand duceam niste documente dirigentelui in cancelarie. M-a dus in spatele scolii si acolo mi-a spus ca ma place. Nu mi-a venit sa cred!!! Adica Rolan ma placea pe mine…pe mine! Eram asa de emotionata si logic ca am zis da.

-         Buuun, pana aici e bine. Acum, unde te-a dus la prima intalnire?

-         Aaaa da. M-a dus la cina la restaurantul ala de fite din mijlocul orasului.

-         La Blue Perle?

-         Daaaa…asa se numea.

-         Nu-i de mirare. Pana la urma familia lui e bogata. Asa..apoi?

-         Apoi ne-am plimbat prin parcul central tinandu-ne de mana, apoi am inchiriat o barca si ne-am plimbat pe lac.

-         Ce romaaaaantic!!! Stai…lasa-ma sa ghicesc! Prmul sarut a fost in barca.

-         Cum de ai ghicit???

-         Aaaaa…il cunosc de mult timp pe Rolan..de la gradinita..logic..l-am cunoscut odata cu Vanilla. Dar sa lasam asta..Siiii???? Cum a foooost???

Strange BondsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum